Gå til innhold

Kamptråd: vif - Stabæk, lørdag 28. April


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


Vi vet jo i praksis null om hvor Vålerenga står nå. De måtte jo nesten vinne før eller siden, men var det en engangsgreie? Samtidig var vi en annulering fra seier i LSK-hallen.

 

På mange måter ligner utgangspunktet her på guttas kamp mot Start. De ligger nok foran oss på ferdigheter, men har et lag som ikke har spilt sammen særlig lenge. Tipper også denne ender 1-1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIF-STB vel?

 

Slettes ikke sikker på at vi klarer oss unna tap her. Men i serien "alle-skal minst-100-poeng-bak-lsk" så er vel uavgjort å forvente.

 

 

Føler at både for herrer og damer er det nå helt bingo, med noen få helt like unntak: en klar serieleder, og et Stabæklag som aldri vinner i begge seriene. Jeg gleder meg til neste år allerede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIF-STB vel?

 

Slettes ikke sikker på at vi klarer oss unna tap her. Men i serien "alle-skal minst-100-poeng-bak-lsk" så er vel uavgjort å forvente.

 

 

Føler at både for herrer og damer er det nå helt bingo, med noen få helt like unntak: en klar serieleder, og et Stabæklag som aldri vinner i begge seriene. Jeg gleder meg til neste år allerede.

Ja det er bortekamp
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den ble ikke brukt da vi var der i fjor, men til gjengjeld ble den brukt av LSK tidligere i år.

 

Mitt tips er likevel at vi ender opp på hovedtribunen som i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og de som er på benken er tydeligvis ennå dårligere med tanke på at vi ikke bytter.

 

Helt ufattelig. Når vi ligger under med 4 mål, har gjort det i over 15min så er kanskje anledningen der til å la noen av de yngre få prøve seg. Vi klarer uansett ikke å hente inn 4 mål for å få uavgjort, eller 5 for å vinne på 15 min (og så scoret VIF et til). Hva om vi får en enda verre skade situasjon og faktisk må bruke noen av innbytterne fra start, som enda ikke har debutert. Jeg kan leve med tapet, som kom av straffe i mot i det første spilleminutt og noen vanvittig bra scoringer, men at man da ikke benytter anledningen til å la noen av innbytterne få prøve seg er TALENTLØST av en trener. Vi har hittil foretatt 1 bytte på 4 kamper og da omtrent etter 80min i en jevnspilt kamp. Gjør denne kampledelsen (eller mangel på sådan) av trenerteamet at unge talenter velger Stabæk? Neppe!!

Få byttet ut denne trenerduoen ASAP.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sett på målene til Vålerenga. Scoring 1 på straffe. Herlovsen blir felt i en posisjon hvor det skal være vanskelig å score fra. I tillegg er vi to mot en foran mål, og skal ha kontroll. Klønete gjort, men er Herlovsen i offside?

 

Scoring 2. Fitzgerald sklir, kommer seg opp, men velger å ikke prøve å takle. I tillegg ble Bergsvand mer opptatt av spilleren Bjørneboe passer på.

 

Scoring 3. Ingen passer På Vålerengas spiller på 16 når ballen blir headet utover. Wilmann står ti meter unna uten å ha motstander i nærheten.

 

Scoring 4. Vålerengas spiller løper mellom våre stoppere, som muligens blir overrasket over at ballen kommer. Ser i ettertid at det neppe hadde vært mulig å takle Herlovsen rent her når situasjonen først har oppstått.

 

Scoring 5 er drømmetreff fra så lang distanse at jeg ikke laster våre der.

 

De tre første scoringene må våre ta på seg, nummer fire burde vært unngått, nummer fem er helt grei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: vif - Stabæk, lørdag 28. April
×
×
  • Opprett ny...