Gå til innhold

ODD - Stabæk : Den helt insane partyturen - Mandag 21.04


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Hey!

 

Vi kliner til med busser til Skien for 100 kr!

 

2 busser har 1000 watts musikkanlegg, sittegrupper og 30 plasser hver - og kjører fra Bekkestua kl 12:30.

1 buss kjører "vanlig", fra Bekkestua kl 15:30.

 

Du som ikke er medlem ENNÅ(!) kan melde deg på tur og deretter melde deg inn i SS på bussen, og det gjelder også alle de vennene du skal overtale til å bli med. Hundre spenn for turen, og medlemskap på bussen. Kan det bli enklere? Neppe. Kan det bli fetere? Neppe!

 

Se påmelding og mer utfyllende info her:

 

http://www.stabaek.no/innhold/partytur-odd-away

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg prøver å stikke av fra Sinnasnekkernopptak på sørlandet for å rekke kampen ihvertfall. Unner dere en bra partytur, og hvis det blir suksess så gjør vi det bare enda fetere neste gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke mulig for mine venner som prøver og melde seg på bussen uten medlemsnr, det står at det er obligatorisk felt får de beskjed om.

 

Gjør som SAU skriver over og sett inn et tilfeldig nummer, etter dere har meldt dere på kan vennene dine melde seg inn i SS her. De får da utdelt medlemskortet sitt på bussen ved å henvende seg til meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke mulig for mine venner som prøver og melde seg på bussen uten medlemsnr, det står at det er obligatorisk felt får de beskjed om.

 

Husk at dine venner må være over 18 for å melde seg på tidligbuss daigo ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

ODD - Stabæk : Den helt insane partyturen - Mandag 21.04
×
×
  • Opprett ny...