Gå til innhold

Treningskamper


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Tabellen:

1. FCR 2001 Duisburg Germany

2. Stabæk FK Norway

3. 1. FFC Turbine Potsdam Germany

4. Fortuna Hjørring Denmark

5. Kopparbergs-Göteborg Sweden

6. FC Gütersloh 2000 Germany

7. Herforder SV Germany

8. Odense BK Denmark

 

Spillerprisen: Lise Klaveness

Endret av Alan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har heletiden vært anonsert den 14 tidlgere så noen har nok bare sett feil på kalenderen (eller rotet litt med dato og klokkeslett?)

 

 

Jepp, det er 14/2 - 15/2 er en skrivefeil fra min side

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er planlagt en treningskamp mellom SFK og Stabæk bandy herrer en gang i februar. Det bør kunne bli en artig kamp både å se på og spille. Håper mange kommer og ser på oss da!

 

Det kommer til å bli kleint som faen, husker vi spilte treningskamp mot Askers damelag når jeg spilte G16 for Stabæk i 2000. Vi slo dem 10-0, jeg spilte midtstopper mot Linda Medalen hehe

 

tør ikke tenke på resultatet når det man bytter ut G16 med veltrente menn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal spilles fotball. Vi går selvsagt for seier, men nå har vi jo ikke et lag stappet fullt av teknikk og taktiske egenskaper i fotball. Men gøy blir det naturligvis.

 

Det er allerede mange som har meldt seg frivillig til å mannsmarkere enkelte av motstanderene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal spilles fotball. Vi går selvsagt for seier, men nå har vi jo ikke et lag stappet fullt av teknikk og taktiske egenskaper i fotball. Men gøy blir det naturligvis.

 

Det er allerede mange som har meldt seg frivillig til å mannsmarkere enkelte av motstanderene.

Sjokk :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal spilles fotball. Vi går selvsagt for seier, men nå har vi jo ikke et lag stappet fullt av teknikk og taktiske egenskaper i fotball. Men gøy blir det naturligvis.

 

Det er allerede mange som har meldt seg frivillig til å mannsmarkere enkelte av motstanderene.

Si ifra når det blir, blir gøy å heie frem jentene mot egne gutter.

 

Hmm.. Må klare å lage et rop eller to mot deg Anders, blir vel sjelden det er mulig å synge mot egen forsanger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det ble 5-1 til slutt. To av Melissa, tror det var to av Lise og et av Kristy Moore (rett gjerne på meg om jeg tar feil).

 

Kampen var forsåvidt jevn, men vi hadde de største og fleste sjansene. Røas sjanser var ofte et resultat av litt småhasardiøst forsvarsspill. Hvis vi klarer å få rensket bort endel av det tversoverspillet langt ned på egen halvdel, og de klarer å sentre litt mer i angrep, kan dette bli veldig veldig bra. Det kunne og burde ha vært et par mål til, men vi skal vel ikke klage på å slå fjorårets suverene seriemester såpass overlegent.

 

Forresten lover det veldig godt at det var like mange på en treningskamp i vinterferien som det var på mange av seriekampene i fjor :)

Endret av are2
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampfakta

 

Stabæk 5 (2)

 

Røa 1 (0)

 

Treningskamp kvinner

 

Mål: 1-0 (1.) Melissa Wiik, 2-0 (44.) Wiik, 3-0 (50.) Lise Klaveness, 3-1 (62.) Guro Knudsen, 4-1 (85.) Kristy Moore, 5-1 (86.) Moore

 

Asker (4-3-1-2): Ingrid Hjelmseth - Janne Stange, Toril Hetland Akerhaugen, Anette Nybø, Siri Nordeide Grønli - Solveig Gulbrandsen, Katrine Pedersen, Trine Rønning - Lise Klaveness - Kristy Moore, Melissa Wiik

 

Innbyttere: Maiken Pape i 46. min. for Wiik, Line Holter i 46. min. for Rønning, Line Hauge i 70. min. for Stange

 

Jeg er egentlig litt imponert over at Budstikka så tre lag på banen.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper
×
×
  • Opprett ny...