Gå til innhold

Jeg er vist kommet på en feil klode! Her er så underligt..


arni
 Del

Anbefalte innlegg


Det er så stille herinne etter gårsdagens store debatter.

 

Sist var det Jan Erik Vold som hjalp i litt tunge tider. Nå prøves den klassiske digter Sigbjørn Obsfelder.

 

Håper debatten kommer tilbake..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig trist at man ikke refererer til ting etter møtet.

 

Vanskelig å føle seg fram til den 'nye' stemningen satt etter møtet igår.

Jeg vil jo veldig gjerne vite hva 'the naysayers' mener nå:)

Endret av PKhelten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg var ikke på møtet i går, men har fått oppleve nærkontakt med Bob ved et par tidligere anledninger. Han er flink til å sette ting i perspektiv, motivere og ikke minst er han en mann med gode verbale overbevisningsevner. Jeg tror han er god til å bygge mental styrke og lagånd. Ser man dette i sammenheng med at vi har et lag spekket med talenter og prospekts kan vi håpe at Bob og gutta tar store steg sammen.

 

Nå er det rimelig mye nerver i helspenn, - den eneste medisinen er seriestart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk, jeg av alle burde visst bedre enn å bruke Stabæks hjemmeside som faktaleverandør for der står det 1800 :)

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Takk, jeg av alle burde visst bedre enn å bruke Stabæks hjemmeside som faktaleverandør for der står det 1800 :)

Pass deg nå! Våger du å komme med kritikk?!

 

Søren, det sprakk litt der gitt :) Men for all del - det kom iallefall to intervjuer med Bradley på sida idag! Ingo trår til som utegående reporter!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Patetiske referatforbudet ass! Faen meg gått sport i det med årene ass....

 

Jeg vil si at Bob var forbausende åpen på møtet. Men det hadde nok blitt siste gang hvis alt han sa legges ut på åpent forum så alskens journalistavskum kan vri og vende på det etter eget forgodtbefinnende...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt greit at det ikke legges på Forum. Men jeg betaler for å være medlem så jeg vil ha det på mail.

 

Er det noe mer du forlanger som betalende medlem? Det har vært en kjent sak at det ikke refereres fra medlemsmøter nettopp fordi det er en del intern info som ikke skal blåses ut i alle retninger. Intet nytt under solen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sukk,

 

Dette skjer hver gang. Alle vet at det ikke skal refereres, vi som ikke har anledning til å delta får bite det i oss. Personlig er aktiviteter på Bekkestua på ettermiddag/kveldstid i ukedagene en umulighet siden jeg bor så langt unna så da får jeg leve med det. Men det jeg kan betakke meg for er hint a-la " Etter å ha hørt Bob i går, er ihvertfall jeg beroliget" e.l. Ingen referat betyr ingen hint eller kommentarer også. Må man diskutere møtet finn et annet fora.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes fortsatt det er litt rart å se Adeccoliga-lagene og Adecco-tabellen "pryde" hjemmesiden til klubben?

 

Jupp, hadde forventet at det ble rettet opp når tabellen ble oppdatert for denne sesongen, men den gang ei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et problem jeg lukter er at det i 2 år har vært en plattform som ikke tilsvarer det klubbene trodde de kjøpte. Og nå er det så mye sunk costs at de liksom ikke kan snu. Det er ikke til å stikke under en stol at det har vært enormt med misnøye på de interne sidene der klubbene melder inn feil, men det ser ikke ut til at det skjer noe før klubbene virkelig går inn og sier at de har fått nok. For at dét skal skje må klubbene være trygge på at de selv kan få til en bedre løsning. Der tror jeg mange klubber tenker litt for beskjedent om seg selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Jeg er vist kommet på en feil klode! Her er så underligt..
×
×
  • Opprett ny...