Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Hadde vært hyggelig med Tobbe tilbake, men kan ikke helt skjønne at Everton er så jævlig hypp på å leie ut han til oss for en levelig pris. Tobbe har tross alt spilt 12 kamper fra start for de iår. Det er like mange som Paul Scholes har startet det - kanskje vi kan leie han også???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Tobbe mot all formodning skulle komme til oss - går vi ikke da glipp av masse penger? Skulle ikke vi få de siste millionene når han rundet et visst antall kamper og Everton vant CL?

 

Noen som husker hvordan overgansavtalen var og hvordan Tobbe ligger an i forhold til den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror nok det kun er en våt drøm å få låne tilbake Tobbe. Avtalen med Everton er ellers at vi får noen ekstra mill. hvis Everton kvalifiserer seg for en av Europa-køppene innen utgangen av 2004 sesongen. Så de penga får vi ikke uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tobbe er nok bare en drøm ja. Leste i fredrikstad blad i dag at Peter Sand har gått ut å sagt at han tror utleieavtalen med blackburn kommer til å styrke stabæk fordi alle må heve seg.

 

blir spennende å se hvem gaute klarer å skaffe som erstatter, og hvem den nye spissen blir er jeg også nysgjerrig på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Sist vi skulle ha en sentral midtbanspiller så var Miika Koppinen nevnt... Han har senere vært en tur ned i førstedivisjon med Tromsø og spillte i fjor midtstopper...

 

Høgmo ønsker å bruke han på midtbanen i år.... Fra Tromsø rapporteres det at han er taklingssterk, har god rekkevidde i lufta, er skapelig langs bakken og har en god passningsfot, men at han ikke har fått ut hele sitt potensial...

 

Er Miika et alternativ for oss Blaa...???

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hepp...en evighet siden jeg sist la inn fra høyre eller venstre om ett eller annet, men dette ble for drøyt! David 'pingla-ANtooonius' Hanssen skal aldri få spille i den vakreste blå drakta igjen. Vær så snill folkens...han har blitt en primadonna som er mer opptatt av sine lange lokker enn fotballen...

Move on.

Next!

 

Storfloooor...Fevang, kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

David Hansen var ikke god nok for laget og ble solgt/leid ut til Godset, han har siden spillt i VIF og der blir som kjennt ingen bedre... David Hansen er for dårlig!!!!

 

Hva med Osman Nyan???

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var før avreise til la manga de to siste spillerne skulle være klare? Hvorfor ikke gjøre som lsk, se utenlands, etter det ekspertene sier om den nye midtbanemannen deres så er jo han gull verdt og kostet bare 1,5mill...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er to uker til... Når det gjelder en erstatter for Martin så bør han på plass ASAP for å gjlre seg kjennt med formasjonene og rollene i laget, vi snakker om en potensiellt ny spillemotor her... Men jeg tipper det blir tett opp mot avreise til La Manga før vi får noen avklaring... Stabæk sier de hadde noen navn på blokka, men vi vet jo ikke om disse er interessert i å spille for oss....

 

Når det gjelder å gå til utlandet for å lete etter spillere så kan det vise seg veldig lønnsomt (Olofinjana) eller det kan bli bortkastede penger... Her dreier det seg mye om tur og hvilke kontakter man har!

 

Når det gjelder denne Koren, så skal det bli spennende å se hvordan han klarer seg når sesongen starter!

 

@ringo...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes nær sagt alle unggutta har vist såpass lovende takter (Mads, Morten, Bjørnar, Tanum, og Henning) i forhold til gamlingene at jeg ikke er så bekymra. det er klart at langtidsskader på flere nøkkelspillere i samme ledd vil være kritisk, men slik vil det alltid være. Om Jon og Espen kjører bil sammen og kræsjer - hva gjør vi da? Vi kan aldri helgardere oss.

 

Jeg er overbevist om at ungutta vokser raskere jo større utfordringer de får.

 

LSK-matchen synes jeg viste mye bra, men for alt jeg vet kan LSK ha vært ræva.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart ungutter vokser med større ansvar osv. men får de for mye ansvar, for mye press til at de må prestere så kan det bli vanskelig.

 

Det er utrolig bra at unguttene er såpass lovende selvom noen fra sogndal mener at vi ikke har ungutter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


synes særlig at Branimir og Stian viste gode takter igår. Når Henning får flere kamper på nakken kommer han til å bli gull verdt.

Tom viste også at han blir å regne med for alvor i år og spillte med autoritet og entusiasme.

Det mest positivet med kampen igår i mine øyne er at nesten hele angrepsrekka hadde skuddforsøk. Jeg håper inderlig at de tar med seg dette når sesongen begynner og at de ikke 'slapp seg løs' kun fordi det var en treningskamp...

Det var tydelig at gutta har et godt stykke igjen til formen er inne, men det er jo slik det skal være.

Dette var min første kamp for sesongen og selv om Lillestrøm burde ha vunnet (hvis Jon har like mye englevakt denne sesongen som han hadde igår så blir det gull!) så sitter jeg igjen med et helt greit inntrykk. Et par spillere til inn nå, så tror jeg vi har et veldig godt mannskap som helt klart skal kjempe om medaljer.

Fikk også hilst på Sammy og ønsket ham velkommen til klubben. Han lovet å score mange mål. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Klar fremgang i går, sammenlignet med tidligere kamper. Men enig med siste taler LSK burde ha vunnet! Men husk vi bruker å kjøre en egen formasjon mot LSK (3 midtstoppere) det gjorde vi ikke i går.

 

LSK spillte mindre direkte og mer gjennom midten en de bruker... Det gjør dem mindre forutsigbare enn før, mulig de har noe på gang utpå romeriket....

 

Uansett vi startet best, men slappet liksom av etter at vi scoret og slapp LSK inn i kampen som de domnierte helt frem til Stenvoll ble flyttett inn i midten og henning gikk ut!

 

Alt i alt en brukbar kamp hvor vi fikk til mer enn tidligere! Henning har nok et lite stykke frem til en plass på laget. IA har mer å gå på frem til sesongstart, men vi vet hva han er god for! Forsvaret virket mye tryggere med Holter tilbake... Tror venstrekanten er nøkkelen jeg. Håper Sammy slår til skikkelig, slik at Tom kan få sjansen sentralt! (Ellers synes mine venner fra Lillestrøm at Stenersen hadde vunet litt for mange dueller på midtbanen....)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ikke så unaturlig det egentlig.... Stabæk interesserer vel bare oss som er fans... Noen som har fått høre; "Bandyklubb! Dere har ingen fotballkultur... Ingen bryr seg om dere vet du"

 

Vel, vel... Så er vi vel Små og Blaa da.... Men kvalitet veier opp for kvantitet mener nå jeg!!!

 

@ringo

PS: Han som skrev referat fra kampen i dagbladet i går må ha vært Stabæk fan.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har en drøm, kanskje det blir med drømmen, men jeg håper vi engang i fremtiden slipper å høre: dere er de smaa blaa.. at vi kan vokse oss store på på lik linje med de største i landet. men som sagt bare en drøm..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...