Gå til innhold

Sykestua


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Tror alle lag hadde slitt litt (mer?) om de hadde sine beste 6 midtbanespillere/spisser ute samtidig. At vi klarer å stable et ok lag på beina vitner vel om bredde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ohi trente alternativt i dag, er usikker til i morgen men klar til søndag.

 

Sæter var ikke med på spilløkten i dag etter en smell han fikk mot Kristiansund, men skal ikke være noe alvorlig.

 

Brochmann er ok.

 

Njie er fortsatt et lite stykke unna, selv om han er med på treningene.

 

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2017/trente-uten-toppscoreren-forberedt-pa-at-han-ma-sta-over_sto6746152/story.shtml

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alternativene?

 

"Jeg tror vi vinner etter fulltid" - Hva faen? Er Toni så arrogant? Forstår han ikke at cup er cup, og at en sånn uttalelse bare tenner motstandern?

"Jeg tror vi taper etter fulltid" - Hva faen? Har Toni resignert?

"Jeg vil ikke uttale meg om resultatet" - Hva faen? Hva med å gi litt tilbake til media og supportere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller kanskje vi bare kan drite i å lese alt Toni og andre i klubben sier som fanden leser Bibelen.

 

Jeg er ganske overbevist om at det sitatet gikk mer inn på oss enn på spillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke noen stor greie, men alltid greit med optimisme inn mot en viktig kamp.

 

For jeg håper virkelig Toni forstår at kampen ikveld er viktigere enn (eller minst like viktig som) den på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette ble tydeligvis tolket som skarp kritikk. Det var mer ment som en liten bemerkning - et apropos.

 

Jeg både tror og forventer at Toni tar dagens kamp svært seriøst, og håper på kort prosess i Mjøndalen.

 

Beklager hvis noen følte at bemerkningen var ment som mistillit mot Toni, det var det på ingen måte. Jeg har (som tidligere nevnt) full tillit til Toni, og håper vi beholder han som vår trener lenge.

 

Nå ser jeg fremover, og gleder meg til kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Før var vi best i klassen på skadeforebygging, nå virker det som om vi er verst i klassen. Hva har skjedd? Tilfeldigheter, eller har vi mistet kompetanse som vi ikke har klart å erstatte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cooper, han var legendarisk. Husker han klarte å kurere Chippen med akupunktur (!) på magisk vis.

Cooper er ikke fysio, han er materialforvalter og jobber fortsatt i klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cooper, han var legendarisk. Husker han klarte å kurere Chippen med akupunktur (!) på magisk vis.

Akupunktur regnes jo som "alternativ medisin", så da er det jo ikke så rart at materialforvalteren kurerte Chippen på magisk vis. Har hørt at han også klarte å fjerne de vanskeligste flekker fra draktene til flere av spillerne, kun ved hjelp av vaskemidler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Moussa nevnte i et intervju at han kanskje kom til å rekke VIF-kampen, men var ikke med i troppen der. Kanskje han rekker Odd? Noen som vet noe? Han og Ohi hadde jo ganske bra samspill så kanskje et Njie comeback kan hjelpe på Ohis måltørke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Moussa nevnte i et intervju at han kanskje kom til å rekke VIF-kampen, men var ikke med i troppen der. Kanskje han rekker Odd? Noen som vet noe? Han og Ohi hadde jo ganske bra samspill så kanskje et Njie comeback kan hjelpe på Ohis måltørke.

Njie herjet med Odd i fjor, hvertfall på Nadderud. Trenger farten hans sånn at vi faktisk har noe å by på mot Odd-forsvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sykestua
×
×
  • Opprett ny...