Gå til innhold

Morten Morisbak Skjønsberg


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Faktisk ett av mine eldste Nadderud minner involver Morten Skjønberg! Var cup kamp mot Aalesund i 2003, alt jeg husker var at vi tapte kampen 4-2! hvem som scorte, hvordan kampen i helhet var, det husker jeg ingenting av! Men det var en hendelse i kampen jeg husker godt der Morten begynte å kjefte på en av ball guttene pga de brukte så jævlig lang tid på å hente ballen, hovedtribunen syntes kjeftinga var litt moro. Var en del som begynte å le. Han spiller faen meg enda for Stabæk!!

 

Gratulerer med en bunnsolid Stabæk karriere! Lokal, Kaptein, 290 kamper, seriemester, landslaget. Mer trenger jeg ikke å si!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan trygt si at det ikke var noen ballgutter som fikset fotballer den gangen! det var meg, stod i depoet og ryddet vekk saker og ting, på ren refleks rasket jeg med meg et ballnett og la på en av de lengste løpe turene jeg kan huske de siste 15 årene over hele banen til stående jubel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten runda forøvrig også 32 000 spilte minutter for Stabæk i går. Det står foreløpig 31 915 på guru, men det ser ut til at Sogndal-kampen ikke er kommet med ennå.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønsberg er en av fire spillere(med Sean McDermott, Bassel Jradi og Tore Reginiussen) som er igjen i den avgjørende avstemningen av Folkets spiller. Her skal det ikke være noen som helst tvil om hvem som vinner, link finner du inne på Eliteseriens Facebook-side. Virker som man må ha Facebook-bruker for å stemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønsberg er en av fire spillere(med Sean McDermott, Bassel Jradi og Tore Reginiussen) som er igjen i den avgjørende avstemningen av Folkets spiller. Her skal det ikke være noen som helst tvil om hvem som vinner, link finner du inne på Eliteseriens Facebook-side. Virker som man må ha Facebook-bruker for å stemme.

 

Link: https://www.facebook.com/eliteserien/posts/1496792863736658

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Skjønsberg er en av fire spillere(med Sean McDermott, Bassel Jradi og Tore Reginiussen) som er igjen i den avgjørende avstemningen av Folkets spiller. Her skal det ikke være noen som helst tvil om hvem som vinner, link finner du inne på Eliteseriens Facebook-side. Virker som man må ha Facebook-bruker for å stemme.

Link: https://www.facebook.com/eliteserien/posts/1496792863736658

Får bare feilmeldingen : "Du må gi appen rettigheter for å delta"?? Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kristiansunds Sean McDermott fikk folkets pris. Kan ikke si jeg kan huske å ha sett mannen under hele tatt ? Ikke folkets spiller, men mannen/klubben med minst antipati? ?

Kbk vant også når det var snakk om årets kjekkeste spiller!

Det har vært en sinnsykt kampanje hos Uglan (og helt sikkert i byen) for at han skal vinne!

Og da blir det sånn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kristiansunds Sean McDermott fikk folkets pris. Kan ikke si jeg kan huske å ha sett mannen under hele tatt ? Ikke folkets spiller, men mannen/klubben med minst antipati? ?

Kbk vant også når det var snakk om årets kjekkeste spiller!

Det har vært en sinnsykt kampanje hos Uglan (og helt sikkert i byen) for at han skal vinne!

Og da blir det sånn

Hvis «Uglan» blir årets supportere også så er det i hvert fall snakk om mobilisering framfor noe annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hyggelig med mange nominasjoner, men ingen priser? Fikk ikke sett hele programmet, men utifra det jeg leser her, så fikk vi ingen priser.

Skulle vært en kategori for årets nykommer. Den hadde gått til Lumanza, eller vent Bendtner hadde vel stukket av med den også.

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Morten Morisbak Skjønsberg
×
×
  • Opprett ny...