Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


jaja - sko er vel fritt valg... Veigar spilte med Nike truse... Det er jo greit å spesifisere litt i innleggene

32879[/snapback]

 

No offense! (burde kanskje sagt at jeg tenkte på sko!)

 

Bare lurte på hva kontrakten egentlig innebar...Er jo litt rart at "alle" har bytta sko, hvis de ikke måtte...IA spilte forresten i Puma mot Bryne.

 

Driter egentlig i hva slags sko de spiller i da! Bare skår mange mål og slipp inn få!

 

normal_IMG_8210.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som fikk med seg disputten mellom IA og Palli?

32909[/snapback]

 

 

Jepp. Jeg var på treninga. IA var fly forbanna fordi han mente Veigar ikke spilte tidlig nok videre. Det var en øvelse med oppspill via kanten - innlegg - spissene skulle så enten score direkte selv elle legg ut til fremadstormende sentral midtbanespiller. Opplegger var at det var kun lov med ett, maks to touch. Og det skulle gå fort

 

IA mente Veigar sinket spillet og Veigar var uenig. De var gangske høyrøstede etterhvert.

 

Jeg synes det var helt uproblematisk - faglig uenighet er fint. Og det er bra med høy temperatur og engasjement også på treningene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig. Og Palli har jo en tendens til å holde på ballen for lenge.

32933[/snapback]

 

Så lenge ballen havner i mål som den har gjort til nå kan gjøre akkurat hva han vil

 

Tror du at folk går på Man U kamp for å se Ronaldo og Rooney spille ballen fra seg eler lage drible show?? Ronaldinho ble heller ikke verdens beste ved å spille ballen tidlig fra seg. Det er ingenting i veien for litt finesse!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ia spilte med Puma-sko på dagens trening.

32908[/snapback]

Hva slags skolisser?

32911[/snapback]

Han hadde tapet over merket på skolissene, så det er nesten umulig å si. Lisser blir så like når merket er fjernet.

Men jeg mener uansett bestemt jeg kjente duften av Mum For Men da han føk forbi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig. Og Palli har jo en tendens til å holde på ballen for lenge.

32933[/snapback]

 

Så lenge ballen havner i mål som den har gjort til nå kan gjøre akkurat hva han vil

 

Tror du at folk går på Man U kamp for å se Ronaldo og Rooney spille ballen fra seg eler lage drible show?? Ronaldinho ble heller ikke verdens beste ved å spille ballen tidlig fra seg. Det er ingenting i veien for litt finesse!!!

32939[/snapback]

Seff, men når vi snakker om oppspillsfasen og medspillere er åpne, kan han spille fra seg ballen for så å løpe opp foran kassa og putte.

 

Og for all del, jeg digger Veigar, har støttet han helt siden han kom, så det er ikke det det går på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Her fant jeg den! Var det side 5 tro??

 

Jeg synes IA uansett om han sleit litt grunnet lite kamper i det siste viser autoritet og at han kommer til å være en MEGET viktig brikke i forsvaret vårt...Jeg ser ikke bort i fra at han tar en back-plass HVIS Markus tar plass i midtforsvaret.

 

Og IA har spilt bra der før han!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser ikke bort i fra at han tar en back-plass HVIS Markus tar plass i midtforsvaret.

 

39879[/snapback]

Så du mener Bjørnar eller Morten M. ikke har vært gode nok i år. Endelig har vi side-bækker som funker. IA er nok den som er mest utsatt for "trusselen"Markus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser ikke bort i fra at han tar en back-plass HVIS Markus tar plass i midtforsvaret.

 

39879[/snapback]

Så du mener Bjørnar eller Morten M. ikke har vært gode nok i år. Endelig har vi side-bækker som funker. IA er nok den som er mest utsatt for "trusselen"Markus.

39880[/snapback]

 

Jeg syntes forøvrig IA spilte meget bra i går!!!

Jeg tror han er den eneste på laget som kunne hamlet opp med fyrtårnet Hoås på den måten og så bra som han gjorde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser ikke bort i fra at han tar en back-plass HVIS Markus tar plass i midtforsvaret.

 

39879[/snapback]

Så du mener Bjørnar eller Morten M. ikke har vært gode nok i år. Endelig har vi side-bækker som funker. IA er nok den som er mest utsatt for "trusselen"Markus.

39880[/snapback]

 

Jeg er usikker på hvem som må "vike"...Føler uansett at IA har en del kvaliteter som er viktig å ha på banen! Luftstyrke, Guts, Autoritet, Talkinger etc etc

Endret av Blaatter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...