Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Lyn, lørdag 19.05.2018 klokken 15:00


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


Chixa spiller sin neste kamp for for sesongen hjemme mot Lyn på lørdag den 19. Mai.

Dette er ett nytt lag i toppserien som vi ikke har møtt tidligere i serie eller cup, tar jeg feil får dere si i fra...

Laget ligget på 8. plass på tabellen, de tapte de kun med ett mål for lsskklsk sist runde, mens vi avga poeng mot Kolbotn. Dog vi bør (må) ta poeng her.

Kampen går som vanlig på Nadderud klokken 15:00

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lagoppstilling: Hjelmseth - Bjørneboe, Bergsvand, Fennefoss, Grønli - Mykland, Ellingsen, Fitzgerald, Jensen, Wilmann - Bjånesøy

 

Benken: Watts - Loennecken, Pedersen, Støstad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi tar faktisk Lyn på farten. Trodde det skulle vært omvendt. De av spillerne våre med fortid i Lyn hever seg alle betraktelig fra tidligere i sesongen, og endelig blir det noe av Wilmanns raid.

 

5-0 gir faktisk et riktig bilde av kampen, og holder nullen for første gang denne sesongen. Også flott at vi kan sette inn to debutanter. Det sier dog noe at to av de fire på benken ikke hadde spilt i Toppserien før, mens ingen av dem hadde Toppserieerfaring før denne sesongen. Håper dette gir laget selvtillit til kampen mot formlaget Sandviken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I et vitenskapelig forsøk for å se om min tilstedeværelse faktisk har noe å si, skal jeg dukke opp på flest mulig av Chixas hjemmekamper ut sesongen selv om vi kun har vunnet når jeg har vært borte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ganske utrolig å oppdage, men vi hadde 14! kamper på rad med baklengsmål før denne kampen. Forrige gang vi vant med like stor seiersmargin var mot Medkila i 2. serierunde i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Lyn, lørdag 19.05.2018 klokken 15:00
×
×
  • Opprett ny...