Gå til innhold

Hvilke effekter vil du vi skal lage?


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Det er jo stadig et tilbakevendende tema dette med mangelen på merch. SS har satt av noe penger til å produsere opp effekter, men vi vil gjerne ha litt input fra dere så vi ikke blir sittende med et stort varelager vi ikke blir kvitt.

 

 

 

Vi lurer på:

 

 

1. Hva vil du ha?

T-skjorte? Skjerf? Lue? Baby-body? Kaffekopp? Zippolighter? Klistremerker? Allværsjakke? Tights?

 

2. Hvor mye er du villig til å betale for denne effekten?

Du vet, så vi kan sjekke priser og se om vi klarer å produsere noe. Små opplag er dyrt, men vi er nå engang en liten klubb.

 

 

Ved bestilling av klær så åpner vi nok for forhåndsbestilling + litt ekstra slik vi har gjort tidligere. Når det gjelder barnestørrelser er vi litt forsiktige, vi kan ikke bruke altfor mye ressurser på byttehælvete.

 

ss-jakke.png

 

ss-jakke2.png

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Langermet genser uten hette, t-skjorter med Stabæk Support merke på. Kan alltids stå noe på t-skjortene. Noe baby/barneutstyr hadde gjort seg også. Tights tror jeg det er bedre folk skaffer seg andre steder. En megastor kaffekopp hadde gjort seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lederhose!

 

De gamle zippolighterne var jo ganske kule da.

Men ellers så er jo skikkelige genserne som de sist eller noen tskjorter av litt bedre kvalitet noe jeg kan bruke penger på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bilklistremerke for innsiden av ruta. Tror jeg har lett i ti år. Flere år siden jeg solgte bilen jeg satt det siste i.

 

Bare logo, ikkeno dill.

 

Har du hørt på brakka. Mulig de har noen liggende der

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Bilklistremerke for innsiden av ruta. Tror jeg har lett i ti år. Flere år siden jeg solgte bilen jeg satt det siste i.

 

Bare logo, ikkeno dill.

Har du hørt på brakka. Mulig de har noen liggende der

Hadde i hvert fall før sesongstart, ganske sikker på at det bør være flere igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


V-genser i av OK kvalitet (feks. merinoulll) med en nøytral Stabæklogo på. Ikke noe akryldritt.

 

Kunne også tenke meg pique-tskjorter (også av god kvalitet) med en nøytral stabæklogo.

 

Generellt etterlyser jeg mest mulig nøytral profil på effektene(det vil si ikke noe dill-dall som striper, andre farger på armer, bilder av spillere, STABÆK i font 78 osv), så det ser ut som klær som man kan bruke og ikke klovnekostymer.

Kaffekopper! Ikke sånne metalljævler, men skikkelige kaffekopper med logo.

 

Ellers har vel det du snakker om over her vært tilbudt en gang tidligere fra de samme kara som fikset eksklusiv avtale med New Era på capser kun for oss i Europa. Det ble nedstemt fordi det var for "hooligans" om jeg ikke husker helt feil.

Mulig de kan gjøre noen stunt om man ber pent!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Bilklistremerke for innsiden av ruta. Tror jeg har lett i ti år. Flere år siden jeg solgte bilen jeg satt det siste i.

 

Bare logo, ikkeno dill.

 

Har du hørt på brakka. Mulig de har noen liggende der

Det har de, snakk med Ellen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle tingene nevnt, men de jakkene ser fine ut. Spesielt den med hetten for min del.
T-skjorter er nok noe jeg kommer til å kjøpe flere av om det kommer på salg ;) Prismessig er det ikke så nøye, men helst innenfr rimelighetens grenser, hehe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg setter pris på de eksklusive limited edition skjerfene. Jeg setter så pris på dem at jeg alltid mister dem eller bytter dem bort. Så gjerne fler av dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk-koppen, med gratis kaffe inkludert på alle hjemmekamper!

 

Du står jo vakt så ofte at du burde ha samla opp kaffebonger til den store gullmedalje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lager man sånn jallakaffe på kanne så kan vi like gjerne selge sesongkort på kaffe så de som drikker all ikke-feilschmeckerkaffe kan få dosen sin. Får se om man får ta med porselenskopp inn på stadion. Uansett tror jeg mange ønsker seg en kaffekopp til jobben og overalt ellers. PS: Har prpmille. Skriv den prisen dere er villige til å betale for produktene dere foreslår. Tack tack

 

Skal kjøpe body til Mortimer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvilke effekter vil du vi skal lage?
×
×
  • Opprett ny...