Gå til innhold

Årets viktigste spiller 2014


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Derimot mulig å stemme på to stk. Morten Thorsby. Dessuten er hverken han Marco Hjorth, Pablo Fontanello, Tobias Ødegaard eller Thor Lange i klubben ved sesongslutt som vel er et krav. Og om det ikke er det lenger burde vel Adu også vært med.

 

Christoffer Solbakken, Harald Holter, Marius Østvold og Sander Grønli Nordeide er også i troppen. Også kunne det godt stått mer enn bare Giorgi og Singh.

Kan virke som litt pirk fra min side, men Thorsby kan godt komme til å få en del stemmer. Det regner jeg med at Adu ville fått også. Har pirket på et par ting på kvinnesiden også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Holder en knapp på Sokolowski

 

Sokolowski er en god kandidat. Sayouba og Næss også. Og ikke minst Hoseth. Han kom sent, men har vært veldig viktig for å snu formkurven til laget og berge plassen. Ellers tror jeg nok det betydde en del å få inn Høiland før sesongen, og han spilte da også veldig godt de første kampene og bidro sterkt til at vi fikk en god start. Det står mellom de fem.

 

Brustad har vel diskvalifisert seg selv ved å skrive under for en annen klubb midt i sesongen, med påfølgende svakt spill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Derimot mulig å stemme på to stk. Morten Thorsby. Dessuten er hverken han Marco Hjorth, Pablo Fontanello, Tobias Ødegaard eller Thor Lange i klubben ved sesongslutt som vel er et krav. Og om det ikke er det lenger burde vel Adu også vært med.

 

Christoffer Solbakken, Harald Holter, Marius Østvold og Sander Grønli Nordeide er også i troppen. Også kunne det godt stått mer enn bare Giorgi og Singh.

Kan virke som litt pirk fra min side, men Thorsby kan godt komme til å få en del stemmer. Det regner jeg med at Adu ville fått også. Har pirket på et par ting på kvinnesiden også.

 

Du skulle vært i Lurerpåtråden for et par timer siden :) Solbakken, Holter, Østvold og Nordeide er ikke ført opp på Stabak.no, derfor så jeg dem ikke. De er nå lagt til, men med draktnummer x. - rett og slett fordi vi ikke vet mer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Derimot mulig å stemme på to stk. Morten Thorsby. Dessuten er hverken han Marco Hjorth, Pablo Fontanello, Tobias Ødegaard eller Thor Lange i klubben ved sesongslutt som vel er et krav.

 

Når ble dette et krav?

 

Min stemme gikk til Næss, etter å ha valgt bort Løven, Hoseth og Brustad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Derimot mulig å stemme på to stk. Morten Thorsby. Dessuten er hverken han Marco Hjorth, Pablo Fontanello, Tobias Ødegaard eller Thor Lange i klubben ved sesongslutt som vel er et krav.

 

Når ble dette et krav?

 

Min stemme gikk til Næss, etter å ha valgt bort Løven, Hoseth og Brustad.

 

 

Det har i hvert fall blitt praktisert slik ved de siste to års avstemminger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som husker hvordan det gikk med oss når Løven var i VM? Og i tillegg har han signert ny, lang kontrakt!

 

Hoseth kommer på en god andreplass, og Brustad på tredje (men han fortjener uansett ikke noen kasse etter den exiten. Han ligger bedre an om han kommer tilbake igjen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med det spillet han har vist i hele år, har jeg problem med å sette noen foran Mande. Med 4,5 års kontraktsforlengelse er det ingen tvil. Løven er årets spiller! (det at det likevel har blitt driiit mange baklengsmål sier sitt om hvor vi kan forbedre oss)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets viktigste spiller 2014
×
×
  • Opprett ny...