Gå til innhold

Morten Morisbak Skjønsberg


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Markus mente selvsagt: Schelvan scherper scheg

37117[/snapback]

 

Er dere foresten klar over at Tom Schelvan har en tilnærmet navnebror i den politiske lederen for de Tamilske Tigrene på Sri Lanka - noe for tråden dobbeltgjengere?

 

Tamilchelvan

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å grøss og gru. Kan ikke lsk og alle de andre se på spillere fra sandefjord og bryne i stedet.

37321[/snapback]

Ikke så veldig rart at alle vil ha spillerene våre egentlig..! Vi har jo Norges beste spillerstall!! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å si at dere har norges beste spillerstall er vel egentlig ikke helt korrekt. Jeg kan nevne 14 lag som har bedre. Grunnen til at ''alle'' vil ha stabæk spillere er at de er billige og ønsker seg vekk fra adecco...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å si at dere har norges beste spillerstall er vel egentlig ikke helt korrekt. Jeg kan nevne 14 lag som har bedre. Grunnen til at ''alle'' vil ha stabæk spillere er at de er billige og ønsker seg vekk fra adecco...

37360[/snapback]

 

Hvem holder du egentlig med?

Greit nok og være objektiv, men det er da grenser..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei! Pondus73!

 

Hold deg unna våre spillere!! Hører du?

37326[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt problematikken her! Dere vil jo ha våre spillere så da er det jo klart at vi ser på deres!!

Vi kan jo bytte JPW mot Skjønsberg eller Hauger ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å si at dere har norges beste spillerstall er vel egentlig ikke helt korrekt. Jeg kan nevne 14 lag som har bedre. Grunnen til at ''alle'' vil ha stabæk spillere er at de er billige og ønsker seg vekk fra adecco...

37360[/snapback]

 

 

Noe sier meg at IQ er ukjent for deg....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei! Pondus73!

 

Hold deg unna våre spillere!! Hører du?

37326[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt problematikken her! Dere vil jo ha våre spillere så da er det jo klart at vi ser på deres!!

Vi kan jo bytte JPW mot Skjønsberg eller Hauger ;)

37368[/snapback]

 

HOHOHO!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ryktene tilsier at Morten Morisbak ønsket seg til Enga da vi rykket ned i fjor.. Dette ble imidlertidig stoppet av Stabæk da de satt ned foten for en evt overgang. Er derfor noe usikker på at gutten signerer ny kontrakt. Håper selvfølgelig at han gjør det, men jeg er nok desverre ingen optimist der. Enga kommer garantert til å prøve seg når det gjenstår 6 mnd av kontrakten, og det kommer han til å spekulere i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ryktene tilsier at Morten Morisbak ønsket seg til Enga da vi rykket ned i fjor.. Dette ble imidlertidig stoppet av Stabæk da de satt ned foten for en evt overgang. Er derfor noe usikker på at gutten signerer ny kontrakt. Håper selvfølgelig at han gjør det, men jeg er nok desverre ingen optimist der. Enga kommer garantert til å prøve seg når det gjenstår 6 mnd av kontrakten, og det kommer han til å spekulere i.

37375[/snapback]

 

Er det ikke mindre enn seks måneder igjen da?? Jeg trodde han var bosmann etter denne sesongen jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten er norsk U21 spiller mer nærmere 30 TL kamper. Regner med at dette er en spiller som alle 14 tippeligalag ønsker seg. Det vi får håpe på er at Morten er blaa. Bosman-spillere er ikke nødvendigvis en gratis spiller, pengene som hadde gått til klubben, går istedenfor til spilleren som sign-on-fee.

 

Vi får bare håpe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk høre det av en som kjenner Skjønsberg personlig så kilden er mildt sagt pålitelig. La meg gjøre det soleklart at jeg at jeg håper på et annet utfall enn det jeg selv regner med! Morten er en mann som vi virkelig trenger og han er et produkt av klubben.

 

Flexi Knut; Du får kalle det blasfemi om du vil, men det jeg skrev om Enga i fjor er nok desverre fakta. At han kommer til å spekulere i ting og tang ved sesongslutt står for min egen regning. Jeg håper at jeg tar skammelig feil!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei! Pondus73!

 

Hold deg unna våre spillere!! Hører du?

37326[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt problematikken her! Dere vil jo ha våre spillere så da er det jo klart at vi ser på deres!!

Vi kan jo bytte JPW mot Skjønsberg eller Hauger ;)

37368[/snapback]

 

Tror det er svært få her inne som vil ha JPW, vi har langt større ting i kikkerten..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er det bare jeg som ikke skjønner hvorfor kontrakter på gud og liv ikke skal forhandles før det er igjen 1 måned av den? At vi rykket ned hadde sikkert litt innvirkning på denne kontrakten, men Morten blir da evt. ikke den første spilleren vi, smertelig, har mistet som Bosmen.

 

Innimellom skjønner jeg ikke at klubben ikke klarer å være mer proaktiv.

 

På den andre siden kan det jo hende at vi har en super-høyre-bekk klar til å overta plassen til Morten. Tenker ikke da på Tom, men noen utenifra... Forsåvidt ser jeg ikke noen svekkelse i at Tom tar høyre bækk. Muligens fart deffensivt, men offensivt er Tom en bedre spiller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten er en spiller som har vært i klubben hele veien og det er sånne spillere vi trenger. Håper for guds skyld at han signerer videre, og at vi klarer å bygge laget rundt Morten, Henning, Bjørnar og de andre unggutta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På kanarifansens forum blir man  når man har skrevet 16 innlegg.

37405[/snapback]

 

 

 

så nå går du herved under navnet bøffelpromp da? hehe

37407[/snapback]

Neida, jeg skriver like lite på kanarifansens forum som på mess-TV. Men en person ved navn "e.d." er visst en bøffelpromp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Knutsen er en spiller av rang, det har ikke grodd så bra i stabæk på over 40 år. Stabæk viser muskler i 1div i år og jeg ser ingen som kan slå de, det er bare å innse at stabæk er på vei mot eliteserien og videre ut i europa. Tror faktisk de kan kjempe om en triumf i champions league. Stabæk har talenter i verdensklasse. Som ikke vil ha problemer med å hevde seg i europa. Bare se vent å se....Knutsen er en stjerne som kan bringe laget opp mot nye høyder.Og han holder moralen oppe i laget, har keeper egenskaper som Buffon og Dida bare kan drømme om!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Knutsen er en spiller av rang, det har ikke grodd så bra i stabæk på over 40 år. Stabæk viser muskler i 1div i år og jeg ser ingen som kan slå de, det er bare å innse at stabæk er på vei mot eliteserien og videre ut i europa. Tror faktisk de kan kjempe om en triumf i champions league. Stabæk har talenter i verdensklasse. Som ikke vil ha problemer med å hevde seg i europa. Bare se vent å se....Knutsen er en stjerne som kan bringe laget opp mot nye høyder.Og han holder moralen oppe i laget, har keeper egenskaper som Buffon og Dida bare kan drømme om!!!

37412[/snapback]

 

 

Hva skjer a Henry??

Dette er heelt harry! E d mollig??

Berba er rystet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å si at dere har norges beste spillerstall er vel egentlig ikke helt korrekt. Jeg kan nevne 14 lag som har bedre. Grunnen til at ''alle'' vil ha stabæk spillere er at de er billige og ønsker seg vekk fra adecco...

37360[/snapback]

 

Hvem holder du egentlig med?

Greit nok og være objektiv, men det er da grenser..

37366[/snapback]

Berba er ikke objektiv, men negativ!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Morten Morisbak Skjønsberg
×
×
  • Opprett ny...