Gå til innhold

Trine Rønning


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Hvis hun er klubbløs (den danske keeperveteranen) er det da noen hindere NFF kan sette for å spille for oss?

 

 

Niks - det er det som er så fint - overgangsvinduet gjelder profesjonelle spillere - ikka amatører

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dett må da kunne løses? Rønning må være med videre. Hvilken diagnose er det på kneet hennes?

Tror hun har fått en kronisk betennelse i kneet. Hvis så er tilfelle, ja da står hun ovenfor meget store utfordringer om hun skal være klar for serieavslutningen.

Hun har jo problemer med å gå på kneet mellom kampene. Mot Sverige så det ut som at kneet var teipet i vinkel slik at det ikke kunne rettes helt ut.

Sorry, men dette er et jævla dårlig tegn.

 

Heldigvis er det medisinske støtteapparatet bra.

 

Jeg er sikker på at hun kommer tilbake, det kan derimot ta tid.

 

Heldigvis er jeg ingen lege, kanskje hun er klar til TS avslutningen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dett må da kunne løses? Rønning må være med videre. Hvilken diagnose er det på kneet hennes?

Tror hun har fått en kronisk betennelse i kneet. Hvis så er tilfelle, ja da står hun ovenfor meget store utfordringer om hun skal være klar for serieavslutningen.

Hun har jo problemer med å gå på kneet mellom kampene. Mot Sverige så det ut som at kneet var teipet i vinkel slik at det ikke kunne rettes helt ut.

Sorry, men dette er et jævla dårlig tegn.

 

Heldigvis er det medisinske støtteapparatet bra.

 

Jeg er sikker på at hun kommer tilbake, det kan derimot ta tid.

 

Heldigvis er jeg ingen lege, kanskje hun er klar til TS avslutningen

 

JEg forsøkte litt i stua i dag, og jeg sliter også med å gå på knærne. Det er både ubehagelig, vanskelig og ganske så vondt etterhvert. Dettuten er det vanskelig å rekke opp til for eksempel overskapene på kjøkkenet, og ikke minst trivielle ting som å sette seg på en stol. Tror du jeg også har kronisk betennelse da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dett må da kunne løses? Rønning må være med videre. Hvilken diagnose er det på kneet hennes?

Tror hun har fått en kronisk betennelse i kneet. Hvis så er tilfelle, ja da står hun ovenfor meget store utfordringer om hun skal være klar for serieavslutningen.

Hun har jo problemer med å gå på kneet mellom kampene. Mot Sverige så det ut som at kneet var teipet i vinkel slik at det ikke kunne rettes helt ut.

Sorry, men dette er et jævla dårlig tegn.

 

Heldigvis er det medisinske støtteapparatet bra.

 

Jeg er sikker på at hun kommer tilbake, det kan derimot ta tid.

 

Heldigvis er jeg ingen lege, kanskje hun er klar til TS avslutningen

 

JEg forsøkte litt i stua i dag, og jeg sliter også med å gå på knærne. Det er både ubehagelig, vanskelig og ganske så vondt etterhvert. Dettuten er det vanskelig å rekke opp til for eksempel overskapene på kjøkkenet, og ikke minst trivielle ting som å sette seg på en stol. Tror du jeg også har kronisk betennelse da?

 

Du har gikt - det er noe annet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trine går nå på føttene mellom treningene. Det fungerer vist mye bedre :P

Glemte å spørre henne om status på skaden under gårsdagens trening.

 

 

Ikke spør om det. Tror hun er ganske lei slike spørsmål

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Trine Rønning
×
×
  • Opprett ny...