Gå til innhold

Økonomi Og Annet Faenskap


elaang
 Del

Anbefalte innlegg


Kjip følelse når jeg først leste om dette i dag tidlig, men var alikevel veldig sikkert på at den mannen ordner opp.

 

Må jo få oppkalt noe, bygd en statue eller lignende til ære for mannen som sørger for at Stabæk Fotball eksisterer.

 

TUSEN TAKK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjip følelse når jeg først leste om dette i dag tidlig, men var alikevel veldig sikkert på at den mannen ordner opp.

 

Må jo få oppkalt noe, bygd en statue eller lignende til ære for mannen som sørger for at Stabæk Fotball eksisterer.

 

TUSEN TAKK!

 

En statue er vel relativt uaktuelt pr. i dag, da det vel koster en del penger som jeg tror Ulrichsen helst ser blir brukt andre steder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Han er nok en luring også, i praksis har han jo fått en gratis tomt i ett av de mest attraktive områdene i landet. Ikke nødvendigvis en dårlig deal på lengre sikt.

 

Gratis tomt + 50 mill i tilskudd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Han er nok en luring også, i praksis har han jo fått en gratis tomt i ett av de mest attraktive områdene i landet. Ikke nødvendigvis en dårlig deal på lengre sikt.

 

Gratis tomt + 50 mill i tilskudd.

 

Utrolig at Stabæk i så tilfelle ikke har råd til å eie dette!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det første de kan kvitte seg med er G4S...

Du tar visitteringen av bortesupportere?

 

Med de sanksjonene nff truer med nå så kommer ingen til å ta med noe ulovlig inn uansett. RBK er ett bluss ifra å miste poeng. Det samme er vel VIF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig med du, men syntes bare at man må nyansere bildet litt. Uten han hadde det nok ikke blitt noen arena og en mulig konkurs for flere år siden. Men man må ikke glemme at han er finansmann og at Stabæk fotball Elite er en bedrift, han til syvende og sist ønsker å kunne cashe inn på.

 

Dersom noen går inn med penger i fotballen med forventing om avkastning kan de ikke ha fulgt mye med på hvordan det har gått med andre investorer.

 

 

Ulrichsen har investert i Stabæk i en årrekke fordi hjertet hans er Blaatt. 

 

Den eneste måten å få en liten formue på fotball investeringer, er hvis du begynner med en stor formue.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig med du, men syntes bare at man må nyansere bildet litt. Uten han hadde det nok ikke blitt noen arena og en mulig konkurs for flere år siden. Men man må ikke glemme at han er finansmann og at Stabæk fotball Elite er en bedrift, han til syvende og sist ønsker å kunne cashe inn på.

 

Dersom noen går inn med penger i fotballen med forventing om avkastning kan de ikke ha fulgt mye med på hvordan det har gått med andre investorer.

 

 

Ulrichsen har investert i Stabæk i en årrekke fordi hjertet hans er Blaatt.

 

Den eneste måten å få en liten formue på fotball investeringer, er hvis du begynner med en stor formue.

 

Kan vi ikke bare starte spillet på nytt, gå inn på editoren å krysse av på "sugar daddy"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil ikke det å kvitte seg med G4S i praksis være å tuppe en sponsor ut av arenaen?

 

Få vaktselskap som gjør en jobb like bra som G4S....

 

Heller de enn f.eks Pro Sec

Endret av Solobrus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ulrichsen måtte jo selge sine Gyldendal-aksjer for å finansiere Fornebu.

 

Hvor har du det fra?

Han solgte aksjene sine til Erik Must som var og er Gyldendals største aksjonær. Det ble jo et helvete uten like med Trygve Hegnar. Deretter investerte han disse i TA. Ingo nevnte dette på det ene setemøtet på Onkel Blaa hvor han gråt - han nevnte ikke navn, men de som fulgte litt med forstod jo hvem han mente.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det første de kan kvitte seg med er G4S...

Du tar visitteringen av bortesupportere?

Haha, det kan uansett ikke bli verre en G4S! :lol:

 

Edit: Mange melodiglade personer her som kan slå til med å lage en sang til Kjell Christian! Vi har jo melodier som spiderman og fairytale som enda ikke er benyttet.

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ulrichsen måtte jo selge sine Gyldendal-aksjer for å finansiere Fornebu.

 

Hvor har du det fra?

Han solgte aksjene sine til Erik Must som var og er Gyldendals største aksjonær. Det ble jo et helvete uten like med Trygve Hegnar. Deretter investerte han disse i TA. Ingo nevnte dette på det ene setemøtet på Onkel Blaa hvor han gråt - han nevnte ikke navn, men de som fulgte litt med forstod jo hvem han mente.

 

At han solgte de er det ingen tvil om, men at han gjorde det for å investere i Blaatt er vel ikke riktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ulrichsen måtte jo selge sine Gyldendal-aksjer for å finansiere Fornebu.

 

Hvor har du det fra?

Han solgte aksjene sine til Erik Must som var og er Gyldendals største aksjonær. Det ble jo et helvete uten like med Trygve Hegnar. Deretter investerte han disse i TA. Ingo nevnte dette på det ene setemøtet på Onkel Blaa hvor han gråt - han nevnte ikke navn, men de som fulgte litt med forstod jo hvem han mente.

 

At han solgte de er det ingen tvil om, men at han gjorde det for å investere i Blaatt er vel ikke riktig.

Neivel, det var slik jeg forstod Ingo på Onkel Blå. Mulig jeg har misforstått. Det virker som du har noe info?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk skal du ha Kjellemann. Jeg ikke noe imot mannen, jeg synes definitivt han fortjener respekt og ros for at han støtter klubben. Min finger peker mot at man ikke kun skal se han som en velgjører og idealist som ikke ønsker noe tilbake. Om man ser i prosent av sin inntekt/formue er det nok mange fler her som har bidratt mye mer en han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi ikke bare starte spillet på nytt, gå inn på editoren å krysse av på "sugar daddy"?

 

Hvis du laster ned FM Real Time Editor, så trenger du ikke starte nytt spill en gang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


-Stabæk trenger 30-40 millioner ut året for å klare seg, sier styreleder i Stabæk Holding AS Lars Holter-Sørensen

 

Det er jo nesten hele budsjettet vårt fra tidligere år... Ser ikke bra ut dette her.

 

Kommer dette overaskende på ledelsen?? :blink: Har jo ikke hørt et pip, og så plutselig er man på randen av konkurs og man svir av 40-60 % mer enn det som er budsjettert....

 

 

Dette lukter spillersalg lang vei... :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det mulig for folk i stabæk support å investere litt?

Ikke at jeg ser noen mulighet for gevinst i investeringen men..

 

Hvis man er 200 stykker som spytter inn 500 kroner hver, så mangler man bare 39.900.000.

 

Det nytter ikke Baktus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som Stabæk supporter lurer man jo på hvordan står det til med økonomien i klubben.

Særlig etter at Arena Fitness gikk konkurs, finanskrisen , Rosenborg må låne penger, Lyn sliter osv. Hvor går det i Stabæk er alt mye bedre der!?

Jeg er ikke ute etter å svartmale men å få informasjon om at alt er under kontroll.

Er det noen der ute som kan opplyse oss om hvordan tilstanden er!!

 

Der fikk jeg svaret jeg hadde en følelse av ville komme. Nå er det bare å krysse fingrende å be.

Er alt kommet opp på bordet nå. Håper det og at planene for finansering er realistiske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Økonomi Og Annet Faenskap
×
×
  • Opprett ny...