Gå til innhold

Kamptråd Stabæk - Brann 18.07.2014


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Match i morgen så på tide med en kamptråd!

 

Fra budstikka er antatt lagoppstilling;

 

Antatt startoppstilling: Mande Sayouba - Daniel Granli, Morten Morisbak Skjønsberg, Jon Inge Høiland, Anders Trondsen - Enoch Adu, Tomasz Sokolowski - Luc Kassi, Michael Stephens, Frank Boli - Fredrik Brustad

 

Bra med morten, men for satan da. Hvorfor ikke putte Morten på høyre, Stephens på benken og la Trondsen ta hans plass. Eventuelt la Næss spille back!

Slipper jo inn mål på alle motangrep for tiden, så på tide å gjøre som Janne sa; "Hold tett bakåt og full fart fremåt!"

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener det bør si seg selv at Trondsen ikke skal spille back i morra, spesielt hvis Morten er klar. Næss og Høiland i midten, Granli og Morten på hver sin kant. Trondsen eller Soko tar plass bak Boli. Brustad og Kassi på kantene. Så får gutta ta seg sammen og tørre å yte! Begge veier. Tørre å skyte når man har muligheten utenfor sekstenmeteren, og ta ut motstander defensivt.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er da ikke svada det der? Bare fordi det er snakk om Stabæk med litt negativt fortegn er det vel ikke feil? De skriver også tydelig at deres egen posisjon er enda verre.

 

Over til kampen; Vinner vi mot Brann, Ulf og Haugesund skal mye være gjort i forhold til nedrykk. Disse kampene blir således nøkkelkamper. Tror Brann blir den verste utfordringen.

 

Spenstig med MMS rett inn i startoppstillingen. Jeg er enig i at jeg tror Næss i midten og MMS på backen ville vært bedre. Ellers er det jo mye det samme. Boli hadde jo en fin opplevelse mot bergenserne sist, så får håpe han blir inspirert av det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Amin Askar er ute i BT og raller litt;

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Tror-Stabak-spillernes-selvtillit-er-tynnslitt-448210_1.snd#.U8fkFUw8yMk

Slik tabellen ser ut for øyeblikket er det ganske mye svada å lese her...

Jeg er ikke så sikker på at Brannspillernes selvtillit er spesielt bra heller. Stabæk ligger tross alt lang foran forventningene til "ekspertene", altså siste plass. Men Brann ligger enda lengre fra lokale forventninger. Det der med gullet som skal hem.

 

Når det er sagt, er det nok verre for Brann å spille i Bergen. Bergenserne er ikke spesielt greie mot sine egne når de ikke leverer. Noe tabellen tyder på at de ikke har gjort. Levert, altså...

 

Brann må vinne. De kommer til å slåss som skadeskutt vilt. Om vi vil vinne, må vi være fullt fokusert og gi alt i 90 minutter. Gå-fotball holder ikke.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


J

 

Match i morgen så på tide med en kamptråd!

 

Fra budstikka er antatt lagoppstilling;

 

Antatt startoppstilling: Mande Sayouba - Daniel Granli, Morten Morisbak Skjønsberg, Jon Inge Høiland, Anders Trondsen - Enoch Adu, Tomasz Sokolowski - Luc Kassi, Michael Stephens, Frank Boli - Fredrik Brustad

 

Bra med morten, men for satan da. Hvorfor ikke putte Morten på høyre, Stephens på benken og la Trondsen ta hans plass. Eventuelt la Næss spille back!

Slipper jo inn mål på alle motangrep for tiden, så på tide å gjøre som Janne sa; "Hold tett bakåt og full fart fremåt!"

 

 

Jeg tror nok at sjansen for at Stephens blir benket for at Trondsen skal få spille sentralt er lik null. På mange måter kan jeg skjønne Bob, Stephens jobber bra og har hatt noen fantastiske stikkere i bakrom, og Trondsen har hatt noen sentrale taklinger. Det betyr ikke at ingen av dem gjør feil så klart. Likevel tror jeg ikke vi skal undervurdere effekten av Morten i midtforsvaret, både når det gjelder trygghet og at det tross alt er der han har spilt de siste årene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper Brustad er i slaget igjen, han har ikke vært seg selv i de siste kampene. Stephens har vært alt for god til å vrakes, men jeg setter gjerne Luc på benken, Brustad på kant og Emil på topp. Emil tenker mye offensivt, og ønsker framdrift - håper han kan få gode relasjoner på banen med Solo, Brustad og Boli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Match i morgen så på tide med en kamptråd!

 

Fra budstikka er antatt lagoppstilling;

 

Antatt startoppstilling: Mande Sayouba - Daniel Granli, Morten Morisbak Skjønsberg, Jon Inge Høiland, Anders Trondsen - Enoch Adu, Tomasz Sokolowski - Luc Kassi, Michael Stephens, Frank Boli - Fredrik Brustad

 

Bra med morten, men for satan da. Hvorfor ikke putte Morten på høyre, Stephens på benken og la Trondsen ta hans plass. Eventuelt la Næss spille back!

Slipper jo inn mål på alle motangrep for tiden, så på tide å gjøre som Janne sa; "Hold tett bakåt og full fart fremåt!"

 

Det er det laget som ble drillet på trening. Næss spilte midtbane på det andre (Hammer og Ville var stoppere) og det kan jo komme godt med utover ved skader eller karantener. Deilig å ha Morten tilbake men litt synd at Næss må på benken igjen. På den andre siden er det jo bra å ha flere enn 4 utespillere på benken da

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Match i morgen så på tide med en kamptråd!

 

Fra budstikka er antatt lagoppstilling;

 

Antatt startoppstilling: Mande Sayouba - Daniel Granli, Morten Morisbak Skjønsberg, Jon Inge Høiland, Anders Trondsen - Enoch Adu, Tomasz Sokolowski - Luc Kassi, Michael Stephens, Frank Boli - Fredrik Brustad

 

Bra med morten, men for satan da. Hvorfor ikke putte Morten på høyre, Stephens på benken og la Trondsen ta hans plass. Eventuelt la Næss spille back!

Slipper jo inn mål på alle motangrep for tiden, så på tide å gjøre som Janne sa; "Hold tett bakåt og full fart fremåt!"

 

Det er det laget som ble drillet på trening. Næss spilte midtbane på det andre (Hammer og Ville var stoppere) og det kan jo komme godt med utover ved skader eller karantener. Deilig å ha Morten tilbake men litt synd at Næss må på benken igjen. På den andre siden er det jo bra å ha flere enn 4 utespillere på benken da

Er ikke Næss egentlig def midtbane spiller? La han få prøve seg der når Adu drar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler nesten at det er viktigere å unngå tap, enn å vinne. Vi kan i fortsette å tape mot lagene rundt oss. Vil heller at vi murer igjen og holder nullen, enn at vi stormer i angrep og får et hederlig tap.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man må jo spille på det man er god på. Per nå er jeg usikker på akkurat hva vi egentlig er gode på :(, men jeg er helt bombesikker på at det ikke er å "parkere bussen".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten har vært bra!

 

Vi lider litt av at det ikke finnes noen offensiv plan. Det er få initiativ uten ball og om det først er bevegelse så kommer gjerne pasningen akkurat litt for sent. Men det er bedre enn det har vært i de foregående matchene. Mer fremoverrettet. Men fremdeles langt fra bra!

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Slik Bob legger opp spillet er vi helt avhengig av et øyeblikks individuell magi fra en eller flere spillere for å få sjanser og scoringer.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd Stabæk - Brann 18.07.2014
×
×
  • Opprett ny...