Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Synes det har vært merkelig stille fra sportssjefen lenge nå, hva skjer?

Når man ikke kan lokke med en fet lønns sjekk, så må han lokke med noe annet, men når han ikke vet om han kan lokke med Tippeliga eller 1.Div så er det litt vanskelig. Det skjer nok noe når sessongen er over, dvs når det er avklart hvilken div vi spiller i neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel ikke så mye som skal skje for øyeblikket heller?

Han har jo gode forbindelser på sørlandet, sitter fordypet med analyse og taktikk før Start? :)

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Deilig drittslenging til Telemark i presenteringen av Skogseid:

 

"Han er fornøyd med det lokale preget Stabæk-troppen er i ferd med å få og sender samtidig et stikk i retning Skien.

 

- Jeg registrerer at Fagermo signerte Pape Diouf. Sist gang jeg sjekket kom han fra langt utenfor Telemark sine grenser. I Stabæk satser vi lokalt, mens Fagermo kjører på med gud og hvermansen, gliser Olsen."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Håper virkelig ikke Inge Andre skal ned til Sørlandet. Virker ikke som han er den heteste kandidaten, men tørr ikke si noe sikkert før en annen er ansatt i Start.

 

http://www.fvn.no/100Sport/fotball/Tre-kandidater-kjemper-om-jobben-som-sportslig-leder-i-Start-232586b.html

Betalingsmur. Men han er blant kandidatene antar jeg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor skulle Inge André ønske den jobben? Den er ikke mer attraktiv enn jobben han har nå, han har bodd hele sitt voksne liv i Bærum, barna går på skole her og spiller i Akademiet og familien oppgraderte til nytt hus på Østerås for noen år siden.

 

Jeg ser rett og slett ingen grunn til at han skulle velge Start fremfor oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Olsen har ikke vært i samtaler

Inge André Olsen har tidligere uttalt til Fædrelandsvennen at han ikke har søkt på jobben som sportslig leder i Start.

– Jeg har gått på skole med Even (Brandsdal, Start-direktør), og har hatt mange samtaler med han om både Stabæk og Start. Vi lever i samme verden, og fotballen er spesiell, sier Olsen.

– Men kan du avkrefte deg selv som kandidat til jobben?

– I fotballen er det veldig vanskelig å avkrefte eller bekrefte noe som helst, sier Stabæks sportslige leder.

– Har du vært i konkrete samtaler med Start om jobben?

– Nei, det har jeg ikke, sier Olsen, som legger til at han er ansatt i Stabæk, og ikke ønsker å bidra til spekulasjoner rundt hvem Start skal ansette.

 

Synes godt IAO kunne kommet med et klart ja eller nei, men han var altså ikke en av de tre kandidatene de snakker om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg tror også vi enda ikke har sett det beste av Alex Nimely! Det blir jo nesten umulig å presse Ohi ut av laget nå, men Alex blir viktig for at både han, Njie og Brochmann ikke hviler på laurbærene.

 

Og når Gyasi og Boli blir friskmeldte kommer vi til å være voldsomt godt besatt i angrepet utover høsten. Blir jo spennende å se hvem som kanskje blir solgt i sommer. Akkurat nå er vel de heteste spillerne Ohi og Vetlesen, men sånn som vi spiller om dagen er vel hver eneste en unntatt Skjønsberg og Skogseid veldig interessante salgsobjekter. Det er vel også lite sannsynlig at noen henter Ba i sommer, da han kan hentes gratis på vinteren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare inn å gi Inge Andre en velfortjent klapp på skulderen for de spillerne vi har i klubben nå!

 

Skogseid, en god defensiv spiller som tar alle løp også offensivt, god pasningsfot og mye løpsvilje.

 

Lumanza, tror jeg egentlig ikke trenger å fortelle dere hvor god han er!

 

Ba, god med ball, trygg og ekstremt god defensivt.

 

Brochmann, en løpsmaskik smidigere enn små barnehender i asiatiske leketøysfabrikker, god teknisk og en skuddfot vi fikk se igår!

 

Hugo Vetlesen, gir også Inge André litt ære her. Har faktisk kommet til en enighet med kontrakt, selv om jeg tror ikke han var så vanskelig å be!

 

Så har vi faktisk også spillere som Mauritz-Hansen , Boli, Gyasi som kommer til å vise at de har nivået inne, og dette stabæklaget blir utrolig gøy å følge videre i sesongen !!

For ikke å glemme Nimely. Får vi han gradvis i gang tror jeg vi får en x faktor å spille på som ikke en gang RBK har i sitt Arsenal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

melder overgang til Start om de ansetter en daglig leder han liker.....? fvn.no

 

Det er det du får ut av sitatet "Jeg har sagt til Start at jeg ikke er en kandidat"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...