Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


skandale kamp, og 1-2 tap i dag.

 

Men ett lyspunkt:

 

kjempe kamp av #7. En sesong til så er han stjerna på laget!!! (kanskje) men i allefall fast. Han bør helt klart spille sentralt. Nå er det mulig jeg syntes han var utrolig mye bedre enn han egentlig var, basert på at alle andre rundt han var latterlig dårlige....

 

 

 

Ett annet lyspunkt er Bjørnar som gjør nok en bra kamp..

litt feilpassninger, men fortsatt bra..

 

Resten av laget, kanskje med unntak av ohr var utrolig dårlige :angry: .. Er veldig takknemlig for at det er leenge til første serie kamp.

 

nå er det pils tid

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er stygt redd for at "salget" av Martin ikke gir særlig kroner i kassa til spillerkjøp. Men det må da finansiere lønna til en ny spiller av brukbar kvalitet?

 

Fikk ikke sett 1-2 for Skeid, (heldigvis!) men resultatet er en skandale, tatt i betraktning at Skeids prestasjoner skal være nærmere vårt 2. lag enn a-lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må jeg innrømme at jeg koste meg med både humle og malt i går. Men jeg fikk ikke med meg at han er borte for oss. Det siste jeg hørte, var at han IKKE var enig om personlig kontrakt enda.

 

Alle nettsteder melder for øvrig om det samme. Tekst tv på tv2 skriver også at de ikke er enig om personlig kontrakt. Tekst tv på nrk melder ingen ting om overgang for Martin. Aftenposten skriver at Martin skal bestemme seg i løpet av dagen, og i hvert fall innen kl. 18:00 i ettermiddag.

 

Tar jeg feil? Er alt håp ute?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tvert i mot. At vi ville miste Martin var 100% sikkert. Usikkerheten gikk på når han ville forsvinne. Nå har vi fått nesten like mye penger for ham som ved et salg, samtidig som vi kan selge ham igjen. Lykkes Martin ikke (slik det ofte skjer med norske fotballproffer) får vi styrket laget med Norges beste midtbanespiller - forhåpentlig har vi også fått inn en god erstatter i tillegg. Det blir tidenes høstsesong!

 

Det som er helt avgjørende nå er at det kommer inn 2, helst 3 spillere på tippeliganivå, dvs. bedre enn Daniel Fredheim holm som er et stort talent, men som etter min vurdering ennå ikke holder stabilt tippeliganivå.

 

Jeg har likevel stor tro på at dette går bra. Stabæk er svært bevisste i at de ønsker gode etablerte spillere som passer inn i miljøet. Selvsagt er det et ikke ubetydelig tidspress, men 10 av 11 i startellevern fra i fjor er klare. Vi må kjøre inn 1 ny spiller enten fra benken eller innkjøpt før seriestart. Det fixer Gaute. Svakheten er ver ved skader/kort som kommer etterhvert. Derfor må vi ha 2-3 nye fjes i a-troppen.

 

Dette går bra.

 

Men det er et vemodig farvel med Stabæks mest komplette spiller. Han fortjener en statue i gull foran kulturhuset i Sandvika.

 

Martin kommer tilbake. Allah er stor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Da var Martin ute av bildet, og jeg synes vi fikk bra betalt! Vi har jo alle innerst inne visst at Martin kom til å forsvinne... Spørsmålet var bare når og til hvilken pris... Alt i alt bør vi vel være ganske godt fornøyd med å ha fått en såpass rask avklaring og en pen slump penger for å hente en forsterkning...

 

Akkurat det siste kan vise seg å bli ganske vanskelig tror jeg... DEt er ikke noen hvemsomhelst som skal erstattes... Martin var god til å holde på ballen, skjerme av motstanderene, skape ro og flyt i spillet vårt. Var i Vallhall på fredagskvelden og så kampen mot Skeid. Det var slett ikke noen hyggelig opplevelse, vi ble faktisk til tider rundspillt av et førstedivisjonslag!!!

 

Per i dag må vi bare konstantere at vi er langt unna ligaform... Det er heldigvis leeenge igjen til seriestart... Henning, får godkjent for prestasjonene, de andre er langt unna... Ohr blir til tider litt usynlig og gjør noen avgjørende feilvalg og Peter er milevis unna form. DEt kan nok dessverre ikke skyldes på innsatsen, for gutta var virkelig hete mot slutten av kampen... Dette tapet tror jeg svei litt i stoltheten til gutta. Problemet er at vi ikke henger sammen som lag for øyeblikket. Dessuten spiller vi med veldig høy risiko i bakre ledd... og taper forbausende mange dueller... Vi virker rett og slet litt veike... Spillemessig klar tilbakegang fra kampen mot VIF.

 

Jeg trodde vi skulle klare oss uten, men vi må nok ha inn en ballsikker, duellsterk og kreativ spiller på midtbanen samt noen alternativer fremme når det ikke fungerer for Thomas og Peter...

 

Hvem er alternativene til å erstatte Martin nå?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er et lite knippe spillere som er aktuelle.... Nå har man jo uttalt fra klubben tidligere at man har en shortlist....

 

Førtoft er en spiller med den nødvendige kvaliteten! Winsnes i RBK likeså! Men de er kanskje litt for dyre, samt at de ikke nødvendigvis vill! Andre kandidater er Soma, men han har akkurat signert for Brann og er nok derfor uaktuell.... Ser med interesse at Stabæk vurdere å leie inn en erstatter... Det tipper jeg er Tobbe, de først og fremst tenker på da!

 

Når vi snakker om lån se forøvrig....

 

http://www.dif.se/news.asp?action=view&id=3995

 

http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=12112

 

Kun forhold om personlige kontrakt igjen??? Første nye for stabæk i år???

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp, endelig en forsterkning. Håper og tror han slår til.

 

Blir spennende å se om det kommer noen erstatter for martin. Men jeg synes tobbe høres spennende ut.

 

Har stabaek.no en sms varsling?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...