Gå til innhold

Treninger


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Dagens trening starter 18:00

Resten av uken, se www.stabak.no

Du mener vel tirsdag?

Du er kanskje inne på noe der...... og jeg sitter også i dag i møte og kan ikke komme på treningen :angry:

 

Ta noen bilder og legg ut please

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagens trening starter 18:00

Resten av uken, se www.stabak.no

Du mener vel tirsdag?

Du er kanskje inne på noe der...... og jeg sitter også i dag i møte og kan ikke komme på treningen :angry:

 

Ta noen bilder og legg ut please

Jeg tar med mitt splitter nye minikamera (video) og håper på the beste
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en kort og kald trening (heldigvis). Fikk hilst på den nye treneren. Var ganske mange på trening, men en del var kun hentet inn for anleding. I tillegg var det noen spillere som ikke har kontrakt ennå, så kan man tolke det på sin måte (Super Mario er jo forsåvidt en av dem, en annen er Woods).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en kort og kald trening (heldigvis). Fikk hilst på den nye treneren. Var ganske mange på trening, men en del var kun hentet inn for anleding. I tillegg var det noen spillere som ikke har kontrakt ennå, så kan man tolke det på sin måte (Super Mario er jo forsåvidt en av dem, en annen er Woods).

SuperMario skal signere. Jeg spurte etter trening. Derfor ble det klem til/fra henne også, ikke bare alle de andre :D

 

Janne spilte på topp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor i all verden trener ikke a-lagsspillerne i Telenor Arena i stedet for ute i 20 kuldegrader?

 

Dette har slått meg også. De trener jo uansett på kunstgress nå. Så hvorfor ikke gjøre det uten å fryse i hjel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor i all verden trener ikke a-lagsspillerne i Telenor Arena i stedet for ute i 20 kuldegrader?

 

Dette har slått meg også. De trener jo uansett på kunstgress nå. Så hvorfor ikke gjøre det uten å fryse i hjel?

 

De har visst fått treningstid i arenaen nå, heldigvis kan du si. Jeg kommer med info når jeg vet mer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

På dagens trening var det flere kuldegrader enn friske spillere.

Heldigvis er det kun Januar.

Synd at de nest beste (ikke på landslag) ikke får vist seg skikkelig frem pga alle skadene.

De avsluttet med spill. 2 utespillere og en keeper på hvert lag, veldig liten bane, store mål. Korte intensive kamper med enda kortere pauser. Det ble som ren intervalltrening.

Herregud som de jobba. Anette måtte nesten bæres inn i garderoben etter kamp. Janna satte inn dagens tunnel.

 

Bra vi har fått et så godt trenerteam som gjør hver trening nyttig og meningsfylt uansett hvor dårlig forutsetningene er :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Solveig var med på dagens trening :D det var også Lise, Katrine osv.

I motsetning til enkelte andre treninger i vinter var det flere friske spillere enn det var kuldegrader.

Dagens høydare: Å se Woods løpe. De trommestikkene går like fort som på tegneserien med strutsene biiiip biiiip Little Beeper, eller hva det nå heter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solveig var med på dagens trening biggrin.gif det var også Lise, Katrine osv.

I motsetning til enkelte andre treninger i vinter var det flere friske spillere enn det var kuldegrader.

Dagens høydare: Å se Woods løpe. De trommestikkene går like fort som på tegneserien med strutsene biiiip biiiip Little Beeper, eller hva det nå heter.

Roadrunners, eller Bippe Stankelbein på norsk du tenker på???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Solveig var med på dagens trening biggrin.gif det var også Lise, Katrine osv.

I motsetning til enkelte andre treninger i vinter var det flere friske spillere enn det var kuldegrader.

Dagens høydare: Å se Woods løpe. De trommestikkene går like fort som på tegneserien med strutsene biiiip biiiip Little Beeper, eller hva det nå heter.

Roadrunners, eller Bippe Stankelbein på norsk du tenker på???

 

 

Det er en fryd å se Woods løpe med en slik fart og ballkontroll. Nå gleder jeg meg til sesongen :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når er det Solveig drar over? Trodde hun hadde reist allerede jeg, var hun bare her på besøk? :)

 

Hun drar vel ikke før i mars. Hun skulle vel jobbe for klubben frem til da. Vet jo at Mykjåland, som også skal over, skal spille kvartfinalekampene for Røa før hun drar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lene drar i månedsskiftet mars/april. Imidlertid kan hun ha en avtale som gis til de som spiller Champions League. Det ble i alle tilfelle et kjempespetakkel da Abily og Bompastor dro over til hhv. Sol og Freedom rett før Lyon skulle spille semifinale.

Endret av Two can play that game
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når er det Solveig drar over? Trodde hun hadde reist allerede jeg, var hun bare her på besøk? :)

 

Hun drar vel ikke før i mars. Hun skulle vel jobbe for klubben frem til da. Vet jo at Mykjåland, som også skal over, skal spille kvartfinalekampene for Røa før hun drar.

 

 

Helt konkret 7. mars

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Endelig kunne man trene med så og si fullt lag (Line Holter ute med hodeskade, og Ina fortsatt på La Manga). Til og med tre keepere disponible. Det kan bli gøy mot Kolbotn på tirsdag :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

På gårsdagens trening var det hele 16 spillere, selv om veldig mange er på landslagssamling.

Dvs at vi hadde en del fra rekruttlaget. For å si det sånn; jeg er ikke bekymret for fremtiden, mer bekymret for hvordan evt noen av våre stjerner vil reagere på om noen av rekruttspillerne tar fra dem plassen på laget. Herregud for et grunnlag vi har for fremtiden. Dette kan bli ekstremt bra.

 

Roger er i Alta, men Remi kjørte spillerne knallhardt.

Det er tydelig at seriestart er rett rundt hjørnet, nå er det skikkelig trøkk fra samtlige.

 

Cred til Remi for veldig bra trening og til de yngste som bidro til en meget god økt.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gårsdagens trening var kanskje den beste jeg har vært på.

Manglet en spiller (hodeskade) slapp av, det går bra.

 

Kjempe trøkk og innsats. bra pressissjon og et trenerteam som man skulle tro gikk på ett eller annet medikament :D

 

Steike som jeg ble optimist vedr. morgendagens kamp.

 

eneste minus er at banen skal være som en potetåker å regne (da burde vi starte med Pape på topp).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gårsdagens trening var kanskje den beste jeg har vært på.

Manglet en spiller (hodeskade) slapp av, det går bra.

 

Kjempe trøkk og innsats. bra pressissjon og et trenerteam som man skulle tro gikk på ett eller annet medikament :D

 

Steike som jeg ble optimist vedr. morgendagens kamp.

 

eneste minus er at banen skal være som en potetåker å regne (da burde vi starte med Pape på topp).

 

 

Kan skrive under på den jeg også. Tror torsdagstreningene kan være de beste å få med seg. Forøvrig var den hodeskadete i lett trening også så hun ligger ikke i koma om noen trodde det.

 

Treningen ga vel også indikasjoner på at det blir endringer i startelleveren fra sist kamp, men skal ikke gå i detaljer om det her naturlig nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gårsdagens trening viste nok en gang at det er stor konkurranse om plassene.

Veldig høy intensitet, en skikkelig kvalitetsøkt.

 

Saba fikk en skikkelig karamell og måtte forlate matta. Usikker på omfanget.

Litt etterpå fikk Kristy en smell i benet. Vi var redde for at det var kneet, men det viste seg kun å være muskulært, i låret. Rask behandling gjør at hun kanskje blir spillerklar denne eller neste uke (ha`kke peiling, bare tipper).

Ingrid Camilla ga seg mot slutten pga krampetendenser litt over der hvor SS logoen sitter. Tror hun trener allerede på torsdag.

 

Siri taklet som en bryggesjauer(tok Trine i duell=historisk)

Janne jobbet som en terrier

SuperMario putta flere ganger

Katrine var helt sjef (som vanlig)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette hørtes jo egentlig ut som den verste treningen noen gang :(

Vi kan i verste fall (vel, uken er fortsatt ung. Det kan selvsagt bli verre også) ha tre angrepsspillere ute. Etter å ha tenkt meg litt om er det ikke sikkert laget nødvendigvis blir veldig svekket, men at man kanskje må spille litt annerledes offensivt. Får inn fysikken til Maiken, men mister farten til Kristy. I beste fall har vi alle som var på banen sist disponible, men føler meg allikevel sikker på at det ikke blir samme startellever.

 

Ellers viser jo dette viktigheten at vi til enhver tid har en som stiller på trening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette hørtes jo egentlig ut som den verste treningen noen gang :(

Vi kan i verste fall (vel, uken er fortsatt ung. Det kan selvsagt bli verre også) ha tre angrepsspillere ute. Etter å ha tenkt meg litt om er det ikke sikkert laget nødvendigvis blir veldig svekket, men at man kanskje må spille litt annerledes offensivt. Får inn fysikken til Maiken, men mister farten til Kristy. I beste fall har vi alle som var på banen sist disponible, men føler meg allikevel sikker på at det ikke blir samme startellever.

 

Ellers viser jo dette viktigheten at vi til enhver tid har en som stiller på trening.

Det er håp om at alle er klare til helgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk med meg slutten av treningen i dag (måtte jo få med meg hvordan det sto til etter gårsdagen). Remi forøvrig treningen. Saba trente med ball, men var ikke med i spillsituasjoner. Så med andre ord ikke ille ut. Kristy kjørte litt til og fra med bil, og var vel inne og syklet. Skal være klar til helgen, og er alt mye bedre enn i går. Ingrid Camilla så jeg ingenting til.

 

Ellers var et par av jentene og tittet på veslegutten til Tonje og Thomas, og jeg sa et ganske klart nei da Siri hintet om at hun måtte få seg en sjøl. Hun konkluderte vel med at det jo gikk an å låne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

To unge spillere fra Avaldsnes trente med oss i dag.

Gjett hvem jeg satt sammen med på tribunen......Cecilie Pedersen.

De ble igjen etter å ha slått VIF ut av cupen og skal være med oss i helgens kamp (kun de to unge, ikke Cecilie).

 

Ellers kan meldes at gresset på Nadderud har blitt veldig bra og at det som vanlig var høy kvalitet utpå banen (i dag også på tribunen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når signerer hun?

Vi snakket ikke om det, men jeg tror ikke hun ble skremt av konkurransen fra våre offensive spillere i dag :o

Hun spiller jo med G19 i dag og tror hun får veldig bra maching der.

Men neste år.... da????

Lillesøsteren hennes er i hvert fall på våre treninger nå.

Kanskje hele familien kan flytte til Bærum.

 

SEXXES stiller sikkert hus til disp.

 

Når det er sagt vil jeg poengtere at jeg er meget godt fornøyd med dagens stall som er veldig sterk og nærmest komplett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når signerer hun?

Vi snakket ikke om det, men jeg tror ikke hun ble skremt av konkurransen fra våre offensive spillere i dag :o

Hun spiller jo med G19 i dag og tror hun får veldig bra maching der.

Men neste år.... da????

Lillesøsteren hennes er i hvert fall på våre treninger nå.

Kanskje hele familien kan flytte til Bærum.

 

SEXXES stiller sikkert hus til disp.

 

Når det er sagt vil jeg poengtere at jeg er meget godt fornøyd med dagens stall som er veldig sterk og nærmest komplett.

 

Hvor mange er det i familien? Jeg har faktisk ikke så stort hus, og spørs hva hun som alt bor her sier til det. Jeg har imidlertid en ledig seng på arbeidsrommet. Det kan være en nødløsning, men neppe noe permanent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når signerer hun?

Vi snakket ikke om det, men jeg tror ikke hun ble skremt av konkurransen fra våre offensive spillere i dag :o

Hun spiller jo med G19 i dag og tror hun får veldig bra maching der.

Men neste år.... da????

Lillesøsteren hennes er i hvert fall på våre treninger nå.

Kanskje hele familien kan flytte til Bærum.

 

SEXXES stiller sikkert hus til disp.

 

Når det er sagt vil jeg poengtere at jeg er meget godt fornøyd med dagens stall som er veldig sterk og nærmest komplett.

 

Hvor mange er det i familien? Jeg har faktisk ikke så stort hus, og spørs hva hun som alt bor her sier til det. Jeg har imidlertid en ledig seng på arbeidsrommet. Det kan være en nødløsning, men neppe noe permanent.

Jøss, jeg trodde alt under 160 kvm gikk under kategorien tjenestebolig, ikke hus

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når signerer hun?

Vi snakket ikke om det, men jeg tror ikke hun ble skremt av konkurransen fra våre offensive spillere i dag :o

Hun spiller jo med G19 i dag og tror hun får veldig bra maching der.

Men neste år.... da????

Lillesøsteren hennes er i hvert fall på våre treninger nå.

Kanskje hele familien kan flytte til Bærum.

 

SEXXES stiller sikkert hus til disp.

 

Når det er sagt vil jeg poengtere at jeg er meget godt fornøyd med dagens stall som er veldig sterk og nærmest komplett.

 

Hvor mange er det i familien? Jeg har faktisk ikke så stort hus, og spørs hva hun som alt bor her sier til det. Jeg har imidlertid en ledig seng på arbeidsrommet. Det kan være en nødløsning, men neppe noe permanent.

Jøss, jeg trodde alt under 160 kvm gikk under kategorien tjenestebolig, ikke hus

 

Jaha? 160 kvm +/- kommer an på hvordan man regner på det. Har vel egentlig ikke så meget med treningen å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bra kvalitet på treningen i dag som også inkluderte Melissa Wiik og Leni Larsen Kaurin.

Trine Rønning trene som normalt og avsluttet vel som vanlig 15 min tidligere. Hun var forøverig brennhet på avslutningsdelen av treningen hvor hun skrudde flere baller opp i lengste kryss ala Espen Hoff og Johan Andersson. Må gjerne gjøre det i kamp også Trine om du får muligheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treninger
×
×
  • Opprett ny...