Gå til innhold

Vålerenga away turtråd


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


Vi møter Vålerenga borte TIRSDAG 29 juli klokken 1900. Vi setter opp buss fra Bekkestua som praktisk talt kjører deg inn på Ullevål stadion. Bussen(e) går klokken 1800 fra Bekkestua. Siden ansvarlig for nettsidene befinner seg på rall i frankrike og backupen er på pilgrimsreise ett eller annet sted mens undertegnede tar seg en velfortjent ukes rall i landet syden så kjører vi påmelding på mail og sms.

 

Meld deg på til mortimer@stabaek.no eller send en sms til 988 00 219.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gratisbilletter får man tak i her:

 

https://www.deltager.no/valerenga_-_stabekk_29072014

Har akkurat snakket med billettansvarlig i VIF og fikk dette svaret:

Edit: Slik jeg ser dette er halve VG tribunen for VIF og vi den andre halve vår. De av oss med supportereffekter som har fått DnB billetter blir henvist til ett annet nøytralt sted på stadion og ikke til vårt bortefelt.

 

BjørnC

 

Nei de gjelder ikke bortefelt.

De kommer til å få billetter på nøytral sone (telenor nedre ) hvis de har på seg stabæk effekter og ikke tilgang på Vg nedre inngang 16 (borteinngang)

 

Edit: Jeg utreder videre på bakgrunn av linken

 

Nytt svar der jeg kommenterer bruken av VG tribunen i linken:

Ja vi har delt vg nedre i 2 denne dagen, så denne vg delen er en hjemmesving som forlenger vestbredden…..

Men ser at det ikke er spesielt heldig at det står slik, skal få rettet dette umidelbart.

Endret av BjørnC
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Gratisbilletter får man tak i her:

 

https://www.deltager.no/valerenga_-_stabekk_29072014

 

Til info: disse billettene gir ikke adgang til bortefeltet vårt på Ullevål. De som benytter seg av dette tilbudet blir plassert på en nøytral tribune.

 

For å få stå på vårt felt må man kjøpe billetter utenfor stadion eller forhåndkjøpe på nett..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Gratisbilletter får man tak i her:

 

https://www.deltager.no/valerenga_-_stabekk_29072014

 

Til info: disse billettene gir ikke adgang til bortefeltet vårt på Ullevål. De som benytter seg av dette tilbudet blir plassert på en nøytral tribune.

 

For å få stå på vårt felt må man kjøpe billetter utenfor stadion eller forhåndkjøpe på nett..

 

Ok, takk for info!

Endret av fyR
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes bortefeltet var veldig tynt besatt idag... Elendig til å være '' lokaloppgjør'' mot selveste Vålerenga

Midt i juli? Midt i fellesferien? Dukket opp flere enn jeg hadde regnet med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er færre enn vi var for noen år siden, ingen overraskelse der. Det må vi jobbe med, men det går igjen i hele Tippeligaen. Det var forresten ikke vi som meldte om opp mot 19k billetter og endte opp på 14k...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var utsolgt på bortefeltet på VG Nedre.

 

Kjenner flere som endte opp med å måtte kjøpe billetter andre steder. Folk som hadde tenkt til å være på bortefeltet endte opp på alt fra Oddsen-tribunen til svingen på andre siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det der kan umulig stemme

 

 

 

Og de to feltene på hver side av ståfeltet var også temmelig tynt besatt.

Enten hadde de ikke skrevet ut flere billetter, hvilket i såfall må være en gedigen flause av arrangøren (det var ingen maskin i billettsalget vårt, de hadde vel bare noen bunker med billetter), ellers så prøvde vedkommende å komme seg inn på "gratisfeltet" på den andre delen av VG nedre. Der var de ganske så fullt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De jeg kjente ba om billett til feltet vårt (inngang 16) med (og muligens en uten) Stabæk-effekter og ble henvist til andre tribuner. Dette var henholdvis ca. fem min før kampstart og ca. ved kampstart.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vålerenga away turtråd
×
×
  • Opprett ny...