Gå til innhold

Treninger


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Treningen gikk 40 minutter over tiden i dag til en ikke navngitt persons ergrelse. Selv fikk jeg deltatt litt på treningen, og viste mine fantastiske ferdigheter not. Ellers er vel alle som normalt er i førsteelleveren tilnærmet skadefrie, så kan bli interessant å se hvem som må starte på benken.

 

Vår nye spiller viser faktisk egenskaper som gjør at hun fort kan få spilletid, men ikke nødvendigivis allerede søndag.

 

Har du blitt den nye Morten Henriksen?

 

Håper virkelig ikke det. Har ikke tenkt å mase om å få være med igjen (selv om jeg stiller om jeg blir spurt), og ser ikke for meg at jeg får en plass på laget (i såfall burde folk virkelig begynne å lure på meg).

 

Forøvrig er jeg vel nå i en veldig liten gruppe som har trent både med Tippeligalaget og Toppserielaget vårt :D

Og skremmende nok imponerte jeg nok mer på treningen med herrene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På dagens trening manglet ca 1/2 landslag.

Kristy en skikkelig smell. Fikk en ball hardt fra kloss hold på høyre side av hodet og gikk rett i bakken.

Så ut som det gikk greit, men med Riise som fersk nyhet vart æ skræmt ja.

 

-og på sidelinjen drev fysio og stakk nåler i beina til Maia....

 

Ellers alt som vanlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Etter å ha sett ukens treninger vil jeg bare si "Ta det litt med ro, det er ikke viktig å starte på søndag"

Det er tydelig at mange vil starte mot Kolbotn. Tenningen er mer enn hva mitt gamle hjerte tåler.

Frykter skader, det smeller jo hele tiden.

Lisa (som vel starter uansett) jobber som om hver trening er hennes siste, Siri treffer hver gang hun skyter, Lise viser stoisk ro ved avslutninger (for tiden med venstre), Caroline har fantastiske raid og Kristy er rene fyrverkeriet.

I tillegg går Trine rundt og smiler.

Blir jo nesten svett av å se på. DETTE LOVER GODT FOR SESONGAVSLUTNINGEN :D

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trine går rundt og smiler. Hadde jo egentlig likt det bedre om hun løp rundt. Lisa har kommet seg hjem fra sydligere strøk skjønner jeg :D Så skal jeg la være å kommentere de øvrige, men er jo nesten litt redd for at det er så stor konkurranse om å få starte at folk fort kan bli litt fornøyde med det. Håper jo ikke så er tilfelle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Melissa Wiik trente med Chixa i dag.

På grunn av at det ikke er noen kamper i den tyske serien fra mars fram til VM, ønsker hun visstnok å kunne spille seg inn på landslaget igjen. Og da er visst en mulig plan å gjøre det i Stabæk.

Tror på en avklaring relativt raskt, og er forsiktig optimist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Melissa Wiik trente med Chixa i dag.

På grunn av at det ikke er noen kamper i den tyske serien fra mars fram til VM, ønsker hun visstnok å kunne spille seg inn på landslaget igjen. Og da er visst en mulig plan å gjøre det i Stabæk.

Tror på en avklaring relativt raskt, og er forsiktig optimist.

 

Det eneste betenkelige med dette må være at det er spesielt etter VM vi trenger bredde i troppen - da er det dumt om noen som har spilt hele vårsesongen i førsteelleveren forlater klubben rett før VM.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Melissa Wiik trente med Chixa i dag.

På grunn av at det ikke er noen kamper i den tyske serien fra mars fram til VM, ønsker hun visstnok å kunne spille seg inn på landslaget igjen. Og da er visst en mulig plan å gjøre det i Stabæk.

Tror på en avklaring relativt raskt, og er forsiktig optimist.

 

Det eneste betenkelige med dette må være at det er spesielt etter VM vi trenger bredde i troppen - da er det dumt om noen som har spilt hele vårsesongen i førsteelleveren forlater klubben rett før VM.

Fikk ikke inntrykk av at det var snakk om lån. Men det er jo bare mitt inntrykk. Den som lever får se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Melissa Wiik trente med Chixa i dag.

På grunn av at det ikke er noen kamper i den tyske serien fra mars fram til VM, ønsker hun visstnok å kunne spille seg inn på landslaget igjen. Og da er visst en mulig plan å gjøre det i Stabæk.

Tror på en avklaring relativt raskt, og er forsiktig optimist.

 

Det eneste betenkelige med dette må være at det er spesielt etter VM vi trenger bredde i troppen - da er det dumt om noen som har spilt hele vårsesongen i førsteelleveren forlater klubben rett før VM.

Fikk ikke inntrykk av at det var snakk om lån. Men det er jo bare mitt inntrykk. Den som lever får se.

Ikke det inntrykket jeg har helller, men hvis det er snakk om en overgang må det vel være ordnet innen utgangen av denne måneden med tanke på at hun kommer fra en tysk klubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Ingvild var med for fullt på hele dagens trening, mens Melissa var med på mestparten. Etter treningen sto Maiken og Melissa igjen og hadde skuddtrening. Maiken var ikke med på felles trening. Skadesituasjonen ser for øyeblikket mye lysere ut, og våre spillere i Japan virker jo også å være i form.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Scooringstrening med Daniel Nannskog for de friske av våre offensive spillere i går.

Etter som våre spisser har hatt litt problemer med å få ballen inn i buret i det siste, hadde Rich &Co flydd inn Nannskog fra Stockholm. Det var derfor en engasjert og energisk Daniel som hadde en 2 timers økt, med ivrige og lærenemme jenter,. og det var vistnokk betydlig økning i prestasjonene i løpet av treningen. Chixa var i alle fall veldig godt fornøyd med utbyttet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Siste trening før sommeren. Mange spillere med, men det var mest rekrutter. Positivt å se Marie i trening igjen, så satser på at hun får et knall høstsesong etter at hun har dominert i EM først.

 

Kan også avkrefte det vår leder sa på møtet i går angående en spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...
  • 2 år senere...

Oppsiktsvekkende hele 21 på trening i dag, og bare to av dem var keepere. Riktignok inkludert en gjestespiller.

 

Syntes ellers det var høyere intensitet enn jeg har sett tidligere i sesongen. Muligens pga flere spillere, og også muligens fordi det ikke lenger er varmt.

At fjorårets fysio er tilbake er nok også positivt. Ser ut som hun følger opp spillerne mer enn hun som var her i våres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal ikke se bort ifra det.

Gulltrenerens datter på prøvespill

 

Thomas Rud01. august 2018, kl. 16:46

Hun har tidligere vært i klubben som barn, men dette er første gang hun er med damelaget.

 

Jeg flyttet jo til Trondheim i 2010 med familien, så det er der jeg har spilt mest fotball, sier Zara.

 

LES MER: ØHIL tapte knepent mot Stabæk - takket være fantomkamp av keeperen (21)

 

Jönsson kategoriserer seg selv som en rask angrepspiller som kan bidra med god fotballforståelse og teknikk.

 

 

Det er i hovedsak som spiss jeg trives best, men jeg kan også bekle en offensiv plass på midten, sier 18- åringen.

 

Jönsson sier hun er veldig fornøyd med muligheten.

 

LES MER: Stabæk-talentet Synne Jensen: Vil gjenskape OL-historien

 

Jeg har jo nå fått være med på en skikkelig trening og damene på laget her er veldig gode. jeg ser frem til uken, med mange gode økter, og tror det blir en artig utfordring for meg.

 

Vi synes det er flott at vi har henne her, men om dette fører til noe mer må vi ta en vurdering på underveis, sier assistenttrener Martin Lindmark.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treninger
×
×
  • Opprett ny...