Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2016


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Fy faen, dette laget er nesten like rævva på å slå pasninger til hverandre som vi er til å støtte det fra tribunen.

 

Møkkadag!

 

Fy faen, dette laget er nesten like rævva på å slå pasninger til hverandre som vi er til å støtte det fra tribunen.

 

Møkkadag

Muligens litt off topic, men her får man skylde seg litt selv. Manglende støtte fra tribune kan også komme av mindre promotering. Selv jeg var egentlig ikke klar over at kvartfinalen skulle spilles i dag. På de siste års medlemsmøter har spillerne fra kvinnelaget vært totalt fraværende selv om det flere ganger er sagt at noen av dem skal komme. Herrene derimot har faktisk stilt opp med opptil flere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sexxes, mesteparten av den frustrasjonen jeg, og ikke minst du, hyler ut mot spillerne kan neppe skyldes på dårlig promotering?

 

At vi er få på tribunen er helt klart noe også manglende promotering må ta sin del av skylda for.

 

Jeg synes uansett at det er ille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg synes oppriktig det er litt tvilsomt hvorvidt hun ikke er delaktig i spillet ved den offsidesituasjonen. Er du i det området der, står i ballbanen og flytter deg i aller siste sekund bør det egentlig ikke være så nøye om du hadde intensjon om å ta den eller ikke. Da er du et forstyrrende element som tar oppmerksomhet uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2016
×
×
  • Opprett ny...