Gå til innhold

Kamptråd: Bodø-Glimt - Stabæk. 23.07.14 Kl:19.00 CUP


ÅsmundJ
 Del

Anbefalte innlegg


Onsdag er det klart for cup-oppgjør på Aspmyra Stadion.

Fjerde runde i Norgesmesterskapet er godt i gang, og kun en kamp gjennstår før vi vet fasiten på hvilke åtte lag som skal spille om en semifinaleplass i kvartfinalene. Onsdag 23. juli tar Bodø/Glimt i mot Stabæk på et flunkende nytt kunstgress på Aspmyra.

I Bodø har lagene møttes 13 ganger tidligere, og hjemmelaget har stukket av med flest seire. Hele seks ganger har Glimt vunnet mot bæringene på Myra, mens Stabæk bare har tatt med seg seieren hjem til Østlandet tre ganger. Med en målforskjell på 24-16 fordelt på 13 kamper er det mye som tyder på at dette blir en målfest. Seneste møte mellom lagene på Aspmyra var i fjorårsesongen, da begge lagene tok steget opp fra førstedivision og tilbake i Tippeligaen. Den gangen endte kampen med 2-1-seier til de helgule fra Nord etter to scoringer av Jim André Johansen.

I vårsesongen møttes lagene til tippeligaoppgjør på Nadderud Stadion, hvor det var Stabæk som trakk det lengste strået i sin 2-1-seier over gjestene fra Bodø.

Stabæks vei til fjerde runde:

1. runde: Jevnaker ( B ) : 0-8

2. runde: Raufoss ( B ) : 1-2

3. runde: Grorud ( B ) : 0-0, E.E.O 0-3

Bodø/Glimts vei til fjerde runde:

1. runde: Tverlandet ( B ) : 0-5

2. runde: Mo IL ( B ) : 1-3

3. runde: Tromsø ( B ) : 1-2

Slik endte de andre kampene i fjerde runde:

Brann - Ranheim 4-2

Odd - Vålerenga 3-2

Molde - Mjøndalen 4-1

Aalesund - Lillestrøm 1-1, E.E.O 1-3

Haugesund - Tromsdalen 5-0

Sarpsborg 08 - Start 3-2

Kvartfinalen:

Lillestrøm - Sarpsborg 08

Molde - Viking

Odd - Brann

Bodø/Glimt/Stabæk - Haugesund

Kampene spilles 13./14.august.

Vinneren av kampen møter Haugesund på hjemmebane i kvartfinalen.

 

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde passet veldig bra om vi vant denne kampen og snudde trenden. BG away skal ikke være noen umulig oppgave for oss, men det skulle jo heller ikke Aalesund eller Start være på Nadderud...

 

Jeg er som vanlig sterk i troen, alltid, uansett! Morten tilbake og en Brustad som begynner å finne formen igjen svekker ikke den :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Må jo være mulig å kunne se kampen for oss som ikke kommer oss opp til Bodø?

 

Kenneth Haug (kkh94) skriver på stabak.no at kampes vises på NRK.

 

Hva er din kilde?

 

 

Min kilde er at den saken ble skrevet før kampen ble utsatt, og da mener jeg den var ført opp på nrk.no...

 

 

Ok, så status er nå at ingen vet om NRK sender kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

 

Må jo være mulig å kunne se kampen for oss som ikke kommer oss opp til Bodø?

Kenneth Haug (kkh94) skriver på stabak.no at kampes vises på NRK.

 

Hva er din kilde?

Min kilde er at den saken ble skrevet før kampen ble utsatt, og da mener jeg den var ført opp på nrk.no...

Ok, så status er nå at ingen vet om NRK sender kampen?

Har forhørt meg litt. NRK viser visst ikke kampen. :-( norsk tipping har ikke trua. 4,40 i odds for stabækseier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir det som vanlig å inn på Google å søke på "Bodø Glimt - Stabæk free Stream 2014 motherf**ker".. Det bruker å funke

 

For at du skal finne en stream, må noen sende kampen. Det virker ikke som om noen har tenkt til det, så jeg tror ikke du finner noe.

tekstoppdatering ftw!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med det betyr at Blaa viser den også?

Blaa har sagt de holder stengt(!) i dag.

 

Men dette må vi da klare å endre på. Pubansvarlig Luguber tar dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Onkel Blaa tok en avgjørelse for tre timer siden om å holde stengt i dag siden det på det tidspunktet fortsatt ikke var noen som skulle vise kampen. Det blir ikke åpnet i dag, desverre.

 

sorry

 

-Luguber

Pubansvarlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp, jeg har egentlig ferie, men siden det ikke blir på blaa så kan jeg like gjerne åpne sjappa :)

 

Prøver å være klar til 18:45, rekker ikke å hente inn vakt så fint om alle gjør den tjenesten å ikke ta øl inn og ut pga to ulike skjenkesoner!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Bodø-Glimt - Stabæk. 23.07.14 Kl:19.00 CUP
×
×
  • Opprett ny...