Gå til innhold

Stabækdrakta


 Del

Anbefalte innlegg


Jeg synes drakta er dritfet. Gulltall er helt konge

Jeg må si den så bedre ut i videoreportasjen fra dagens fotografering enn på bildet som ble lagt ut her. Ikke like bra som det hadde vært å beholde stripene eller gå for lyseblått (og mørkeblå bortedrakter), men drakten er fin, den, til å være et tredjevalg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nice jubileumsdrakt :)

 

Noen som kan fortelle hvorfor det skar seg med puma?

Puma sliter med å posisjonere seg i det norske markedet, og gjør det etter hva jeg vet dårlig. Jeg kan tenke meg at de har ønsket å tre ut av avtalen,og har brukt TA som påskudd. Legea ønsker vel på sin side å etablere seg i Norge, og da kan en kanskje kalle det vinn-vinn.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg må si meg skuffet over Puma, jeg vet ingenting om prosessen vel og merke. Likevel synes jeg at Stabæk har vært en lojal partner med Puma og har gitt Puma god eksponering. At Puma da av ukjente grunner velger å trekke seg er trist.

 

Når det gjelder den nye drakten er jeg enda i tenkeboksen, men synes det er flott at den "bare" koster 500 kr noe som må sies å være sympatisk i disse dager.

 

Spørsmål: vil Stabæk logoen være trykt eller brdoert på drakten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes drakten ser ganske så strøken ut jeg..

 

Henter ut gullfargen fra Stabæklogo og benytter den på ryggen..

 

Har vært kjørt drakter uten striper i flere perioder opp igjennom, sist gang for 16/17 år siden da vi rykket opp til TL, så det er historieløst å mene at det er historieløst å ikke kjøre striper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stiller i ny drakt på jobb i morgen, er kjempe fin, spesielt den med korte armer som har gullkant nederst, så løp og kjøp.

Settes visst opp fra 499,- til 599,- neste uke. Skjorts følger med

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stiller i ny drakt på jobb i morgen, er kjempe fin, spesielt den med korte armer som har gullkant nederst, så løp og kjøp.

Settes visst opp fra 499,- til 599,- neste uke. Skjorts følger med

 

Fikk du med trykk? i såfall skal jeg en tur på butikken i morra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jepp, det ser helt sikkert bra ut paa brystet!

og paa ryggen kommer det et bilde av folk i haandjern og informasjon om utestengelse fra stadion :P

 

p.s.: om du önsker aa vaere helt korrekt, skriv "verbrechen" med stort "V".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jepp, det ser helt sikkert bra ut paa brystet!

og paa ryggen kommer det et bilde av folk i haandjern og informasjon om utestengelse fra stadion :P

 

p.s.: om du önsker aa vaere helt korrekt, skriv "verbrechen" med stort "V".

 

ja takk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet om de har fått trykk i butikken ennå?

 

Kommer i neste uke.

Det ble vel skrevet her for en uke siden også (bare at neste uke den gang er denne uken). Så får vi håpe at det ikke fortsetter sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oh no! En eller annen dust mener vi har de styggeste draktene:

 

http://fotball.aften...ticle229231.ece

 

 

 

For en klovneblogg.

 

Ta bort alle sponsorene og Godset og Stabæk er relativt like. Sett utifra det som skrives om Stabæk som egentlig bare er en oppsumering hva som har skjedd av bytte fra Puma og Legea plus en liten kommentar om en den stygge Bulk-sponsoren så er det jo flott gjort å sette Godset på 5 og Stabæk på 16 når Godset har ekstremt mye styggere sponsorerer.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oh no! En eller annen dust mener vi har de styggeste draktene:

 

http://fotball.aften...ticle229231.ece

 

 

 

At han har klart å sette hønefoss sin drakt over oss, sier jo det meste, dessuten syntes jeg faktisk ikke Bulk-reklamen er så ille i forhold til mange andre. Se på den gigantiske Sparebank1-klossen TIL har på magen, Leif-vidar-reklamen til Hønefoss og Sparebanken-møre-reklamen (eller hva det er) til aalesund...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækdrakta
×
×
  • Opprett ny...