Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2017


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


Vi snubler oss til et svært heldig uavgjortresultat etter ordinær tid hovedsakelig fordi LSK er elendige avsluttere, får et par sjanser i ekstraomgangene, og tenker så at jobben er gjort og legger oss bakpå for å vente på straffekonk.

 

Hvordan trodde vi egentlig det skulle gå?

 

Mest provoserende er egentlig at vi har mistet det vi hadde av angrepsspill i vårsesongen. Både i kveld og mot Klepp var det kun et fåtall ganger der vi hadde mye bevegelse foran i banen. Det blir mest individuelle spilleres initiativer som er lette å demme opp for. Unntakene er Synne Jensens scoring, og en situasjon til der jeg ikke husker helt hvem som var involvert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Surt å tape i ekstraomganger, men det var vel heller ikke helt ufortjent at LSK tok dette hjem.

 

Hva har vi av back-up for Hjelmseth? Jeg følger ikke damelaget like godt som gutta, men det jeg har sett av henne de siste årene på både landslag og klubblag vitner vel om en relativt dalene prestasjonskurve? På tide med noe ungt blod også i mål snart?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ingen double på LSKKFK :)

 

Så usannsynlig uventet overveldende deilig. Dette er jo faktisk første cupkampen de taper siden Adserø putta 4-3-målet på Nadderud for snart 4 år siden! Takk engen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2017
×
×
  • Opprett ny...