Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Mike er i full trening igjen etter brist i et par ribben. ....... Henning skadet. kun løpetrening i dag. Flere andre spillere er ute med maveinfluensa, men de fleste er på rask vei tilbake.

24278[/snapback]

 

Der fant jeg det med Henning også!

 

Hvordan er situasjonen med Mike? Har han kontrakt, eller hvordan er dette løst? Gikk ikke hans kontrakt ut ved nyttår?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jobbes faktisk med en slik løsning, men den er litt vanskelig å gjennomføre... Har du derimot noe forslag på plassering så ta kontakt.

 

Var dessverre ikke på treningen i dag, skandale !!!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jobbes faktisk med en slik løsning, men den er litt vanskelig å gjennomføre... Har du derimot noe forslag på plassering så ta kontakt.

 

Var dessverre ikke på treningen i dag, skandale !!!

25144[/snapback]

 

Veldig bra! Plassering er helt klart en utfordring...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jobbes faktisk med en slik løsning, men den er litt vanskelig å gjennomføre... Har du derimot noe forslag på plassering så ta kontakt.

25144[/snapback]

Hva med å gi JJ en sånn hjelm med kamera på toppen som testkjørere i alpinbakkene har?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er derfor plaseringen må gjennomføres smart, noen som har utsikt hjemmenifra f.eks?

25149[/snapback]

Jeg bor i det hvite huset. Kan det passe bra?

hus.jpg

25152[/snapback]

Har vurdert huset ditt jeg også, men jeg frykter det blir litt rar vinkel ned på banen. Ellers takk !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Siden ingen ser ut til å ha klart å komme seg på trening i dag, har jeg mailet Tom og spurt om litt info om spilleren, så får vi se hva han svarer og om vi evt. kan finne ut noe mer om han på nettet!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig Bra Markus, hørte så hjemme med et referat fra treningen. Sånn det skal være. Må innrømme denne spilleren ser spennende ut!

 

Bra Jobba.

25168[/snapback]

Hvis du snakker om referatet på første siden så tror jeg du burde sjekke når det ble skrevet. Mannen som så lovende ut på den treningen het Bruno, var fra Brasil og ble sendt rett hjem

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes du burde være ditt ansvar mer bevisst slike dager, Sigurd. Vet du for eksempel hvordan det ligger an med den stasjonen på Stabekk som skal bli On the Run? Ikke det nei.. hva med å sjekke ut sånn cirka samtidig som gutta trener??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes du burde være ditt ansvar mer bevisst slike dager, Sigurd. Vet du for eksempel hvordan det ligger an med den stasjonen på Stabekk som skal bli On the Run? Ikke det nei.. hva med å sjekke ut sånn cirka samtidig som gutta trener??

25186[/snapback]

Kommer sjelden lenger enn til ostepølsene da, vet du.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Fikk et kort telefonreferat fra en kollega som er på treninga. Okuchukwu viser fram fin fart og veldig god teknikk. Fikk straffe i spillfasen av treninga, som han selv nonsjalant klistret oppe i krysset. Han sliter litt med kommunikasjonen og halter litt på det ene benet, men det ser ikke ut til å reduserer tempoet og engasjementet.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Fikk et kort telefonreferat fra en kollega som er på treninga. Okuchukwu viser fram fin fart og veldig god teknikk. Fikk straffe i spillfasen av treninga, som han selv nonsjalant klistret oppe i krysset. Han sliter litt med kommunikasjonen og halter litt på det ene benet, men det ser ikke ut til å reduserer tempoet og engasjementet.

 

@ringo

25351[/snapback]

 

Høres bra ut! Sign sign sign!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sliter fryktelig med kommunikasjonen, satt og snakket litt med kompisen hans som vistnok spiller for Asker (kompis i nærområdet tror jeg er viktig) Kompisen som forøvrig lurte på om jeg spilte i Stabæk (årets kompliment) sa at han kun snakker engelsk.

 

De trente på overganger på en veldig effektiv måte, men som samtidig krever at du har vært med et par ganger før du er helt inne i gamet - jeg skjønte ikke mye for å si det sånn... Første forsøket misfortod han alt og klinka til fra spiss vinkel. Isak reddet årets skudd mesterlig og fistet den over krysset. Så at Okuchukwu klagde på skoene, hadde nye kunstgress sko som han ikke likte.

 

Kommer med mer senere

 

050216_31.jpg

 

050216_07.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sliter fryktelig med kommunikasjonen, satt og snakket litt med kompisen hans som vistnok spiller for Asker (kompis i nærområdet tror jeg er viktig) Kompisen som forøvrig lurte på om jeg spilte i Stabæk (årets kompliment) sa at han kun snakker engelsk.

 

De trente på overganger på en veldig effektiv måte, men som samtidig krever at du har vært med et par ganger før du er helt inne i gamet - jeg skjønte ikke mye for å si det sånn... Første forsøket misfortod han alt og klinka til fra spiss vinkel. Isak reddet årets skudd mesterlig og fistet den over krysset. Så at Okuchukwu klagde på skoene, hadde nye kunstgress sko som han ikke likte.

 

25357[/snapback]

 

At han har en kompis i nærheten er utvilsomt en fordel.

 

En skal nok ikke legge altfor mye vekt på første treningen. Men av det du og @ringo nevner høres det unektlig interessant ut. Gi han et par dager til å bli kjent med underlaget, temperatur og de andre spillerne. Håper å se han i aksjon på lørdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sliter fryktelig med kommunikasjonen, satt og snakket litt med kompisen hans som vistnok spiller for Asker (kompis i nærområdet tror jeg er viktig) Kompisen som forøvrig lurte på om jeg spilte i Stabæk (årets kompliment) sa at han kun snakker engelsk.

 

25357[/snapback]

Håper at engelsken hans er bra, ellers blir fort vanskelig å komme inn i miljøet og å skjønne instruksjonene.

 

Uansett! Dette lover jo jævlig bra, spillemessig. Håper han overlever kulda, da! :)

 

Takker og bukker, Markus!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK, her kommer dagens lille referat

 

Gutta starter med diverse løpsøvelser, sikk-sakk, hopp m.m. Deretter går de over til dette kontringsspillet jeg prøvde å beskrive tidligere. Lav midtbane spiller, spiller hardt, 30-40 m rett på mottagende spiss. Disse spiller omtrent like raskt ut på en av kantene hvorpå disse kantenen igjen slår inn i midten hvor spissene avslutter... Veldig kontringsorientert og denne spillestillen forutsetter god, rask ballbehandling samtidig som man får til de riktige løpene inn foran mål. JJ (ikke Jespen denne gangen) deltar mye, forteller hvilke løp de skal gå på og hvor ballen skal lande. Det virker faktisk som om JJ terper mye på at alle skal vite hvor de skal løpe og når. Dette manglet vi i hele fjor og jeg liker det jeg ser.

 

Okuchukwu som kalles "the left foot king" av JJ spiller naturligvis på venstrekant, men får ikke til innleggene nevneverdig, de høye inn foran mål altså, når han derimot velger å tre ballen lavt langs bakken går omtrent alle frem. Henning og Mads terper på de lange pasningene og Henning treffer på alt, spissene i Daniel, Branimir, Thomas og Eirik tar relativt greit imot ballene og får de hurtig ut til kantene. Vi snakker en hurtighet som mer tilsvarer skudd en pasninger i hele angrepsfaesen, dette skal med andre ord gå fort! Mike, IA, Holter og et par andre (fortsatt tidlig i sesongen) spiller forsvar. Skal ikke takle på oppsill, men rydde opp på innlegg. Isak og Jon er gode i mål, spesielt Isak har noen klasseredninger.

 

Daniel, Okuchukwu og Veigar er ikke med på løpsøvelsene i begynnelsen. Veigar tøyer mye og trener alternativt alene hele treningen. Daniel og Okuchukwu slår pasninger og viser heppe-teknikk som er gøy å se på. Daniel forteller i tillegg Okuchukwu hva JJ ser i når en titter på nye spiller, "his my old coach, from when I played in Sweden, be fast, be fast" - omtrent slik ihvertfall.

 

Så ikke "fritt-spill" fasen som @Ringo omtalte og angrer litt på at jeg dro tidlig.

 

Henning putter:

050216_60.jpg

 

Veigar trener alternativt alene:

050216_66.jpg

 

Daniel løper veldig raskt

050216_73.jpg

 

 

Alle bildene, har ikke orket å sortere og slette

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...