Gå til innhold

Topic Photo

Morten Morisbak Skjønsberg

• Du må logge inn for å kunne skrive innlegg
969 svar i denne tråden

#961 Håvard

Håvard

Snart ansatt i Stabæk Fotball

• Bruker
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 110 innlegg

Skrevet 27 november 2017 - 22:37

Hyggelig med mange nominasjoner, men ingen priser? Fikk ikke sett hele programmet, men utifra det jeg leser her, så fikk vi ingen priser.
Skulle vært en kategori for årets nykommer. Den hadde gått til Lumanza, eller vent Bendtner hadde vel stukket av med den også. 

Diatta stakk av m årets nykommer
Litt pussig, når han kun spiller 14 kamper. Slik sett har vel Vetlesen hatt et større gjennombrudd, gitt forventninger før sesong og spilletid
  • 1

Målsetning 2015: Spill i TL

#962 veigarP

veigarP

Allah

• Bruker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 737 innlegg

Skrevet 27 november 2017 - 22:38

Hyggelig med mange nominasjoner, men ingen priser? Fikk ikke sett hele programmet, men utifra det jeg leser her, så fikk vi ingen priser.
Skulle vært en kategori for årets nykommer. Den hadde gått til Lumanza, eller vent Bendtner hadde vel stukket av med den også. 

Litt pussig, når han kun spiller 14 kamper. Slik sett har vel Vetlesen hatt et større gjennombrudd, gitt forventninger før sesong og spilletid

Var vel årets gjennombrudd han vant foran Hugo, Hancke og en annen særping?

• 0

#963 StabækLegendePåFM

StabækLegendePåFM

Like interessant som Ari

• Bruker
  • Pip
  • 75 innlegg

Skrevet 27 november 2017 - 22:39

Helt enig! Diatta ble spådd å være viktig for s08 før sesongen, Vetlesen ble ikke spådd en så viktig rolle som han fikk. På grensen til skandale selvom jeg riktignok tror Diatta kommer til å bli solgt for en gigantsum i vinter
  • 0

#964 Bebe

Bebe

Digimonster

• Bruker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 983 innlegg

Skrevet 27 november 2017 - 22:39

Programmet var utrolig kjipt. Men litt artig at Morten fikk en liten hyllest.
  • 1

#965 Håvard

Håvard

Snart ansatt i Stabæk Fotball

• Bruker
  • 5 110 innlegg

Skrevet 27 november 2017 - 22:48

Var vel årets gjennombrudd han vant foran Hugo, Hancke og en annen særping?
Har bare sett overskrifter, så tror jeg er unnskyldt :P Hanche hadde vel sitt gjennombrudd i fjor...
  • 0

Målsetning 2015: Spill i TL

#966 Leskur

Leskur

fortsatt en pingle

• Bruker
  • Pip
  • 37 innlegg

Skrevet 27 november 2017 - 22:58

Ble positivt overrasket over selve showet, det er jo en norsk produksjon. Diattas målpoeng veide nok tungt inn på den prisen. Sporty av unggutta våre å kjøre triksing mens de ble intervjuet. Hancke lot aldri ballen treffe gulvet og sa at Messi er den beste norske spilleren, for øyeblikket.
  • 2

#967 Nr14

Nr14

Buddha

• Bruker
  • 2 095 innlegg

Skrevet 28 november 2017 - 06:38

Ble positivt overrasket over selve showet, det er jo en norsk produksjon. Diattas målpoeng veide nok tungt inn på den prisen. Sporty av unggutta våre å kjøre triksing mens de ble intervjuet. Hancke lot aldri ballen treffe gulvet og sa at Messi er den beste norske spilleren, for øyeblikket.

Ja Hanche med bedre touch en Hugo. Så ikke den komme.
  • 0

#968 blaasoldat

blaasoldat

Skaff meg ett liv

• Bruker
  • 2 273 innlegg

Skrevet 02 desember 2017 - 10:09

Ser på insta at det ble vist en film om Morten på sesong avslutningen til klubben igår!
Blir den tilgjengelig for oss å?
Så litt ut som posse productions, kan det stemme?
  • 0

#969 Daigo nr 10

Daigo nr 10

Sjefen

• Styret
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 906 innlegg

Skrevet 02 desember 2017 - 11:45

Ser på insta at det ble vist en film om Morten på sesong avslutningen til klubben igår!
Blir den tilgjengelig for oss å?
Så litt ut som posse productions, kan det stemme?

Stemmer. Den blir helt sikkert lagt ut senere :-)
  • 1

Vestfronten 1363

#970 Posse

Posse

Sinnahippie

• Styret
  • 10 844 innlegg

Skrevet 10 desember 2017 - 19:39

*
KONGEINNLEGG!

Limer inn 2 nylige videoer her: