Gå til innhold

Stabæk selger fyrverkeri!


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


10648214_10152576899211801_7314883454537

 

I år som tidligere stiller det en sertifisert dugnadsgjeng fra supportergjengen på Nadderud for å selge fyrverkeri til inntekt for klubben! I fjor solgte vi for over 250 000,- kr, og i år er målet 300 000,-. Dette er svært kjærkommen ekstrainntekt for Stabæk, og vi håper du vil ta turen innom for å kjøpe knall til glede og forlystelse for alle du deler selskap med.

 

Vi ses!

 

 

 

OBS:

 

Stabak.no har lagt ut en artikkel med åpningstider. Disse ser ikke ut til å være riktige.

Screenshot 2014-12-17 21.14.54.png

 

Det er altså åpent 10:00-22:00 både mandag og tirsdag. Vi får håpe medieavdelingen får rettet på dette så fort som mulig, for det er jo synd om de som er litt sent ferdig med jobb og andre ærender tror det er stengt og ender med å kjøpe andre steder - spesielt når dette er såpass store summer i ekstrainntekt for klubben muliggjort av frivillig innsats.

 

Så ta en tur innom Johan & Co og sikre deg litt festivitas til feiringen av det nye året (samt utvalgte treningskamper i januar og februar...)

 

Blæm blæm!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

OBS:

 

Stabak.no har lagt ut en artikkel med åpningstider. Disse ser ikke ut til å være riktige.

attachicon.gifScreenshot 2014-12-17 21.14.54.png

 

Det er altså åpent 10:00-22:00 både mandag og tirsdag. Vi får håpe medieavdelingen får rettet på dette så fort som mulig, for det er jo synd om de som er litt sent ferdig med jobb og andre ærender tror det er stengt og ender med å kjøpe andre steder - spesielt når dette er såpass store summer i ekstrainntekt for klubben muliggjort av frivillig innsats.

 

Så ta en tur innom Johan & Co og sikre deg litt festivitas til feiringen av det nye året (samt utvalgte treningskamper i januar og februar...)

 

Blæm blæm!

 

 

 

Etter møtet med Stabæk i dag fikk mediesjefen skriftlig oversendt åpningstidene. Helt utrolig at man klarer å skrive feil, i tillegg til å utelukke hvilken ukedag de ulike datoene er. Skrivefeilen er dog på plass. En usedvanlig lite engasjerende artikkel på stabak.no som jeg håper ikke dukker opp i nyhetsbrevet som klubben sender ut i morgen.

 

Takk til Posse som tar seg tid til å lage skikkelig profilering på SS sine fora.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Salget starter om kort tid! Håper det blir reklamert litt mer fra klubben, til nå har de hatt artikkelen med åpningstidene på Stabak.no og en oppdatering kl 22 i går med link til denne artikkelen. Jeg tror ikke det er så mange som uten videre går inn på klubbens hjemmesider og ser bannerreklamen, og jeg kjenner jeg blir ordentlig bekymra når oppdateringer i sosiale medier (som den om fyrverkeriet) gir 6 likes med 15 500 følgere. Fra omtrent nå har vi jo konkurrenter om fyrverkerisalg, og det er utrolig mange som ikke vet om dette ennå.

 

Har ihvertfall sendt ut et nyhetsbrev til de 1300 vi når.

 

Lørdag 27.12 10:00 - 18:00
Søndag 28.12 12:00 - 16:00
Mandag 29.12 10:00 - 22:00
Tirsdag 30.12 10:00 - 22:00
Onsdag 31.12 10:00 - 18:00

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Salget starter om kort tid! Håper det blir reklamert litt mer fra klubben, til nå har de hatt artikkelen med åpningstidene på Stabak.no og en oppdatering kl 22 i går med link til denne artikkelen. Jeg tror ikke det er så mange som uten videre går inn på klubbens hjemmesider og ser bannerreklamen, og jeg kjenner jeg blir ordentlig bekymra når oppdateringer i sosiale medier (som den om fyrverkeriet) gir 6 likes med 15 500 følgere. Fra omtrent nå har vi jo konkurrenter om fyrverkerisalg, og det er utrolig mange som ikke vet om dette ennå.

 

Har ihvertfall sendt ut et nyhetsbrev til de 1300 vi når.

 

Lørdag 27.12 10:00 - 18:00

Søndag 28.12 12:00 - 16:00

Mandag 29.12 10:00 - 22:00

Tirsdag 30.12 10:00 - 22:00

Onsdag 31.12 10:00 - 18:00

Lånte bildet med åpningstider og la ut på FB G99 og G01.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et innspill til god markedsføring:

Prøv å få alle som kjøper fyrverkeri til å ta bilde av fyrverkeriet de har kjøpt/fyrverkeriboden og legge det ut på Facebook, Instagram og/eller Twitter (Snapchat, Pinterest, Yelp, Foursquare, Ello, Gudvethva), gjerne med hashtagen #STBfyrverkeri eller lignende.

 

 

Jeg kommer og kjøper fyrverkeri, og lover å dele!

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et innspill til god markedsføring:

 

Prøv å få alle som kjøper fyrverkeri til å ta bilde av fyrverkeriet de har kjøpt/fyrverkeriboden og legge det ut på Facebook, Instagram og/eller Twitter (Snapchat, Pinterest, Yelp, Foursquare, Ello, Gudvethva), gjerne med hashtagen #STBfyrverkeri eller lignende.

 

 

Jeg kommer og kjøper fyrverkeri, og lover å dele!

 

Bra innspill!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kan også være med å spre budskapet før/etter man har kjøpt.

 

F.eks. slik jeg gjorde på Twitter nå: https://twitter.com/janfredrikb/status/548957081035079680

 

Eller ved å dele Stabæks bilder og oppdatering på Facebook idag: https://www.facebook.com/stabakfotball/posts/10152476138926035

 

Del, skriv, ta bilder og post. Vi skal nå en kvart million!

 

#STBfyrverkeri

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som ikke har oppdaget det ennå, vi gir bort et El Grande-batteri til en heldig person i kommentarfeltet. Det går an å nominere seg selv, men først og fremst er det jo hyggelig om man nominerer noen man synes fortjener litt ekstra fyrverkeri for å feire det nye året.

 

10906116_10152606933551801_2192070884050

 

https://www.facebook.com/StabaekSupport/photos/a.465199681800.234254.171085766800/10152606933551801

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle som ikke har vært innom; slipp alt du har i hendene og dra til Nadderud!

 

Hørtes ut som om de blir åpne litt lenger for å nå det nye målet deres, da vanket det visst en ikke så rent lite trivelig overraskelse!

 

Alle mann til Nadderud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som ikke har oppdaget det ennå, vi gir bort et El Grande-batteri til en heldig person i kommentarfeltet. Det går an å nominere seg selv, men først og fremst er det jo hyggelig om man nominerer noen man synes fortjener litt ekstra fyrverkeri for å feire det nye året.

Takker! Et i kvalitetsbatteri som ble satt pris på av venner og familie. Håper salget gikk bra...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Jeg ble positivt overrasket i dag da jeg så at de selger fyrverkeri fra Svea fireworks. Etter min mening (og de fleste tester) mye bedre enn Maxim, som de har solgt tidligere. Forbereder innkjøpsrunde nr.2 nå. Sjekk ut www.sveafireworks.no/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ble positivt overrasket i dag da jeg så at de selger fyrverkeri fra Svea fireworks. Etter min mening (og de fleste tester) mye bedre enn Maxim, som de har solgt tidligere. Forbereder innkjøpsrunde nr.2 nå. Sjekk ut www.sveafireworks.no/

 

Svea har en helt annen profesjonalitet enn Maxim som vi har brukt de siste tre årene. Produktene er også et par hakk bedre. Foreløpig er vi fornøyde med Svea som leverandør.

 

En Maxim-container er observert på Bekkestua Torg, like ved StabækButikken. Kjøper dere av dem, havner pengene i lommene til Kurt-Harry Oksnes. Kjøper dere av oss ved parkeringsplassen på Nadderud Stadion, går alle pengene til klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Jeg ble positivt overrasket i dag da jeg så at de selger fyrverkeri fra Svea fireworks. Etter min mening (og de fleste tester) mye bedre enn Maxim, som de har solgt tidligere. Forbereder innkjøpsrunde nr.2 nå. Sjekk ut www.sveafireworks.no/

Svea har en helt annen profesjonalitet enn Maxim som vi har brukt de siste tre årene. Produktene er også et par hakk bedre. Foreløpig er vi fornøyde med Svea som leverandør.

 

En Maxim-container er observert på Bekkestua Torg, like ved StabækButikken. Kjøper dere av dem, havner pengene i lommene til Kurt-Harry Oksnes. Kjøper dere av oss ved parkeringsplassen på Nadderud Stadion, går alle pengene til klubben.

Om det ikke allerede henger en SVÆR og lett synlig plakat i Stabækbutikken på Anton om Stabæk Supports fyrverkerisalg på Nadderud, bør den opp snarest!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Jeg ble positivt overrasket i dag da jeg så at de selger fyrverkeri fra Svea fireworks. Etter min mening (og de fleste tester) mye bedre enn Maxim, som de har solgt tidligere. Forbereder innkjøpsrunde nr.2 nå. Sjekk ut www.sveafireworks.no/

Svea har en helt annen profesjonalitet enn Maxim som vi har brukt de siste tre årene. Produktene er også et par hakk bedre. Foreløpig er vi fornøyde med Svea som leverandør.

 

En Maxim-container er observert på Bekkestua Torg, like ved StabækButikken. Kjøper dere av dem, havner pengene i lommene til Kurt-Harry Oksnes. Kjøper dere av oss ved parkeringsplassen på Nadderud Stadion, går alle pengene til klubben.

Om det ikke allerede henger en SVÆR og lett synlig plakat i Stabækbutikken på Anton om Stabæk Supports fyrverkerisalg på Nadderud, bør den opp snarest!

Jeg lagde og leverte en i natt, så det skal være på plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Jeg ble positivt overrasket i dag da jeg så at de selger fyrverkeri fra Svea fireworks. Etter min mening (og de fleste tester) mye bedre enn Maxim, som de har solgt tidligere. Forbereder innkjøpsrunde nr.2 nå. Sjekk ut www.sveafireworks.no/

Svea har en helt annen profesjonalitet enn Maxim som vi har brukt de siste tre årene. Produktene er også et par hakk bedre. Foreløpig er vi fornøyde med Svea som leverandør.

 

En Maxim-container er observert på Bekkestua Torg, like ved StabækButikken. Kjøper dere av dem, havner pengene i lommene til Kurt-Harry Oksnes. Kjøper dere av oss ved parkeringsplassen på Nadderud Stadion, går alle pengene til klubben.

Om det ikke allerede henger en SVÆR og lett synlig plakat i Stabækbutikken på Anton om Stabæk Supports fyrverkerisalg på Nadderud, bør den opp snarest!
Jeg lagde og leverte en i natt, så det skal være på plass.

I tillegg hang jeg opp noen plakater der og rundt på Bekkestua idag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


EDIT: Facebook fungerer ikke som det skal.

Det går ikke an å kommentere, like eller dele dette bildet fra feeden, kun fra SS-siden. Alle andre bilder fungerer. Har prøvd 6-7 ganger nå i alle mulige nettlesere, helt håpløst. Får håpe det løser seg snart.

 

10636601_10153371389396801_1817012026873

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I morgen er vi for få folk på dugnad. Ting vil gå svært, svært treigt med det antallet som har meldt sin ankomst.

 

Det kan resultere i mange titusen kroner i tapte salgsinntekter.

 

Om det er noen som føler seg kallet, og kan hjelpe oss fra 09:00 i morgen (eller senere, men helst fra 09:00), setter vi stor pris på all hjelp vi kan få.

 

Det være seg bærehjelp fra container til salgsbod eller påfyll av varer i hyllene. Ønsker noen å stå og selge må dere ta en enkel onlinebasert kunnskapstest på Brannvernskolen.no

 

Ring meg på 936 00 995 for info eller påmelding.

 

Lønnen er satt til kr. 0,- og du må forvente en sliten kropp når arbeidsøkten er over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle meget gjerne bidratt, men dessverre bortreist.. Satser på at dere får nok hjelp så vi kanskje får hentet en ny spiller ☺☺☺☺

Masse creds til dere som kan og gidder!!

 

Ps! Husk å kle dere godt!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk selger fyrverkeri!
×
×
  • Opprett ny...