Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Ellers var jo denne runden fin for vår del, med unntak av at Nybergsund tar et poeng mot Grorud. At Fram endelig viser tegn til liv etter ni strake tap, tar jeg ikke så tungt.

Neste serierunde bør Nybergsund havne i trøbbel borte mot fhv. opprykkskandidat Alta, Fram det samme mot nåværende opprykkskandidat Fredrikstad. Hønefoss har Bærum på besøk, og kan ikke regne med poeng. Odd 2 skal opp til Narvik og møte Mjølner.

Da gjensto det bare oss. Vi skal møte fhv. opprykkskandidat Grorud borte. Grorud har riktignok tre kamper uten seier, men kjørte over oss på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel stort sett opp til hva vi stiller med i hver enkelt kamp?

 

Dersom vi faktisk stiller med alle som har sittet på benken hele eller mesteparten av A-kampen, og ikke har de yngste toppspillerne våre borte med landslag, så tipper jeg vi slår hvem som helst. Stiller vi som i dag, har vi bestemt oss for å rykke ned. Alle den tid vi ikke har noen skikkelig farmer-klubb, synes jeg det er merkelig at man ikke gjør mer for å berge plassen. Vi har jo bredde nok på A-laget til å kunne stille et godt nok andrelag også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Møter Grorud på Grorud match mandag kl. 16:30. To lag med alt å spille for - Grorud trenger tre poeng for å holde seg inne i kampen om opprykk og kval. Fram klarte uavgjort mot Fredrikstad i dag og er dermed med i kampen igjen, mens Odd 2 har en vrien bortematch mot Mjølner samtidig.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå så jeg riktignok bare 2 omgang. Men hvis a-stall spillere skal subbe rundt med en intensitet som får en skilpadde til å fremstå som Formel1 klasse, så kan de like gjerne kaste innpå juniorlaget neste kamp. De har i motsetning til det man så nå litt vilje og glød å bidra med om ikke annet.

Endret av Tofot
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå så jeg riktignok bare 2 omgang. Men hvis a-stall spillere skal subbe rundt med en intensitet som får en skilpadde til å fremstå som Formel1 klasse, så kan de like gjerne kaste innpå juniorlaget neste kamp. De har i motsetning til det man så nå litt vilje og glød å bidra med om ikke annet.

Nå har juniorene NM-kamp på torsdag, så kanskje greit å ikke bruke dem i en kamp vi mest sannsynlig taper uansett.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig. NM bør selvfølgelig prioriteres. Men jeg synes det var nitrist å se et lag som bærer preg av å ta dette som en treningsøkt/gjennomkjøring. Det gjelder ikke alle spillerne idag, men det så ikke bra ut. Til det mener jeg det er såpass viktig å ha 2 div som utviklingsarena også neste år. Klart det er en mental utfordring for a-lags spillere å spille reservekamper, men det er en utfordring de bør løse bedre enn hva de la ned av jobb idag. Det blir naturlig nok blytungt å ta de nødvendige poengene for å berge plassen nå er jeg redd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Asker gjorde jobben mot Nybergsund - kanskje vi kan gi dem litt hjelp tilbake ved å høvle over Alta på mandag. Do or die for Hønefoss mot Odd 2 i morgen, ikke urimelig å håpe på tre poeng til Ringerike der heller. Slår dette til så er vi ett poeng bak Odd 2 og Nybergsund med fem kamper igjen. Fram Larvik får det også tøft mot Mjølner siden de plutselig har fått en liten mulighet til å hive seg på playoff-toget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bare håper vi stiller med det vi kan av toppspillere til denne kampen - og de kommende.

 

Selvfølgelig skal NM G19, aldersbestemte landslag, og sist men ikke minst, A-laget prioriteres, men det må da tidvis være mulig å vise at man bryr seg om andrelaget berger plassen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvfølgelig skal NM G19, aldersbestemte landslag, og sist men ikke minst, A-laget prioriteres, men det må da tidvis være mulig å vise at man bryr seg om andrelaget berger plassen?

350ef95ed82fd7723efdc8d96e761faf.gif
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, ser den, men stort sett tenker jeg dette ikke er et problem. NM G19 er maks to kamper til (mens PostNord foregår) og jeg vet ikke om det er en eneste aldersbestemt landskamp i løpet av de neste fem ukene. Samtidig er det jo ikke flere enn 11 spillere (eller til nød 12-13) som spiller mer mer enn et kvarter av en A-kamp.

 

Så vi kan f.eks. stille med følgende lag i morgen:

Lillevik

Hanche, Strømnes, Pignatel, Renå

Sæter, Bohinen, Børkeeiet, Brynildsen

Valencic, Aga

 

Med forbehold om at jeg har rotet litt med hvem som starter av midtbanespillerne. Dette er godt lag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, ser den, men stort sett tenker jeg dette ikke er et problem. NM G19 er maks to kamper til (mens PostNord foregår) og jeg vet ikke om det er en eneste aldersbestemt landskamp i løpet av de neste fem ukene. Samtidig er det jo ikke flere enn 11 spillere (eller til nød 12-13) som spiller mer mer enn et kvarter av en A-kamp.

 

Så vi kan f.eks. stille med følgende lag i morgen:

Lillevik

Hanche, Strømnes, Pignatel, Renå

Sæter, Bohinen, Børkeeiet, Brynildsen

Valencic, Aga

 

Med forbehold om at jeg har rotet litt med hvem som starter av midtbanespillerne. Dette er godt lag!

U16, U18 og U21 har samlinger i oktober.

https://www.fotball.no/landslag/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, ser den, men stort sett tenker jeg dette ikke er et problem. NM G19 er maks to kamper til (mens PostNord foregår) og jeg vet ikke om det er en eneste aldersbestemt landskamp i løpet av de neste fem ukene. Samtidig er det jo ikke flere enn 11 spillere (eller til nød 12-13) som spiller mer mer enn et kvarter av en A-kamp.

 

Så vi kan f.eks. stille med følgende lag i morgen:

Lillevik

Hanche, Strømnes, Pignatel, Renå

Sæter, Bohinen, Børkeeiet, Brynildsen

Valencic, Aga

 

Med forbehold om at jeg har rotet litt med hvem som starter av midtbanespillerne. Dette er godt lag!

 

Kankje ikke Valencic :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hehe, ser den, men stort sett tenker jeg dette ikke er et problem. NM G19 er maks to kamper til (mens PostNord foregår) og jeg vet ikke om det er en eneste aldersbestemt landskamp i løpet av de neste fem ukene. Samtidig er det jo ikke flere enn 11 spillere (eller til nød 12-13) som spiller mer mer enn et kvarter av en A-kamp.

 

Så vi kan f.eks. stille med følgende lag i morgen:

Lillevik

Hanche, Strømnes, Pignatel, Renå

Sæter, Bohinen, Børkeeiet, Brynildsen

Valencic, Aga

 

Med forbehold om at jeg har rotet litt med hvem som starter av midtbanespillerne. Dette er godt lag!

U16, U18 og U21 har samlinger i oktober.

https://www.fotball.no/landslag/

 

 

Faens ræl - jaja, der røyk den teorien (og kanskje også den plassen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...