Gå til innhold

Kamptråd: Aalesund-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


 

Men riktig eller galt, dømt er dømt og det blir ikke omgjort.

 

Tror de fleste er innforstått med at straffen ikke blir omgjort to dager etter kampen.

 

En del av det å være fotballsupporter er å diskutere kampene og hva som skjedde. Å aldri diskutere begivenheter i ettertid med begrunnelsen "skjedd har skjedd" synes jeg er en litt kjedelig tilnærming.

 

MEN bra at Toni har den tilnærmingen. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det kan og bør gi oss en del goodwill hos dommerstanden på sikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Men riktig eller galt, dømt er dømt og det blir ikke omgjort.

Tror de fleste er innforstått med at straffen ikke blir omgjort to dager etter kampen.

 

En del av det å være fotballsupporter er å diskutere kampene og hva som skjedde. Å aldri diskutere begivenheter i ettertid med begrunnelsen "skjedd har skjedd" synes jeg er en litt kjedelig tilnærming.

MEN bra at Toni har den tilnærmingen. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det kan og bør gi oss en del goodwill hos dommerstanden på sikt.
Og enda viktigere; han fokuserer på det han kan påvirke i det korte bildet.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Men riktig eller galt, dømt er dømt og det blir ikke omgjort.

Tror de fleste er innforstått med at straffen ikke blir omgjort to dager etter kampen.

 

En del av det å være fotballsupporter er å diskutere kampene og hva som skjedde. Å aldri diskutere begivenheter i ettertid med begrunnelsen "skjedd har skjedd" synes jeg er en litt kjedelig tilnærming.

MEN bra at Toni har den tilnærmingen. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det kan og bør gi oss en del goodwill hos dommerstanden på sikt.
Og enda viktigere; han fokuserer på det han kan påvirke i det korte bildet.

 

 

Dette er kanskje det viktigste. Sammenlign med trenere som Kjetil Rekdal som er eksperter på å snakke om ting de ikke kan gjøre noe med, eller folk som roper ut at en spillestil ødelegger for fotballen når laget deres ikke vinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Aalesund-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...