Gå til innhold

USA-tur 2015


kristh0707
 Del

Anbefalte innlegg


Dette blir spennende.

 

Gutta reiser til USA neste torsdag, og skal spille Chicago Fira, Portland Timbers og Vancouver Whitecaps. Blir morsomt å se om de holder nivået der borte, tvilsomt, men spennende uansett.

 

Desto mer spennende, blir det å se om stb tar med seg noen interessante prøvespillere.

Noen som vet noe om dette?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye bra info på stabak.no om dagen om USA-turen som starter i morgen. Det er slike ting som skaper engasjement blant supportere, sponsorer og presse.

 

Keep up the good work!

Hæææ? Skjønner ikke hvor du finner det, helt uenig med deg. Står absolutt ingenting..

Får du betalt for å skryte av Hilde eller noe? Sellout!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye bra info på stabak.no om dagen om USA-turen som starter i morgen. Det er slike ting som skaper engasjement blant supportere, sponsorer og presse.

 

Keep up the good work!

Det er jo ikke kommet ut noenting om USA turen imorra, ikke noe om når kampene spilles eller lignende heller ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mye bra info på stabak.no om dagen om USA-turen som starter i morgen. Det er slike ting som skaper engasjement blant supportere, sponsorer og presse.

 

Keep up the good work!

Det er jo ikke kommet ut noenting om USA turen imorra, ikke noe om når kampene spilles eller lignende heller ...
Haha, sarkasme :)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker.

 

 

*ikke ironi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker.

 

 

*ikke ironi

Bra! Det hadde blitt stusselig å bare følge med på Tinder.

 

Jeg mener snap.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker.

 

 

*ikke ironi

Bra! Det hadde blitt stusselig å bare følge med på Tinder.

 

Jeg mener snap.

 

 

Hadde vært jævlig lugnt å følge en hel match på mystory.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker.

*ikke ironi

Kan ikke se at andre enn Oddbjørn og Espen har skrevet saker på Stabak.no den siste tiden. Det er jo lov å håpe at HH er borte for godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker.

*ikke ironi

Kan ikke se at andre enn Oddbjørn og Espen har skrevet saker på Stabak.no den siste tiden. Det er jo lov å håpe at HH er borte for godt.

Hun har skrevet 1 idag og hvor kampene drar mase folk! (Lurer på hvor masete de er?) også har hun skrevet sammen med Oddbjørn når det gjelder sosiale medier!

 

Men ett tydelig tegn i mine øyne når klubben sender Oddbjørn og Ikke Hilde til USA! Håper det skjer endringer på brakka før spillerne er tilbake fra statene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sendte mail til hilde og spurte om det kom noe stoff om turen og 20 min senere var den artikkelen ute :)

 

Holdt en hyggelig tone hele veien og sa jeg håpet at aktiviteten på sosiale medier ble holdt gående gjennom hele sesongen.

 

Noen andre enn meg som har gått glipp av instagramkontoen til Stabæk? Den var faktisk meget bra, og har hyppige oppdateringer!

 

I følge autosvaret til Hilde er også hun med til USA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sendte mail til hilde og spurte om det kom noe stoff om turen og 20 min senere var den artikkelen ute :)

 

Holdt en hyggelig tone hele veien og sa jeg håpet at aktiviteten på sosiale medier ble holdt gående gjennom hele sesongen.

 

Noen andre enn meg som har gått glipp av instagramkontoen til Stabæk? Den var faktisk meget bra, og har hyppige oppdateringer!

 

I følge autosvaret til Hilde er også hun med til USA.

Ja, for det koster jo ingenting å sende to fra medieavdelingen til USA, det har vi selvfølgelig råd til. Alle skal få!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg sendte mail til hilde og spurte om det kom noe stoff om turen og 20 min senere var den artikkelen ute :)

Holdt en hyggelig tone hele veien og sa jeg håpet at aktiviteten på sosiale medier ble holdt gående gjennom hele sesongen.

Noen andre enn meg som har gått glipp av instagramkontoen til Stabæk? Den var faktisk meget bra, og har hyppige oppdateringer!

I følge autosvaret til Hilde er også hun med til USA.

Ja, for det koster jo ingenting å sende to fra medieavdelingen til USA, det har vi selvfølgelig råd til. Alle skal få!

Turen koster faktisk ikke Stabæk en eneste krone ble det sagt. Amerikanerene betaler allt for ett bestemt antall personer.

Om Hilde da tar en annes plass er en annen sak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er helt enig i at mediefunksjonen i klubben kritiseres. Jeg syns man uansett ikke skal benytte navn. Det er flere som er ansvarlig, nemlig daglig leder og styret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

USA-tur 2015
×
×
  • Opprett ny...