Gå til innhold

Morten Morisbak Skjønsberg


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Tull og tøys. Neste år er Odd i  Adeccoligaen, mens vi herjer i Tippeligaen. Odd utgår for Mortens del!

Jeg har talt!

36938[/snapback]

 

Ikke sant - sånt sett var det bedre å satse på Pors. Men Morten blir!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heelt harry!

 

Tipper at U-21 kampen ikke er noe seer scoop. Ikke med Morten minstemann på banen ihvertfall...

36658[/snapback]

 

 

Gå vekk!!!

Bli borte!!!

36662[/snapback]

Støtter berba fult ut, han har kunnskaper av ypperste rang!!!

Sersjanten slår til igjen!!!

Endret av Henry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten er ingen ressurs for de blaa. de har mange som kan erstatte han. Forresten så er han oppskrytt, gutten er ofte på etterskudd og han blir dessuten ofte lurt av motspillere...

36655[/snapback]

 

 

Enig enig ingen er så dårlig som han!!!

Bare Martin Andresen har vært dårligere i stabæktrøya

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil jo ikke tro at Stabæk ønsker å svekke laget når de kjemper om opprykk. Et opprykk er verd mer enn å selge ham et halvt år tidligere for et par hundre tusen... og dessuten - hvem vil til Odd?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil jo ikke tro at Stabæk ønsker å svekke laget når de kjemper om opprykk. Et opprykk er verd mer enn å selge ham et halvt år tidligere for et par hundre tusen... og dessuten - hvem vil til Odd?

36973[/snapback]

Og hvem vil ha Berba ogHenry på forumet?!??..
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra Nettavisen

 

Ett av navnene som er kjent, er Stabæk-talentet Morten M. Skjønsberg. Tom Helge Rønning har allerede vært i kontakt med Stabæks sportslige leder Tom Schelvan. - Det mest aktuelle for oss, er å leie ham. Han er Bosman-spiller etter sesongen. Men da jeg var i kontakt med Schelvan, fikk jeg som svar at leie var uaktuelt. Men Stabæk åpnet for salg. Så vi får se hva som skjer, forteller Rønning.

 

 

Åpnet for salg? Hva er det for noe?? Nei, nei, nei. Morten skal herje i tippeligaen til neste år også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


alle er vel til salgs så lenge prisen er riktig, men heller beholde han ut sesongen enn å få noen småpenger for han nå. men etter alle spillerne vi solgte i vinter kan vi jo ikke miste flere nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra Nettavisen

 

Ett av navnene som er kjent, er Stabæk-talentet Morten M. Skjønsberg. Tom Helge Rønning har allerede vært i kontakt med Stabæks sportslige leder Tom Schelvan. - Det mest aktuelle for oss, er å leie ham. Han er Bosman-spiller etter sesongen. Men da jeg var i kontakt med Schelvan, fikk jeg som svar at leie var uaktuelt. Men Stabæk åpnet for salg. Så vi får se hva som skjer, forteller Rønning. 

 

 

Åpnet for salg? Hva er det for noe?? Nei, nei, nei. Morten skal herje i tippeligaen til neste år også.

37021[/snapback]

Slapp av, det Tom mente var selvfølgelig at vi er åpne for salg for over 100 mill.

 

Likte forøvrig en annen overskrift på Nettavisen: "Odd ønsker Stabæk-stjerne".

 

Superstars, that's what we are.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er et spørsmål om pris og hva spilleren ønsker selv. Morten er kanskje den spilleren i start 11'eren som er mest unværlig. Vi har gode back-up løsninger i Holter og Stenvoll på kort sikt og bak der lurer Tanum. Skulle det bli noen handel med LSK om Winsnes, så er han også et alternativ til Høyre back. Hvis Morten vil skusle bort karriæren sin med å gå til Odd, som er et dårligere lag en Stabæk, så får han få lov til det!

 

Men det er riktig at vi er en klubb som skal kjøpe spillere og ikke selge spillere fra start 11'eren!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mortens skriblerier på diverse Stabæk-sider er jo verdt en solid lønns-slipp alene, i tillegg legger han ned en god porsjon innsats på banen, det liker jeg. Skal vi selge må det bli til en klubb som har penger å bruke på innkjøp, Odd er jo nærmest bankerott. Mykje betre å la han være ut sesongen ihvertfall, enn å selge ham i sommer for en slikk eller ingenting.

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det kan jo være, sånn helt hypotetisk, at Schelvan er utmerket klar over den anstrengte økonomien i Skiensklubben.... Det er ikke vanskelig å prise en vare ut av markedet for å si det sånn....

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten er kanskje ikke den mest nødvendige spilleren i 11ern, på den andre siden virker det som om det er Morten og Tom som stiller opp på alt. Bidrar ovenfor sponsorer, supportere, allegutta.no m.m. Tror dette er fordi begge gutta er så blaa som de kommer. Frykter ikke at Morten forlater oss. Både Morten og Tom er spillere som med riktig innsats og fantastiske personligheter har nøkkelen til Hall of Fame i sine hender. Nå gjelder det bare å ta vare på den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan vel ta han Occean i bytte + mye penger...

 

Men dersom Morten går til Odd, kommer jeg til å stille spørsmål rundt ambisjonene hans som fotballspiller. Greit at Stabæk er en div under, men de har jo ambisjoner om å etablere seg i toppen av eliteserien igjen f.o.m. neste sesong... men skal RBK og Brann komme på banen kan det kanskje være vanskelig å beholde ham?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Morten er kanskje den spilleren i start 11'eren som er mest unværlig. Vi har gode back-up løsninger i Holter og Stenvoll på kort sikt og bak der lurer Tanum.

 

@ringo

37035[/snapback]

 

Jeg vil ikke påstå at han er noe mer unværlig enn f.eks Henning. Den plassen kan jo dekkes av 3-4 andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Slik mekanismene er så får spillerenen som regel viljen sin, særlig hvis de har kort tid igjen av kontrakten. Jeg regner derfor med at Morten blir, etter eget ønske... Hvis ikke så betyr det bare at han ikke har lyst til å spille for Stabæk og da er det igrunn greit at han går!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten har sagt at han ikke vil spille 1. divisjon mer enn ett år.

 

Dermed går han ikke til Odd

37067[/snapback]

 

 

Det var da svært til pessimisme på Odds vegne, da. Problemet er at det er berettiget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten har sagt at han ikke vil spille 1. divisjon mer enn ett år.

 

Dermed går han ikke til Odd

37067[/snapback]

 

 

Det var da svært til pessimisme på Odds vegne, da. Problemet er at det er berettiget.

37068[/snapback]

 

 

Ikke vondt ment Tom-Erik. Men dere ligger tross alt sist for øyeblikket. Og vi ligger i toppen i 1. divisjon. Og Morten har rykket ned med Gaute før - og vet hvor dårlig det funka i motgang. Tipper Morten venter og ser ann litt ut i september/oktober før han tegner ny kontrakt. Er vi klare for opprykk da, tror jeg han bli i Stabæk. At han skulle ta sjansen på Odd nå - og gå til en klubb der alt er leit og trist - fra en klubb der alt er gøy om dagen, er utopi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At han skulle ta sjansen på Odd nå - og gå til en klubb der alt er leit og trist - fra en klubb der alt er gøy om dagen, er utopi

37069[/snapback]

 

For no vås. Det er bare fest og stas i Odd om dagen. Har du ikke hørt at vaktmesteren på Falkum har fått seg en ny kantklipper? Dessuten har vi bygget en ny tribune av tre euro-paller og litt rekved vi fant i Norsjø. For ikke å snakke om at absolutt alle lyspærer i klubbhuset nå fungerer samtidig. Dette er første gang siden krigen.

 

Så nei, alt er ikke bare leit og trist. Her er lutter glede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Morten Morisbak Skjønsberg
×
×
  • Opprett ny...