Gå til innhold

2. laget


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Lykke til! håp at du kan fortelle resultatet på her . .

 

 

Kan du ikke heller dra å se matchen live? Kommer du litt tidlig får du med deg treningen til A-laget først på banen ved siden av

 

Rich - selvfølgelig har du rett, men jeg er en av dem som støtter SFK (+SFK2) fra lang hold. Men jeg så Norges kvinnene på kampen mot England (Shrewsbury) i forrige uke :)

 

 

He, he. Den er grei. Var du på den uoffisielle treningsmatchen mot England sist lørdag også? Hørte den sluttet 1-1 og at Norges mål ble scoret av Melissa

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok takk for det, uheldigvis var kampen stengt mot tilskuerer. Jeg vet den var 1-1 men visste ikke det var Melissa som scoret. Rachel Yankey scoret for England.

 

Jeg var på plass i Shrewsbury ProStarstadion med norske lue min, men må det sies at England var bedre og 3-0 var helt fortjent :(

Endret av Alan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lykke til! håp at du kan fortelle resultatet på her . .

 

Tips til bokmerke:

 

http://fotball.speaker.no/FIKSfotballdatac...&ftid=37451

 

Edit: og da ser du at det er toppkamp på nadderud snart:

 

7. mai kl. 20:15 Stabæk 2 - Linderud-Grei 2 Nadderud kunstgress 2

 

 

Eller du kan følge mer her hver uke

 

Dere har vel ikke tenkt til å bidra med resultatservice og tabeller på den siden, antar jeg? Og det var vel trengt tatt det alan spurte etter.

 

Men jeg synes dere burde tatt med et stabæklag til på den siden; stabæk jr- da ville den vært komplett. Jeg er at det står "på seniornivå", så jeg påstår ikke at dere har glemt dem, men derimot at det er litt dumt at dere har valgt å utelate det siste interessante laget vi har.

 

Og kanskje dere kunne hatt med noen linker til resultater og tabeller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lykke til! håp at du kan fortelle resultatet på her . .

 

Tips til bokmerke:

 

http://fotball.speaker.no/FIKSfotballdatac...&ftid=37451

 

Edit: og da ser du at det er toppkamp på nadderud snart:

 

7. mai kl. 20:15 Stabæk 2 - Linderud-Grei 2 Nadderud kunstgress 2

 

 

Eller du kan følge mer her hver uke

 

Dere har vel ikke tenkt til å bidra med resultatservice og tabeller på den siden, antar jeg? Og det var vel trengt tatt det alan spurte etter.

 

Men jeg synes dere burde tatt med et stabæklag til på den siden; stabæk jr- da ville den vært komplett. Jeg er at det står "på seniornivå", så jeg påstår ikke at dere har glemt dem, men derimot at det er litt dumt at dere har valgt å utelate det siste interessante laget vi har.

 

Og kanskje dere kunne hatt med noen linker til resultater og tabeller?

 

StabækSatyren har som policy å ikke skrive masse om aldersbestemte lag (med mindre Jr. laget kommer langt i cupen). Vi ønsker at alle barn og unge som vokser opp i Bærum skal holde med Stabæk. Da er det ikke noe poeng i at vi promoterer de aldersbestemte lagene - som spiller mot folk vi vil ha som medlemmer i Stabæk Support.

 

At kampene til jr. laget ikke er med er således her bevisst

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk Damer 4 divisjon (navn, drakt og fødselsår)

 

Keeper:

Tora Torrisen 1 - 1992

 

Forsvarspillere:

Anja Simensen 5 - 1987

Bettina Bjørtomt 13 - 1989 (også midtbane)

Camilla C.R. Knutsen 4 - 1992

Celine M. Thomas 9 - 1992

Helene Husvik 27 - 1989

Josephine Granlie 26 - 1988 (også keeper)

Tuva Østby 2 - 1992

 

Midtbanespillere:

Anniken S. Hoffaard 16 - 1992

Camilla Sjuve 20 - 1986

Gina O. Andersen 19 - 1992 (også angrep)

Karoline Moldskred 18 - 1989

Lisell Holt 8 - 1991

Malene Steinli 21 - 1992

Maria Borgersen 22 - 1991 (også angrep) - på prøvespill

Maria Toerud 3 - 1991

Marie Solberg 15 - 1973 (også forsvar)

Silje Marstrander 7 - 1991 (også forsvar)

Marit Dugstad 14 - 1991

Nina Skattebøl 29 - 1992

Thea L. Eine 24 -1992 (også forsvar)

 

Angrepsspillere:

Andrea Sørum 25 - 1988

Caroline Siggestrøm 23 - 1992

Emilie Marley 6 - 1991

Ingrid Høgset 11 - 1989

Madelain Gørling 28 - 1987

Martine Reina 10 - 1988 (også midtbane)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


StabækSatyren har som policy å ikke skrive masse om aldersbestemte lag (med mindre Jr. laget kommer langt i cupen). Vi ønsker at alle barn og unge som vokser opp i Bærum skal holde med Stabæk. Da er det ikke noe poeng i at vi promoterer de aldersbestemte lagene - som spiller mot folk vi vil ha som medlemmer i Stabæk Support.

 

Jeg er enig med grunntanken, at hele Asker og Bærum er naturlig nedslagsfelt for Stabæk. Men tankespranget derfra til å ikke ville omtale juniorlagets kamper mot andre lokallag virker litt pussig. Mer oppmerksomhet rundt juniorkampene vil da bare være positivt i så henseende. Eller kanskje vi skal omdøpe stabæk jr noe helt annet, slik at de lokale motstanderlagene ikke ble bitre på klubben stabæk når de får grisebank?

 

En bedre grunn til å ikke ville promotere lavere aldersbestemte lag kan vel være at de skal få lov til å være i fred - det er vel ikke så mange tolvåringer som føler behovet av trøkk på tribunene når de spiller kamp? Men akkurat for juniorlaget mener jeg det blir en litt annen sak - her spiller flere som er tatt opp på A-laget til Stabæk, og enda flere som jobber seriøst for å bli det. Dessuten, dette er lagene stabæk jr. møter i interkretsserien sin: Lyn, VIF, LSK, FFK, Raufoss, Lørenskog, Sarpsborg, Hamkam, Follo, Moss, Skedsmo, Skeid (mange lokale lag så langt?) og Bærum. Her er det bare å promotere.

 

Uansett innser jeg at vi er på feil forum, og ønsker ikke å ta denne debatten videre her.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


StabækSatyren har som policy å ikke skrive masse om aldersbestemte lag (med mindre Jr. laget kommer langt i cupen). Vi ønsker at alle barn og unge som vokser opp i Bærum skal holde med Stabæk. Da er det ikke noe poeng i at vi promoterer de aldersbestemte lagene - som spiller mot folk vi vil ha som medlemmer i Stabæk Support.

 

Jeg er enig med grunntanken, at hele Asker og Bærum er naturlig nedslagsfelt for Stabæk. Men tankespranget derfra til å ikke ville omtale juniorlagets kamper mot andre lokallag virker litt pussig. Mer oppmerksomhet rundt juniorkampene vil da bare være positivt i så henseende. Eller kanskje vi skal omdøpe stabæk jr noe helt annet, slik at de lokale motstanderlagene ikke ble bitre på klubben stabæk når de får grisebank?

 

En bedre grunn til å ikke ville promotere lavere aldersbestemte lag kan vel være at de skal få lov til å være i fred - det er vel ikke så mange tolvåringer som føler behovet av trøkk på tribunene når de spiller kamp? Men akkurat for juniorlaget mener jeg det blir en litt annen sak - her spiller flere som er tatt opp på A-laget til Stabæk, og enda flere som jobber seriøst for å bli det. Dessuten, dette er lagene stabæk jr. møter i interkretsserien sin: Lyn, VIF, LSK, FFK, Raufoss, Lørenskog, Sarpsborg, Hamkam, Follo, Moss, Skedsmo, Skeid (mange lokale lag så langt?) og Bærum. Her er det bare å promotere.

 

Uansett innser jeg at vi er på feil forum, og ønsker ikke å ta denne debatten videre her.

 

 

Enig - feil forum. Og bare så det er sagt - det er ikke snakk om å ikke ville, men å ikke prioritere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11-0 endte kampen i dag. Jeg så ikke hele kampen men jeg lot meg imponere av nummer 10, Martine Reina. Hun spilte i angrep, men så ut som en meget god kantspiller. Nå skal det sies at hverken keeper, forsvar eller defensiv midtbane hadde sjansen til å skinne i dag.

 

 

Kampfakta

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11-0 endte kampen i dag. Jeg så ikke hele kampen men jeg lot meg imponere av nummer 10, Martine Reina. Hun spilte i angrep, men så ut som en meget god kantspiller. Nå skal det sies at hverken keeper, forsvar eller defensiv midtbane hadde sjansen til å skinne i dag.

 

 

Kampfakta

 

Dette tegner jo til å være en jevn avdeling, gjennomsnittlig resultat så langt (5 kamper er spilt) er 10-0!

 

Men hvem bryr seg, så lenge det er vi som vinner :lol:

 

Men torsdag neste uke, da er det alvor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11-0 endte kampen i dag. Jeg så ikke hele kampen men jeg lot meg imponere av nummer 10, Martine Reina. Hun spilte i angrep, men så ut som en meget god kantspiller. Nå skal det sies at hverken keeper, forsvar eller defensiv midtbane hadde sjansen til å skinne i dag.

Kampfakta

Dette tegner jo til å være en jevn avdeling, gjennomsnittlig resultat så langt (5 kamper er spilt) er 10-0!

Men hvem bryr seg, så lenge det er vi som vinner :lol:

Men torsdag neste uke, da er det alvor.

Det er jo faktisk et problem at jentene må gjennom et års ren transportetappe. Andrelaget er ikke noe alternativ for førstelagets reserver, og nivået er alt for lavt for mange av andrelagsspillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11-0 endte kampen i dag. Jeg så ikke hele kampen men jeg lot meg imponere av nummer 10, Martine Reina. Hun spilte i angrep, men så ut som en meget god kantspiller. Nå skal det sies at hverken keeper, forsvar eller defensiv midtbane hadde sjansen til å skinne i dag.

 

 

Kampfakta

 

mener fortsatt at det var reina som scorte 5-0 målet også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11-0 endte kampen i dag. Jeg så ikke hele kampen men jeg lot meg imponere av nummer 10, Martine Reina. Hun spilte i angrep, men så ut som en meget god kantspiller. Nå skal det sies at hverken keeper, forsvar eller defensiv midtbane hadde sjansen til å skinne i dag.

 

 

Kampfakta

 

mener fortsatt at det var reina som scorte 5-0 målet også.

 

Når Møll er så påstålig om a det var 18, tør jeg ikke annet en å høre på ham :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kult at noen fra support var å så på kampen, vi har et ungt og godt lag som vi skal jobbe godt med også videre. Fint å se at vi klarer å score mange flotte mål og har til tider veldig gode angrep.

 

Neste hjemme kamp tirsdag 9. er mot Linerud/grei som blir en knall tøff kamp. Det kan fort bli kampen om opprykk. Er vel en kretslags trener som har ansvaret for Linerud- Grei 2 så de kommer til å gi alt som oss.

 

Om noen evt har noe informasjon om Lyn sitt damelag så gjerne send en liten mess. Det vi har hørt er at Lyn satser på opprykk de også og har hentet inn en rekke nye spillere fra klubbene i området rundt. Slik at også Lyn kan bli tøffe i år.

 

Men føler vi har kommet godt i gang, men vet at kampene nå blir tøffe og må jobben knall hardt.

 

SFK 2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kult at noen fra support var å så på kampen, vi har et ungt og godt lag som vi skal jobbe godt med også videre. Fint å se at vi klarer å score mange flotte mål og har til tider veldig gode angrep.

 

Neste hjemme kamp tirsdag 9. er mot Linerud/grei som blir en knall tøff kamp. Det kan fort bli kampen om opprykk. Er vel en kretslags trener som har ansvaret for Linerud- Grei 2 så de kommer til å gi alt som oss.

 

Om noen evt har noe informasjon om Lyn sitt damelag så gjerne send en liten mess. Det vi har hørt er at Lyn satser på opprykk de også og har hentet inn en rekke nye spillere fra klubbene i området rundt. Slik at også Lyn kan bli tøffe i år.

 

Men føler vi har kommet godt i gang, men vet at kampene nå blir tøffe og må jobben knall hardt.

 

SFK 2

 

Ja Lyn har vel hentet inn de som ikke var gode nok for SFK eller unge og lovende nok til SFK2 :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Toppkamp idag for SFK 2 på Nadderud nye Kunstgress kl 20.15 mot Linderud/Grei 2 som stiller med et godt lag med mange reserver fra ett godt 1 Div lag. SFK stiller også med ett toppet lag med reservene fra Toppserielaget slik at dette burde kunne bli en meget bra fotballkamp!! Møt opp og støtt laget!

 

Kan ellers nevnes at Lyn (Koll's) Damelag er det tredje laget i denne avdelingen med opprykksambisjoner sammen med SFK 2 og L/G 2 slik at det er duket for flere gode kamper denne sesongen. Vil karakterisere alle disse lagene som Ok 2 divisjonslag slik at kampen om 1 opprykksplass blir hard. Vi får se ikveld, men et forsterket SFK 2 bør kunne vinne dette!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Toppkamp idag for SFK 2 på Nadderud nye Kunstgress kl 20.15 mot Linderud/Grei 2 som stiller med et godt lag med mange reserver fra ett godt 1 Div lag. SFK stiller også med ett toppet lag med reservene fra Toppserielaget slik at dette burde kunne bli en meget bra fotballkamp!! Møt opp og støtt laget!

 

Kan ellers nevnes at Lyn (Koll's) Damelag er det tredje laget i denne avdelingen med opprykksambisjoner sammen med SFK 2 og L/G 2 slik at det er duket for flere gode kamper denne sesongen. Vil karakterisere alle disse lagene som Ok 2 divisjonslag slik at kampen om 1 opprykksplass blir hard. Vi får se ikveld, men et forsterket SFK 2 bør kunne vinne dette!

 

 

Kort oppsummering

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Toppkamp idag for SFK 2 på Nadderud nye Kunstgress kl 20.15 mot Linderud/Grei 2 som stiller med et godt lag med mange reserver fra ett godt 1 Div lag. SFK stiller også med ett toppet lag med reservene fra Toppserielaget slik at dette burde kunne bli en meget bra fotballkamp!! Møt opp og støtt laget!

 

Kan ellers nevnes at Lyn (Koll's) Damelag er det tredje laget i denne avdelingen med opprykksambisjoner sammen med SFK 2 og L/G 2 slik at det er duket for flere gode kamper denne sesongen. Vil karakterisere alle disse lagene som Ok 2 divisjonslag slik at kampen om 1 opprykksplass blir hard. Vi får se ikveld, men et forsterket SFK 2 bør kunne vinne dette!

 

 

Kort oppsummering

 

Kampen blir på hjemmesidene til Linderud/Grei omtalt som tidenes beste 4. divisjonskamp. Forøvrig en hjemmeside som hadde en del innhold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny kamp i morgen borte mot Vollen/Liungen 19.00 på Arnestad kunstgress. Blir vel minimalt med spillere fra A-stallen med her siden det er kampkollisjon. Bør uansett være en kamp man vinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny kamp i morgen borte mot Vollen/Liungen 19.00 på Arnestad kunstgress. Blir vel minimalt med spillere fra A-stallen med her siden det er kampkollisjon. Bør uansett være en kamp man vinner.

 

Det var det ikke :( Tap 5-3, og da er jeg nesten redd at opprykkstoget er gått. Er jo nå avhengig av at Linderud/Grei 2 avgir flere poeng, og det vet jeg ikke om jeg har så mye tro på (kanskje hjelp fra Lyn?). I tillegg er man vel nødt til å vinne stort sett alt som er igjen av kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tilbake på vinnersporet igjen, og med 15-0 over Eidsvold TF er i hvertfall målforskjellen ok, men kommer Linderud/Grei til å gi fra seg poeng mot andre lag?

 

Kampfakta:

 

1-0 2 min Ingrid Høgset

2-0 3 min Martine Reina

3-0 15 min Super Mario

4-0 17 min Super Mario

5-0 25 min Super Mario

6-0 32 min Martine Reina

7-0 34 min Super Mario

8-0 43 min Super Mario (str)

9-0 52 min Christina Moberg

10-0 54 min Christina Moberg

11-0 55 min Line Holter

12-0 59 min Emilie Marley

13-0 66 min Emilie Marley

14-0 86 min Super Mario

15-0 90 min Christina Moberg

 

Line Holter var den dominerende på banen, og i tillegg kan man jo ikke komme utenom Super Mario med seks mål, og ekte hattrick på 10 minutter. Ellers var Lisell Holt av de beste. På Eidsvold kan man ikke komme utenom keeperen, som reddet laget fra ennå styggere sifre.

 

Ellers positivt med Silje Lofthus tilbake. Ikke mye hun hadde å gjøre, men viste i hvertfall at hun har keeperstemme :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kommer Linderud/Grei til å gi fra seg poeng mot andre lag?

 

Gjør de ikke det, er det vel egentlig greit at de rykker opp?

 

Stabæk må vel nå uansett bare fokusere på å vinne resten av kampene sine. Gjør de det tror jeg nok opprykket skal gå greit.

 

Dette begrunner jeg blant annet med at det er tydelig at man ikke prioriterer andrelag i fjerde divisjon særlig høyt (ettersom andrelaget og førstelaget vårt måtte spille kamp samtidig). Så det kan vel fort være at det kan bli en eller annen kamp for linderud uten a-lagsspillere også...

 

Men alle disse Stabæk-kampene skal jo uansett vinnes først, da :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

På tide med litt oppdatering fra 2. laget igjen. Siste kamp før ferien endte med 22-0 over Frigg.

 

Kampfakta:

 

1-0 2 min Martine Reina

2-0 7 min Hanne Ruud Reksten

3-0 8 min Super Mario

4-0 15 min Super Mario

5-0 22 min Martine Reina

6-0 23 min Martine Reina

7-0 23 min Martine Reina

8-0 27 min Anniken Hoffaard

9-0 29 min Kristin Stundal

10-0 32 min Christina Moberg

11-0 33 min Christina Moberg

12-0 35 min Martine Reina

13-0 38 min Karoline Moldskred

14-0 45 min Christina Moberg

15-0 47 min Christina Moberg

16-0 52 min Hanne Ruud Reksten

17-0 57 min Ingrid Høgset

18-0 64 min Hanne Ruud Reksten

19-0 70 min Martine Reina

20-0 77 min Christina Moberg

21-0 81 min Hanne Ruud Reksten

22-0 90 min Kristin Stundal

 

I tillegg bommet Silje Lofthus på straffe, samt at man traff stengene seks ganger. Martine Reina satt på benken i første del av 2. omgang, og Super Mario gikk ut med en liten skade rett før pause (trodde ikke det var noe alvorlig, menliten vits å ta sjanser). Frigg fikk nesten en corner en gang i kampen.

 

Reina gjorde vel noe av tidenes raskeste hatrick. Målene 5-0 6-0 og 7-0 kom i løpet av ca. to minutter.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


(maaangee mål)

 

Er du sikker på at kampen faktisk varte i hele 90 minutter? Den ble jo avblåst 1:35 etter at den skulle starte :blink:

 

Desto mer imponerende å rekke å pirke inn 22 baller!

 

Det er nå 2 kamper som er utrolig viktige for dette laget:

 

2009-08-18 18:30 Linderud-Grei 2 - Stabæk 2

2009-09-08 18:00 Stabæk 2 - Lyn

 

Dersom vi har vunnet disse (og alle andre kamper), kan vi også ta oss en tur på denne:

 

2009-09-15 18:00 Lyn - Linderud-Grei 2

 

...og heie som faen på Lyn(!)

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er du sikker på at kampen faktisk varte i hele 90 minutter? Den ble jo avblåst 1:35 etter at den skulle starte :blink:

 

Kampen varte i 90 minutter, men tror ikke dommeren la til tid i noen av omgangene annet enn for å ta avspark etter mål nummer 22. Pausen var kort, og mulig det ble startet litt før tiden.

 

Forøvrig vil jeg trekke frem Hanne Ruud Reksten som kampens store spiller, men kan jo ikke komme utenom Martine Reina som scoret seks til tross for at hun var på benken i nær en halv time.

 

Frigg hadde ikke mye å bety. Tre spillere med brukbart nivå, hvorav den ene taklet skummelt hardt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Meget interessant kamp i dag. Stabæk 2 borte mot topplaget Linderud Grei 2. Vinner ikke Stabæk her er opprykket garantert for Grei. Med seier er det fortsatt teoretiske muligheter for oss. Kampstart skulle være 18.30, så vi kan kanskje håpe at en eller annen ildsjel for med seg kampen og legger ut resultatet her i løpet av kvelden?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. laget
×
×
  • Opprett ny...