Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Takk for bra dagens referat, jeg rusla også forbi og så Mads Danske curle inn en perle høyt i bortre hjørne som avslutning på skuddtreninga!

 

Håper bare han fortsetter. Veigar treffer mye stolper igjen.

 

Fin bil han har JJ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som har hvert på trening i dag? hva skjer? Vansklig å ta en tur, da jeg er i Stavanger for tiden...

23806[/snapback]

 

 

Ikke noe spes. Bjørnar er godt, Veigar scorer og unggutta har høy tenning. Holdt på å bli stygge scener mellom Morten og Henning :-)

 

Tom og Mike er skadet. Tom har fått en smell i kneet. Forhåpentligvis bare en menisk. Da er han ute 3-4 uker. Han skal ta røntgen i kveld. Mike har brist i et par ribben, tilbake om få dager.

 

Så ikke noe til de sagnomsuste Nigerianerne, ei heller duden fra Senegal som det har gått gjetord om.

 

@ringo var der også - tipper han kan si noe mer faglig om prestasjonene til gutta

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Enig med du Rich! Ungutta var gode og, JJ er lavmelt tydlig i sine instrukser. Litt labert tempo og Holter kunne like gjerne vært hjemme! Henning blir drillet intensivt på sine defensive midtbaneoppgaver.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ja det er ihvertfall lov å forsøke å være med i spillet!

 

@ringo

23819[/snapback]

 

 

Jeg kan ikke bekrefte dette, sto på andre siden og kurtiserte med kona til Aalbu, så det var ikke alt jeg fikk med meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kona er fortsatt med men ikke Aalbu selv? Ja ja. Hun var jo en god spiller i sin tid.

23824[/snapback]

 

Aalbu sitter jo i det sportslige utvalget så det er kanksje ikke så rart.

23835[/snapback]

 

Aalbu var på treninga han oxå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Noen som har vært og myst på treninga i dag og som kan si noen ord om skadesituasjonen og evt. nye ansikter?

 

@ringo

24074[/snapback]

 

Nei dessverre, ikke jeg. Men jeg vil gjerne få en oppdatering. Stiller vi med det samme laget mot Lillestrøm, eller er det håp om å få noen av de "faste" tilbake?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mike er i full trening igjen etter brist i et par ribben. Tom har som flere har nevnt operert menisken - ute 3-4 uker. Henning skadet. kun løpetrening i dag. Flere andre spillere er ute med maveinfluensa, men de fleste er på rask vei tilbake.

 

Ellers kan det meldes at IA har bestemt seg for å bli i Stabæk. Han har visstnok gitt beskjed til SLK at ha ikke vil dit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers kan det meldes at IA har bestemt seg for å bli i Stabæk. Han har visstnok gitt beskjed til SLK at ha ikke vil dit.

24278[/snapback]

Åh, for en dag. Optimismen herjer

24288[/snapback]

 

Takk til deg IA, da trenger jeg ikke bytte nick!

 

I A Hagen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Intervju med Nanne på TV Budstikka fra treningen i dag. På spørsmål om hva folk som kjente ham ville karakterisere ham som; "Snabb och målfarlig" sa gutten. Ikke ueffent. I overkant deilig, faktisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mike er i full trening igjen etter brist i et par ribben. Tom har som flere har nevnt operert menisken - ute 3-4 uker. Henning skadet. kun løpetrening i dag. Flere andre spillere er ute med maveinfluensa, men de fleste er på rask vei tilbake.

 

Ellers kan det meldes at IA har bestemt seg for å bli i Stabæk. Han har visstnok gitt beskjed til SLK at ha ikke vil dit.

24278[/snapback]

 

Hva med Morten? Ikke med på lørdag! Ikke nevnt i skadeoversikten i Budstikka! Kjennere en som lurer enda mer enn meg også......? Noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med Morten? Ikke med på lørdag! Ikke nevnt i skadeoversikten i Budstikka! Kjennere en som lurer enda mer enn meg også......? Noen som vet?

24330[/snapback]

 

Morten og Henning var i Malta i går og spilte (?) landskamp, mao frisk, men neppe tilgjengelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med Morten? Ikke med på lørdag! Ikke nevnt i skadeoversikten i Budstikka! Kjennere en som lurer enda mer enn meg også......? Noen som vet?

24330[/snapback]

 

Ja, han er i Malta med U-21 landslaget, spilte 1. omgang i 1-2 tapet i går.

 

Du slo meg der, Markus.

 

Men, Henning var opprinnelig i troppen, men ikke nå lenger. Var det ikke noen som hadde observert han drive alternativ trening for noen dager siden? Han er nok småskadet, og sendt hjem fra Malta. Spiller nok ikke i dag???

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...