Gå til innhold

Ingrid Hjelmseth


Anbefalte innlegg


Thomas var bare litt tett i nesa.

Stemmer dett i desa. Mente landslaget.

Men skal EM sendes på TV. Det har jo vært en del frem og tilbake ang det.

 

 

Det er ingen norske kanaler som viser, men regner med at Eurosport sender

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men skal EM sendes på TV. Det har jo vært en del frem og tilbake ang det.

Det er ingen norske kanaler som viser, men regner med at Eurosport sender

 

Meget skuffende at INGEN norske kanaler ser seg tjent med å sende EM for kvinner. Landsskytterstevnet derimot? Blir utrolig spennende å se hvem som blir skytterkonge og skytterprinsesse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ingrid har lært seg hvor spillerne skyter straffene. Det fører til at hun ALLTID går riktig vei. Nå gjenstår det bare å redde dem også. Nok en herlig inngripen av Ingrid der. Takk og lov at tyskeren ikke kom litt kjappere inn med knottene der. Kunne blitt ille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ingrid var virkelig positiv i de kampene jeg fikk sett. Det som riktignok irriterer meg er de håpløse kommentatorene på NRK mot Tyskland som ikke gir Ingrid honnør for redningene sine. De nevnte det knapt, og der var det mange viktige inngripener. Tysklands keeper ble derimot diskusjonstema titt og ofte, pga nestentabber. Det burde igrunnen bare vært en ennå bedre grunn til å snakke om de positive innblandingene til Ingrid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Vår eminente sisteskanse fyller år i dag. Regner med at hun feirer dagen med strålende spill på Sofiemyr (på den annen side håper vi vel på at hun skal få en rolig dag på jobben).

 

Gratulerer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er selvfølgelig ikke bare Ingrids fortjeneste, men hun har nå stått snart seks seriekamper uten å slippe inn mål. Sist det ble baklengs var mot Kolbotn i oktober. Siden det har chixa putta 10 ganger, og Ingrid holdt nullen i (71 + 5 x 90 =) 521 minutter, tilleggstid ikke medregnet. Her må vi vel snart begynne å nærme oss en rekord?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vår eminente sisteskanse fyller år i dag. Regner med at hun feirer dagen med strålende spill på Sofiemyr (på den annen side håper vi vel på at hun skal få en rolig dag på jobben).

 

Gratulerer!

 

 

 

Det er selvfølgelig ikke bare Ingrids fortjeneste, men hun har nå stått snart seks seriekamper uten å slippe inn mål. Sist det ble baklengs var mot Kolbotn i oktober. Siden det har chixa putta 10 ganger, og Ingrid holdt nullen i (71 + 5 x 90 =) 521 minutter, tilleggstid ikke medregnet. Her må vi vel snart begynne å nærme oss en rekord?

 

Etter å ha forhørt meg til vår ekspert i Røa har jeg funnet ut at det er tre ganger et lag har holdt buret rent i seks kamper på rad, men her manglet det da hvor mange minutter det var siden scoring i kampen før, og kampen etter. Jeg greide å finne minuttene på det ene tilfellet. Røa slapp ikke inn mål på de første seks kampene i 2008, og det tok 45 minutter ut i neste kamp før baklengsmålet kom. Rekorden fra seriestart er 585 minutter. I tillegg var det 20 minutter før slutt i siste seriekampen i 2007. Røa spilte dermed 605 minutter uten baklengs.

 

De to andre tilfellene er Trondheims/Ørn i rundene 6-11 i 2001, og Kolbotn i rundene 16 i 01-3 i 02 (18 kamper den gang). Her har jeg ikke funnet scoringsminutter.

 

Så vi bør nok også unngå baklengs i neste kamp (da er vi blant fire lag med seks kamper på rad uten baklengs). For å være helt sikker på at rekorden skal bli vår må baklengsmål unngås i de to neste kampene, samt 20 minutter ut i den tredje (da er forbeholdene om at det kom scoring i 1. og 90. minutt i de to siste tilfellene tatt med. Det skjedde neppe).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er selvfølgelig ikke bare Ingrids fortjeneste, men hun har nå stått snart seks seriekamper uten å slippe inn mål. Sist det ble baklengs var mot Kolbotn i oktober. Siden det har chixa putta 10 ganger, og Ingrid holdt nullen i (71 + 5 x 90 =) 521 minutter, tilleggstid ikke medregnet. Her må vi vel snart begynne å nærme oss en rekord?

 

Etter å ha forhørt meg til vår ekspert i Røa har jeg funnet ut at det er tre ganger et lag har holdt buret rent i seks kamper på rad, men her manglet det da hvor mange minutter det var siden scoring i kampen før, og kampen etter. Jeg greide å finne minuttene på det ene tilfellet. Røa slapp ikke inn mål på de første seks kampene i 2008, og det tok 45 minutter ut i neste kamp før baklengsmålet kom. Rekorden fra seriestart er 585 minutter. I tillegg var det 20 minutter før slutt i siste seriekampen i 2007. Røa spilte dermed 605 minutter uten baklengs.

 

De to andre tilfellene er Trondheims/Ørn i rundene 6-11 i 2001, og Kolbotn i rundene 16 i 01-3 i 02 (18 kamper den gang). Her har jeg ikke funnet scoringsminutter.

 

Så vi bør nok også unngå baklengs i neste kamp (da er vi blant fire lag med seks kamper på rad uten baklengs). For å være helt sikker på at rekorden skal bli vår må baklengsmål unngås i de to neste kampene, samt 20 minutter ut i den tredje (da er forbeholdene om at det kom scoring i 1. og 90. minutt i de to siste tilfellene tatt med. Det skjedde neppe).

 

 

Trondheims Ørn hadde faktisk forbausende god statistikk på sine hjemmesider, og jeg kunne konkludere med at de holdt nullen lenger enn Røa. I runde 5 i 2001 slapp de inn utlikningen i det 80. minutt, mens de i den første kampen etter de seks strake slapp inn reduseringsmålet i det 90. minutt. Dermed 639 minutter uten baklengs. De scorte forøvrig 28 mål i løpet av disse minuttene, så der har vi litt igjen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da mangler vi rekken til Kolbotn, men om ikke det er flere minutter er det uansett Ingrid som har rekorden. Kjenner jeg henne rett ergrer hun seg nok mer over baklengsmålene enn hun gleder seg over seieren. Hun virket imidlertid usedvanlig blid og opplagt til frokosten i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nja, tror vel Asker vil ha et ord med i laget når vi er nede på fem kamper. Skal se på det når jeg får tid.

 

Asker har, så vidt jeg kan se, aldri klart mer enn 4 toppseriekamper på rad uten baklengs. Det har de til gjengjeld klart to ganger, fra seriestart i 2004, og fra 6.-9. runde i 1998.

Rekka fra 2004 : Avhengig av når den første baklengsmålet kom i femte runde, varte den mellom 422-511 minutter.

Rekka fra 1998 : I femte runde vant Asker 4-1 over Klepp, i tiende runde vant de med samme sifre mot Byåsen. Aner ikke når i kampen målene kom, varighet 360 - 538 minutter.

 

Fant i tillegg ut av Sandviken klarte 4 nuller på rad i 1996, fra 7. til 10. runde, i runde 11 slapp de inn første mål i det 35. minutt. I 6. runde tapte de 2-1 for Klepp, uvisst når målene kom. Varighet: 394 - 483 minutter.

 

Har ellers ikke klart å finne andre lag som har klart å holde nullen fire kamper på rad. Så det kan virke som de 521 minuttene til Ingrid ikke er overgått av flere enn tre lag. Dog kan både T/Ø og Røa ha klart det flere ganger (de har f.eks. flere ganger startet med fem strake fra seriestart).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nja, tror vel Asker vil ha et ord med i laget når vi er nede på fem kamper. Skal se på det når jeg får tid.

 

Asker har, så vidt jeg kan se, aldri klart mer enn 4 toppseriekamper på rad uten baklengs. Det har de til gjengjeld klart to ganger, fra seriestart i 2004, og fra 6.-9. runde i 1998.

Rekka fra 2004 : Avhengig av når den første baklengsmålet kom i femte runde, varte den mellom 422-511 minutter.

Rekka fra 1998 : I femte runde vant Asker 4-1 over Klepp, i tiende runde vant de med samme sifre mot Byåsen. Aner ikke når i kampen målene kom, varighet 360 - 538 minutter.

 

Fant i tillegg ut av Sandviken klarte 4 nuller på rad i 1996, fra 7. til 10. runde, i runde 11 slapp de inn første mål i det 35. minutt. I 6. runde tapte de 2-1 for Klepp, uvisst når målene kom. Varighet: 394 - 483 minutter.

 

Har ellers ikke klart å finne andre lag som har klart å holde nullen fire kamper på rad. Så det kan virke som de 521 minuttene til Ingrid ikke er overgått av flere enn tre lag. Dog kan både T/Ø og Røa ha klart det flere ganger (de har f.eks. flere ganger startet med fem strake fra seriestart).

Har du fortsatt pappaperm, Geir??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal sies at jeg tok med Stabæk sine minutter fordi det er rekorden i klubben. Burde kanskje satt en strek mellom de tre øverste og Stabæk, men det er jo godt mulig at det allikevel er en fjerdeplass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ingrid Hjelmseth
×
×
  • Opprett ny...