Gå til innhold

Ranheim - Stabæk Turtråd


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


 

Kamptidspunkt:

2. april 2018, kl. 18:00

 

Avreise:

2. april 2018, kl. 08:45

 

Pris før :

23.mars, kl. 23.00 kr 400

 

Pris etter :

kr 500

Neste ut på listen blir Ranheim som inviterer til deres første hjemmekamp i Eliteserien.

Sist gang vi besøkte Ranheim var i første divisjon for 5 år siden. Hvor Daniel Granli scoret et legendarisk mål. La oss håpe på nok en magisk kveld, hjelp oss med og fylle bortefeltet og bussen! Meld deg på her!

 

 

Pris før 23.mars, kl. 23:00 er 400!

 

 

 

runde3.jpg

Meld deg på her!

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vet vi om det blir kamp? Daglig leder uttalte i forrige uke at de ikke kunne garantere at banen blir klar.

Det skulle jeg ha fått med meg før jeg bestilte fly+++...

 

Skal forøvrig kun med bussen på vei opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når vet vi om det blir kamp? Daglig leder uttalte i forrige uke at de ikke kunne garantere at banen blir klar.

 

 

Det har jeg ikke noe godt svar på, kamper har jo blitt avlyst bare noen få timer før de skulle spilles.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser i DT at flere i Godsetunionen som reiste opp til Tromsø med uforrettet sak nå faktisk har sendt NFF faktura med sine utlegg. Her bør NSA backe opp maks. Hvis det, worst case, skulle bli tilfelle for Ranheimbussen, flyet til Jan Fredrik mm så er det bare å pøse på. NFF skjønner tydeligvis ikke dette på egen hånd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper også at kampen ikke blir avlyst på kort varsel...

Har bestillt flybillett fra Tyskland opp til Trondheim + hotell i Trondheim.

Hvis det blir nødvendig å avlyse kampen, så blir avgjørelsen pubslisert forhåpentligvis noen dager før kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sendte dem en e-post i går og spurte om status på banen:

 

 

"Basert på avlysningen sist så blir det opp til NFF å godkjenne den. Det kommer en anleggskonsulent fra NFF hit torsdag denne uka. Målet er å få en forankret godkjenning av de i etterkant av befaringen.

 

De ujevnhetene som var her er borte og jeg kan ikke forstå annet enn at det blir kamp. Men NFF må godkjenne spillflaten.

 

Mvh

 

Frank Lidahl

Daglig leder

Ranheim Fotball"

 

 

 

Dette var godt nok for meg, så jeg bestilte flybilletter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra SK i Ranheim.Vet at banen er mye bedre nå enn før brannkampen+ at vi har fått plussgrader her så det blir sannsynligvis kamp som planlagt.

 

Som jeg leser ut ifra det er sjansen størst for kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


«Morn igjen.

 

Anleggskonsulenten fra NFF var meget godt fornøyd. Mye bedre enn i fjor, sa han.

Det betyr at det ikke kan være noe tvil om at det blir kamp. Velkommen skal dere være.

 

Mvh

 

Frank Lidahl»

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror dette kanskje hadde med datoen igår å gjøre. Kommer bussen innom Sayoubas før matchen?

Kommer an på hvor fort vi kjører (/hvor lange pauser vi tar/hvor mye påsketrafikk vi møter inn mot Trondheim). Jeg tipper vi kommer til å kjøre rett til stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


All right, god tur. Vi er en gjeng som skal innom Sayoubas fra rundt 16. Er vel buss 6 som går utover til Ranheim og vår gjeng tenker å ta den som er på Ranheim Idrettsplass 17:33. Blir det et kollektivhelvete blir det taxi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ranheim - Stabæk Turtråd
×
×
  • Opprett ny...