Gå til innhold

Trine Rønning


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har noen peiling på hvordan operasjonen har gått?

 

Sto en sak om det i Budstikka papir, men jeg hadde ikke tid til å lese den ordentlig. Det sto i hvert fall noe sånt som at hun fryktet at hun måtte legge opp, men nå etter operasjonen hadde hun fått optimismen tilbake. Hun er ute av all fotball frem til januar i hvert fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har noen peiling på hvordan operasjonen har gått?

 

Sto en sak om det i Budstikka papir, men jeg hadde ikke tid til å lese den ordentlig. Det sto i hvert fall noe sånt som at hun fryktet at hun måtte legge opp, men nå etter operasjonen hadde hun fått optimismen tilbake. Hun er ute av all fotball frem til januar i hvert fall.

 

Takk. Da fikk jeg lest artikkelen selv, og det så jo bra ut, selv om naturlig nok ikke tørr å juble helt ennå. Visstnok fjernet et tonn med arrvev. Var ikke klar over at hun hadde så mye å bære på :lol:

 

Sykmeldt tom 1. januar. Det er jo tross alt ikke den verste tiden å miste. Skal jo trene opp kneet frem til da..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er nominert som den eneste fotballspiller i Norge til pris i Idrettsgallan.

 

Årets lagspiller

Prisen tildeles den fremste utøveren fra et lagspill det siste året. Vinneren kan preges av å sette laget foran seg selv, og fremstå som en drivkraft og motivator for å utvikle kollektivet i laget.

  1. Karoline Dyhre Breivang
  2. Brede Hangeland
  3. Trine Rønning
  4. Patrick Thoresen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Har lyst til å bli trener/ spillende trener

 

http://www.budstikka.no/sport/stab%C3%A6k-kvinner/ny-kontrakt-eller-trenerjobb-for-stabek-stjerne-1.6281430

 

Ja takk sier jeg. Av og til virker det som jentene ikke presterer som de skal, og spiller elendig og pådrar oss poengtapmot svake lag. Jeg savner en kvinne i trenerteamet, som har litt mer forståelse for kvinnfolkpsykologi og kvinnfolklogikk, en det vi gutta klarer å få.

Nå har vi 2 ass trener, jeg hadde gjerne sett at vi kvoterte inne en kvinne i teamet, både forde vi vil ha godt av det, men også forde verden trenger flere kvinnelige trenere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Da jeg fikk høre om dette var det første jeg tenkte; du verden så mye bedre det er å få betalt for at kampen vår vises på TV i 50 land, enn å bli auksjonert bort som eskortepiker på QXL.

 

Av hensyn til de stakkars eskortepikene, fjernet jeg linken til auksjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da jeg fikk høre om dette var det første jeg tenkte; du verden så mye bedre det er å få betalt for at kampen vår vises på TV i 50 land, enn å bli auksjonert bort som eskortepiker på QXL.

 

Av hensyn til de stakkars eskortepikene, fjernet jeg linken til auksjonen.

 

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Det var det jeg fryktet. Blir som ifjor da. Gikk jo også da glipp av CL, men fikk innhopp i cupfinalen. Kan jo håpe hun blir klar igjen fortere nå, men det er nå fælt så mye skader vi blir utsatt for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Årets spiller med god margin.

Topper det med å bli BB og matchvinner i siste hjemmekamp.

 

Denne dama kommer også til å dra med seg laget sitt til seriegull om 13 dager!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en kamp hun hadde i dag. Tapte ikke en duell hele kampen. Rydder opp overalt på egen halvdel. Og så er hun oppe og setter scoringa vi MÅTTE ha i tillegg. Herregud som hun skal ha det gullet. Her er det bare å følge i sjefens fotspor jenter - så blir det seriegull for tredje gang på 5 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Trine Rønning
×
×
  • Opprett ny...