Gå til innhold

Treningskamper


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Utrolig gøy å se laget i dag.  Ingen tvil om at man kjente igjen Stabæk.  Mange pasninger, få lange baller.  Det karakteristiske småspillet i eget forsvar - som ofte gir motstanderen gratissjanser - er typisk Stabæk.  Det er også elendige døballer...

 

Utrolig hvor bra de fant hverandre så tidlig i sesongen, og så mange spillere som ikke har spilt sammen før.

 

Dette lover utrolig bra.

 

Men ikke legg for mye i resultatet.  Røa har visstnok tradisjon for å være dårlige i februar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.stabak.no/images/stories/2009/0...%20IMG_9837.jpg

 

 

Hvorfor har noen de gamle draktene. Virker jo litt amatør i grunn. :blink:

 

Syns det var værre at mange spilte i joggis <_<

 

Hæ?!?  Jeg syns det var ille at det faktisk var spillere som spilte i den temperaturen i kortbukse.  Idiotisk spør du meg, fin måte å invitere sykdom og skader på.

 

 

Ja, jeg frøs noe inni %&%%.  I mange timer etter kampern også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.stabak.no/images/stories/2009/0...%20IMG_9837.jpg

 

 

Hvorfor har noen de gamle draktene. Virker jo litt amatør i grunn. :blink:

 

Syns det var værre at mange spilte i joggis <_<

 

Jeg var en av fem som spilte litt når alle hadde forlatt kunstgresset. Det var jævlig kaldt uansett hvor mye man løp.

De hadde jo sol, men kun sjorts kan fort føre til strekkskader.

 

Fornuftig med "longs" eller "vinder under lang" for oss som har vært i forsvaret

 

Spillet var overraskende bra. Resultatet er ikke viktig, men selvtilliten det gir er jo greit å ta med seg videre frem mot seriestart.

Gleder meg til seriestart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


treningskampene til damene før Toppserien.

 

kamp mot Kolbotn 21/2 kl. 15:00 (hjemme) kiosk med kaffe. pølser og brus :D

 

kamp mot Vejle boldklub DK 28/2 kl. 15:00 (hjemme)

 

kamp mot Team Strømmen 21/3 kl 15:00 (hjemme)

 

kamp mot Linköping 26/3 kl.(klokkeslett er ikke klart enda) (hjemme)

 

Damene drar til La Manga 28/3

 

kamp mot Arna Bjørnar 31/3 kl 13:00 (La Manga)

 

kamp mot Klepp kl 12:30 (La Manga)

 

det er det jeg vet :)

Endret av Mini Harstad
Lenke til innlegg
Del på andre sider


kamp mot Kolbotn 21/2 kl. 15:00 (hjemme) kiosk med kaffe. pølser og brus :D

 

22. februar (søndag): Stabæk - Fløya kl 11.30, Sparebank 1-banen, Nadderud

 

kamp mot Vejle boldklub DK 28/2 kl. 15:00 (hjemme)

 

kamp mot Team Strømmen 21/3 kl 15:00 (hjemme)

 

kamp mot Linköping 26/3 kl.(klokkeslett er ikke klart enda) (hjemme)

 

Damene drar til La Manga 28/3

 

kamp mot Arna Bjørnar 31/3 kl 13:00 (La Manga)

 

kamp mot Klepp kl 12:30 (La Manga) 3. april

 

du manglet en kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kamp mot Kolbotn 21/2 kl. 15:00 (hjemme) kiosk med kaffe. pølser og brus :D

 

22. februar (søndag): Stabæk - Fløya kl 11.30, Sparebank 1-banen, Nadderud

 

kamp mot Vejle boldklub DK 28/2 kl. 15:00 (hjemme)

 

kamp mot Team Strømmen 21/3 kl 15:00 (hjemme)

 

kamp mot Linköping 26/3 kl.(klokkeslett er ikke klart enda) (hjemme)

 

Damene drar til La Manga 28/3

 

kamp mot Arna Bjørnar 31/3 kl 13:00 (La Manga)

 

kamp mot Klepp kl 12:30 (La Manga) 3. april

 

du manglet en kamp

jeg tror ikke :) jeg tror faren min vet det litt mer en deg ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


22. februar (søndag): Stabæk - Fløya kl 11.30, Sparebank 1-banen, Nadderud

jeg tror ikke jeg tror faren min vet det litt mer en deg

 

 

Faren min (han heter Stabak.no) sier hvertfall at det er treningskamp da:

 

http://www.stabak.no/content/view/3236/466/

 

PS Hvis det er greit for deg så dropper jeg en smiley til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ektemenn altså. Ellers viste Maiken Pape at hun fort kan både pådra seg flere kort og score flere mål enn sin navnebror i Molde (hun fikk ingen, men scoret to mål og sendte halve Kolbotn i bakken).

 

Kiosksalg var det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ektemenn altså. Ellers viste Maiken Pape at hun fort kan både pådra seg flere kort og score flere mål enn sin navnebror i Molde (hun fikk ingen, men scoret to mål og sendte halve Kolbotn i bakken).

 

Kiosksalg var det også.

 

Det kommer litt an på hvordan TS-dommerne legger lista om det blir så mye kort på henne. Hun er utrolig duellsterk, og jeg synes ikke det var ufint, mest knallhardt. F.eks. da hun i andre omgang demper en trettimeterspasning på brystet med en spiller i ryggen som hun derpå vender bort. Strålende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk klart best i første omgang - mye posession og Kolbotn er bra på kontringer. 1-0 til pause. Kampbildet snur i 2. omgang, Kolbotn fører spillet men har Tore Andre Flo på topp så selv sjanser Wenche Foss hadde scora på går utenfor. Og vi putter 2 mål.. På slutten av kampen tar Stabæk igjen over spillet. Pape er herlig, jeg elsker hockeytaklinger utført med eleganse. Stabæk produserer klart flest og størst sjanser, men Kolbotn er langt bedre i å presse ballfører. Omtrent det samme som vi ser med gutta, SFK sliter mot lag som presser høyt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk klart best i første omgang - mye posession og Kolbotn er bra på kontringer. 1-0 til pause. Kampbildet snur i 2. omgang, Kolbotn fører spillet men har Tore Andre Flo på topp så selv sjanser Wenche Foss hadde scora på går utenfor. Og vi putter 2 mål.. På slutten av kampen tar Stabæk igjen over spillet. Pape er herlig, jeg elsker hockeytaklinger utført med eleganse. Stabæk produserer klart flest og størst sjanser, men Kolbotn er langt bedre i å presse ballfører. Omtrent det samme som vi ser med gutta, SFK sliter mot lag som presser høyt.

 

 

Snakket så vidt med treneren etter matchen i går. Han var godt fornøyd med tanke på at et pat av de beste er ute med skader. han fortalte at han i en seriekamp hadde lagt om formasjonen i 2. omgang for å demme bedre opp for Kolbotns overtak på midtbanen, men valgte å la være for å trene laget på å takle det å bli overspilt med høyt press i midbaneleddet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slik ser tabellen i Danmark ut. Virker som det er stor kvalitetsforskjell på de tre beste lagene og resten. Fortuna er av topp europeisk klasse. Legg ellers merke til målforskjellen til Skovlunde!

 

 

1. Fortuna Hjørring 11 11 0 0 56 - 6 33

2. Skovbakken 12 10 0 2 52 - 18 30

3. Brøndby 12 9 2 1 59 - 9 29

4. SønderjyskE 12 5 2 5 25 - 36 17

5. Vejle 12 4 3 5 21 - 24 15

6. OB 11 4 1 6 23 - 32 13

7. Skjold 11 4 1 6 19 - 29 13

8. Skovlunde 11 4 0 7 29 - 21 12

9. Vejlby 12 1 1 10 11 - 75 4

10. Kolding B 12 1 0 11 11 - 56 3

 

Velje tapte 6-0 mot Fortuna, og 4-0 mot Skovbakken, men greide uavgjort mot Brøndby borte (tapte dog senere hjemme).

 

Skal sies at Stabæk fort kunne puttet mange mål til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjempekamp av jentene i dag mot danskene! 9-1 smaker godt i dag efter en håpløs kamp mot RBK i går!

Blir gull i år, uten tvil.

 

Er enig med deg i at vi må gå for gull, men vi må ikke tro at det bare er å hente gullet. Ei heller kan vi forvente at det automatisk vil komme like mange på Nadderud som det har gjort på tippeligakampene de seneste tre åra.

 

Husk at en stor del av dette laget spilte i toppserien i fjor også, og kom da 16 poeng bak Røa. Og hadde et tilskuersnitt på under 200 tilskuere.

 

Jeg synes vi kan forvente at laget skal slåss i toppen, og så får vi håpe det holder til gull allerede på første forsøk.

 

Jeg synes også vi skal kunne forvente at det på alle kamper kommer langt flere enn det gjorde i fjor. Den best besøkte kampen på Føyka i fjor dro 350 tilskuere. Høyere tall enn det må vi forvente på alle kampene i år. Da vil vi også være det laget som drar klart flest tilskuere i toppserien. Aller helst vil jeg ha godt over 1000 på alle kampene, men vi får se hva det blir til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si jeg ble ganske så imponert den tiden jeg var der.

Vel var ikke motstanden all verden, men det å se et så tydelig mønster i spesielt angrepsspillet var særs gledelig.

Her blir det sesongkort.

 

Til og med pølsene var gode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...