Tchoyi inn for west brom mot Liverpool nå. Ser ikke kampen, står på fotballxtra.
Debut?
Gammel blaa aargang! En tråd om gamle helter.
Posted 29 August 2010 - 16:51
joogs, on 29 August 2010 - 16:34, said:
Tchoyi inn for west brom mot Liverpool nå. Ser ikke kampen, står på fotballxtra.
Debut?
Debut?
Ja, han har vært frisk i de minuttene han har spilt hittil.
- Dem spilte som om jeg hadde pælma en pose non-stop på taktikktavla (...) Utsagn fra Keiko i 2000 da vi hadde putta 4 ganger mot et elendig Vålerengen-lag før pause.
Posted 30 August 2010 - 08:33
Kebab-Onstad nå i Raufoss:
"– Han er god. Veldig god, svarer Kristian Flittie Onstad på spørsmål om hva han synes om Thomas Lehne Olsen etter 19-åringens oppvisning på Raufoss.
– Han har eliteserienivået inne allerede. Han kan helt sikkert spille der, og kanskje høyere også. Jeg synes han er bedre enn alle spissene i Stabæk, sier den tidligere Lyn-, Esbjerg-, Brann- og Stabæk-spilleren."
"– Han er god. Veldig god, svarer Kristian Flittie Onstad på spørsmål om hva han synes om Thomas Lehne Olsen etter 19-åringens oppvisning på Raufoss.
– Han har eliteserienivået inne allerede. Han kan helt sikkert spille der, og kanskje høyere også. Jeg synes han er bedre enn alle spissene i Stabæk, sier den tidligere Lyn-, Esbjerg-, Brann- og Stabæk-spilleren."
This post has been edited by Mihawk: 30 August 2010 - 08:33
Posted 30 August 2010 - 08:41
Mihawk, on 30 August 2010 - 08:33, said:
Kebab-Onstad nå i Raufoss:
Det hadde jeg også sagt, hvis han hadde rundet meg fire ganger.
Giorgio Chiellini er tøff.

Sign In
Register
Help

MultiQuote