Gå til innhold

Troppen 2017


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Så försvinner Ingvild Isaksen også. Solgt til Juventus. Så spørs det hva man skal legge i det. Er det egentlig bare en terminering av kontrakt og lykke til, eller er det penger her (Saari fikk vi faktisk penger for ifjor)? Om så er det noe vi kan gjøre nytte av, eller blir det bare slukt av et svart hull? Og har man evt. fått inn noen "Stabæk-klausuler?" Videresalg,antall kamper, antall mål, antall ganger på trening, banens beste, tilskuertall, og hva mer man kan finne på.

En knakende god spiller også, men skader har jo ødelagt en del.

Dessuten vil hun huskes for sitt alltid gode humør, og en som satte pris på oss supportere. Alltid Uansett.

http://www.stabak.no/nyheter/stabaek-selger-til-juventus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi faktisk får et greit beløp for Isaksen bør vel klubben skjønne at førsteprioritet bør være å signere proffkontrakt med Frida Maanum. Hun vil garantert være mer verdt, og ille hvis vi må se henne forsvinne gratis til utlandet. Med proffkontrakt hos kvinnene snakker vi vel om 50000 i året, og det bør vi greit tjene på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper vi får i alle fall litt for Ingvild. Selv 100.000 vil jo faktisk hjelpe på Chixas budsjett. Det var flere utenlandske agenter på plass i Nedreland. Blandt annet var det et bursdagsbarn som ble lagt merke til. Jeg håper og tror vi har kontrakter med de mest atraktive spillerne som var en stund, så vi kanskje kan tjene litt penger på de som forlater oss. Med den satsingen som er på damefotballen rundt i Europa, så blir nok Norge støvesugd for talenter, blandt annet forde de er (nesten) gratis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For en hyggelig overraskelse at det faktisk kommer litt penger inn.

 

Stort sett føles det som at de bare sendes avgårde for ingen verdens ting fordi man vil gi dem muligheten, spesielt når det er de største klubbene som faktisk kan betale for seg.

 

Edit: Og for all del lykke til, Ingvild! Juventus, a gitt. Det er ganske fett!

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sies at en sentral spiller til er på vei bort, og at vi fort kan se langt etter medaljer. Er egentlig bare Maanum jeg da ser det kan være. Eller om Hjelmseth har fått et kjempetilbud fra Kina.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående dette med medaljer: de tre neste hjemmekampene blir viktige i så måte: Røa, Klepp og Arna-Bjørnar. I tillegg til Avaldsnes og LSKKFK er det de eneste som kan nekte oss medalje. Vinner vi nevnte tre hjemmekamper, så har jeg veldig vanskelig for å se for meg at vi ikke tar (minst) bronse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Troppen 2017
×
×
  • Opprett ny...