Gå til innhold

Årets første match!


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


Årets første match mot Follo nå på lørdag ( 17 januar ) .

Sted: Nadderud.

Vær: Lite vind -2.

 

 

Årets første match!

 

Blir spennende og se hele laget, forventer store rotasjoner. Spesielt interessant og se Cole & Issah.

 

Håper mange tar turen!

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det blir ikke streamet på lørdag!

Posse? :rolleyes:

Hvis noen kan ta med en enhet av noe slag som kan streame HDMI-signal rett på nett kan jeg stille med kamerautstyret og mobilt bredbånd. Sist gang måtte vi filme med webcam inn i en monitor...

 

(Jeg kjenner bare til et par Alienware-laptoper som gjør dette...)

 

Eller, man kan bruke USB. Usikker på hvordan kvaliteten blir, og må ha egen mic for å få lyd. Trenger windowsmaskin og feks Ustream for å streame.

 

http://sparkosoft.com/how-to-use-dslr-as-webcam

 

Anyone?

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det blir ikke streamet på lørdag!

Posse? :rolleyes:

Hvis noen kan ta med en enhet av noe slag som kan streame HDMI-signal rett på nett kan jeg stille med kamerautstyret og mobilt bredbånd. Sist gang måtte vi filme med webcam inn i en monitor...

 

(Jeg kjenner bare til et par Alienware-laptoper som gjør dette...)

 

Eller, man kan bruke USB. Usikker på hvordan kvaliteten blir, og må ha egen mic for å få lyd. Trenger windowsmaskin og feks Ustream for å streame.

 

http://sparkosoft.com/how-to-use-dslr-as-webcam

 

Anyone?

 

Hadde det eventuelt vært mulig å filmet og lagt det ut på youtube?:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det blir ikke streamet på lørdag!

Posse? :rolleyes:

Hvis noen kan ta med en enhet av noe slag som kan streame HDMI-signal rett på nett kan jeg stille med kamerautstyret og mobilt bredbånd. Sist gang måtte vi filme med webcam inn i en monitor...

 

(Jeg kjenner bare til et par Alienware-laptoper som gjør dette...)

 

Eller, man kan bruke USB. Usikker på hvordan kvaliteten blir, og må ha egen mic for å få lyd. Trenger windowsmaskin og feks Ustream for å streame.

 

http://sparkosoft.com/how-to-use-dslr-as-webcam

 

Anyone?

 

 

Dette må da mediesjefen vår kunne hjelpe deg med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det KAN være det går an å montere på mobilen på linsa og streame kampen på Ustream, OG få kampen i opptak. Hehe, det ser sikkert litt fucka ut, men da får man i Posse og sekk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det KAN være det går an å montere på mobilen på linsa og streame kampen på Ustream, OG få kampen i opptak. Hehe, det ser sikkert litt fucka ut, men da får man i Posse og sekk.

Det hadde vært perfekt!

 

Må si at jeg er mektig imponert over mange av dere frivillige :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har funnet en løsning for å streame fra kamerariggen min og til Youtube. Så det blir streaming, i så høy kvalitet vi klarer med 5 GB kvote. Jeg gjør også et opptak i fullkvalitet for Youtube med mindre vi taper 0-fuck.

 

Men møt opp dere som kan stille da!

Kan du kommentere også? :)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vi har funnet en løsning for å streame fra kamerariggen min og til Youtube. Så det blir streaming, i så høy kvalitet vi klarer med 5 GB kvote. Jeg gjør også et opptak i fullkvalitet for Youtube med mindre vi taper 0-fuck.

 

Men møt opp dere som kan stille da!

Kan du kommentere også? :)

 

 

 

Vi har utstyr til å ha en kommentator. Men jeg vet ikke hvem alle disse nye er, så hvis det er noen med kjennskap der ute som orker å ha stemmen sin på stream, så har vi en trådløs mygg til låns... @Ringo kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Supert Posse. Men hva gjør egentlig denne Mediesjefen vår Hilde. Det er vel strengt tatt hun som skal ordne dette.

 

 

Det viktigste er at de deler lenken til Stabaek.no/live. Jeg vet ikke hva slags andre oppgaver de har på kontoret, men de har ikke nevnt morgendagens kamp ennå, og det gikk ut et nyhetsbrev i stad der det ikke var nevnt heller. Så da sender jeg ut et nyhetsbrev nå som BARE handler om kampen, det burde hjelpe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Supert Posse. Men hva gjør egentlig denne Mediesjefen vår Hilde. Det er vel strengt tatt hun som skal ordne dette.

 

Ja si det. De har ikke klart å lage en nyhetsartikkel om streamingen på stabak.no, og ikke engang linket til informasjonen på hverken FaceBook og Twitter som ikke tar mange sekundene.

 

Og ja da, mediesjefen har blitt informert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Supert Posse. Men hva gjør egentlig denne Mediesjefen vår Hilde. Det er vel strengt tatt hun som skal ordne dette.

Ja si det. De har ikke klart å lage en nyhetsartikkel om streamingen på stabak.no, og ikke engang linket til informasjonen på hverken FaceBook og Twitter som ikke tar mange sekundene.

 

Og ja da, mediesjefen har blitt informert.

Nytt år, nye muligheter heter det!

Men dumt å ikke gripe muligheten når den kommer på sølvfat, derfor konkluderer jeg allerede med at det ei heller i år blir bedre, om ikke noen tar hatten sin å går/får inn en Ny og kompetent mediesjef.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Styret bør se mer i retning av administrasjonen og deres evne til å lande sponsoravtaler enn å løpe etter magiske tiere hele tiden. Hvis vi ikke klarer det sliter vi nok med budskap og konsept og da bør styret se om vi er riktig rigget for det vi driver med

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker vi møte Follo til treningskamp tidlig på vinteren i 2013. En utrolig tam og kjedelig kamp der man ikke trenger mange fingre for å telle antall målsjanser i den kampen. En ting jeg derimot husker fra den kampen var at det var første gangen de fleste av oss stiftet bekjentskap med Anders Trondsen. Når jeg er inne på han, så er det en av tingene jeg er spent på før morgendagens kamp om han fortsetter på venstrebacken eller om han blir og se på midten. I tillegg til spillere som Meling, Dahle, Haugstad og Gorozia som er spillere det er på tide at tar steget med tanke på at vi har mistet mange som var faste på laget fra forrige sesong. Ja, med andre ord flere spørsmålstegn jeg har før kampen imorgen, vi kommer neppe til å få veldig mange svar imorgen siden det er tidlig i sesongoppkjøringen, vi kommer nok til og sikkert sitte med flere spørsmålstegn etter kampen enn det man hadde på forhånd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets første match!
×
×
  • Opprett ny...