Gå til innhold

Morten Morisbak Skjønsberg


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

 

For ikke å nevne den geniale samlingen han innkalte til under feiringen av 1-0 målet.

 

 

Hva skjedde her? Jeg var meget opptatt med å feire selv på feltet, takke Gud og andre høyere makter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

For ikke å nevne den geniale samlingen han innkalte til under feiringen av 1-0 målet.

 

 

Hva skjedde her? Jeg var meget opptatt med å feire selv på feltet, takke Gud og andre høyere makter.

Så ut som en alvorlig peptalk for å få de ned på bakken igjen for å unngå tidlig baklengsmål
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

For ikke å nevne den geniale samlingen han innkalte til under feiringen av 1-0 målet.

 

 

Hva skjedde her? Jeg var meget opptatt med å feire selv på feltet, takke Gud og andre høyere makter.

Så ut som en alvorlig peptalk for å få de ned på bakken igjen for å unngå tidlig baklengsmål
ingen som fikk denne i tankene?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønsberg er fet ass!

 

Nordkvelle hylte og bar seg for å få straffe ut i 2. omg. Skjønsberg roper til Nordkvelle: "Hva er det for no? Hva er det for no?!?!?! Hæ???? HYSJ!!!!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klasse da han dro en tofotsfinte i andre omgang, ble så overrasket over at han fikk det til at han falt, fikk frispark på det, og skjøt påfølgende ball i hodet på en Odd-spiller. <3

Hahahaha. Hvis ikke kollegaene mine trodde jeg var gal fra før, gjør de det garantert nå. Sjeldent jeg ler høyt for meg selv. Takk ?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angrepet får mye skryt i mediene, men det er virkelig forsvaret vårt som har gjort kanonbra kamper etter Sogndalturen vår. Odd og Sarpsborg kom ikke til mange sjanser

Sant ... to smultringer mot Odd og S08 er sterkt! Messi har vært sjef bak der sammen med resten av solide Bærumkompisenr Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Morten Morisbak Skjønsberg
×
×
  • Opprett ny...