Gå til innhold

2. Laget


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


 

Stusser litt på at Stabæk gjorde 5 bytter (4+ keeper). Er det lov i 3.div ?

Ja, visstnok.
"Lag som deltar i 3.divisjon menn kan benytte inntil 5 innbyttere. Spillere som er byttet ut kan ikke settes inn igjen."

 

Da lærte jeg noe nytt. Tror det er første gang jeg har sett et trippelbytte i seniorfotball!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil gjette på at klubbrekorden kan komme fra 2005 om vi snakker seniorfotball. Hadde jo tosifret i flere kamper da med 15-1 over Drafn som den største seieren. Ikke usannsynlig at en scoret mer enn fem mål der.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 125

Vil gjette på at klubbrekorden kan komme fra 2005 om vi snakker seniorfotball. Hadde jo tosifret i flere kamper da med 15-1 over Drafn som den største seieren. Ikke usannsynlig at en scoret mer enn fem mål der.

 

Ingen 6-målscorere i 2005 for andrelaget så vidt jeg kan huske.

 

**Edit** - Nevnte kamp mot Drafn må ikke glemmes. Klubbrekord resultatmessig i følge Ingo etter matchen:

3. min. 1-0, Sund

13. min. 2-0, Eirik

26. min. 3-0, Sund

29. min. 4-0, Persson

30. min. 5-0, Eirik

31. min. 6-0, Sund

32. min. 7-0, Trond (str.)

39. min. 8-0, Trond (str.)

48. min. 9-0, Persson

50. min. 10-0, Trond (str.)

54. min. 11-0, Holter

59. min. 12-0, Trond

62. min. 12-1, Azimullah Rana

64. min. 13-1, Trond

79. min. 14-1, Sund

83. min. 15-1, Torbjørn

Trond = Legenden Trond Haugstad.

 

Nå som vi har kamper på STB.guru tilbake til 1922 bør kanskje Bergo ved anledning se om det kan hentes ut noe relevant statistikk.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Pedersen scoret på straffe. Det kan jo alle klare.

 

5 minutter etter den meldingen scorer han et spillemål også, snakk om svar på tiltale!

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Pedersen scoret på straffe. Det kan jo alle klare.

5 minutter etter den meldingen scorer han et spillemål også, snakk om svar på tiltale!

Etter Ohis bom, så oppfattet jeg sexxes melding som ironi... Minst en av oss misforstod ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Møter Valdres hjemme på lørdag klokka 13.

 

Husk at her er det mulighet for å få dobbelt opp. Først skal 2. laget fortsette marsjen mot opprykk, så skal Chixa møte Røa i en svært viktig kamp i medaljestriden klokka 15! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Pedersen scoret på straffe. Det kan jo alle klare.

5 minutter etter den meldingen scorer han et spillemål også, snakk om svar på tiltale!

Etter Ohis bom, så oppfattet jeg sexxes melding som ironi... Minst en av oss misforstod ham.

 

 

Jeg gjorde også det, men innser at det ikke var lett å følge den tanken i det jeg skrev.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man ikke har noe bedre å gjøre (jeg har nok ikke det), så kan man rett og slett få seg en firetimers økt på Nadderud i morra: kl 13. på kunstgresset og kl. 15 på naturgresset.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

2. Laget
×
×
  • Opprett ny...