Gå til innhold

M-A-N

Bruker
  • Innholdsteller

    1 201
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    35

M-A-N vant dagen sist 7. April

M-A-N hadde mest likt innhold!

Omdømme

4 261

Previous Fields

  • Klubben i mitt hjerte
    Stabæk!

Nylige profilbesøk

2 072 profilvisninger
  1. Kjipt å ikke kunne være på Intility i dag, det må ha vært gøy! Men jeg har sett kampen i reprise i kveld. Synes vi lykkes veldig godt med et planlagt press-spill i dag. Jeg må si jeg liker den formasjonen med Olderheim bak spissene, selv om Vinge nok er bedre i klassisk 433. Jeg synes også vi er veldig gode på å ro i land kampen siste kvarteret. Klarer å ta brodden av Enga, har ro med ballen når det trengs og vi burde jo egt punktere kampen ved flere anledninger. Så synes jeg ikke vi spiller så bra totalt sett, litt slurvete i perioder slik at Vålerenga får dominere alt for mye i perioder, og bare triller seg rundt på kantene. Rossbach er jo helt klart banens beste, vilt god i dag! Som han egt har vært alle tre kampene.
  2. Er jeg blind eller har ikke Stikka en eneste sak om kampen i dag? Cupoppgjør mellom to lag i deres dekningsområde! Fikk ikke med meg kampen underveis og tenkte Stikka var beste sted å sjekke for en rapport. De har vel til og med vist kampen. Men neida…
  3. Kan liste opp tilsvarende gode involveringer av de 10 andre pluss innbyttere og. Hvor mange dueller vant ikke Næss og Pedersen i egen boks? Rossbach spilte bra han, men blir feil å si at han redder 3 poeng for oss i går. Tror dessuten vi hadde hatt et ekstra gir til ta seieren om de hadde utlignet.
  4. Dette er jo i Stabæks ånd, og jeg må si jeg liker det. Ref Meling og «gjør hva du vil»-fotball hilsen Kåre!
  5. Dette er 50-100 mill til utenlandsk toppklubb eller ikke selge og beholde i Stabæk-type spiller. Får litt Ødegaard-vibber av at en 16-åring trer inn i seniorfotballen og dominerer fullstendig. Klart beste spilleren utpå der. (Han trenger ikke sammenlignes med Ødegaard forøvrig da, men bare den samme følelses å oppleve en «guttunge» på den måten)
  6. Litt overdrevet kanskje? Trygg og gjør det han skal. Brynes største sjanse var vel skudd langt over på åpent mål…
  7. Viktig med innbyttere som kan ha impact. Opseth og Vinge/Spiten inn om vi sliter høres jo bra ut!
  8. Hehe, jeg synes det var mistenksomt få kamper ja! men uansett spes med 2-2 hjemme i 05, 13 og 22!
  9. Morsom trivia: vi har møtt dem hjemme 3 ganger i 1. divisjon og alle kampene har endt 2-2! Vi har altså aldri slått dem hjemme på nest øverste nivå på tre forsøk.
  10. De færreste som uttaler seg i media og offentligheten har vel sett hele kampen. I det hele tatt veldig få mennesker som faktisk har sett hele kampen. Helt enig med deg, Odd, Aafk skapte i perioder mange sjanser, men de la seg bakpå og parkerte bussen for så å kontre. I perioder når de hadde oss på gaffelen presset det høyt. Tror vi møtet cirka det samme fra Bryne. Vi klarte vel ikke slå dem sist vi var i Obos og jeg husker han spissen Undheim plagde oss veldig i de kampene.
  11. OBOS-podcasten Driblevekk tipper alle kampene og tippet B på Stabæk-Bryne. De har også tippet Bryne helt i toppsjiktet i årets OBOS.
  12. Dette er jo det motsatte av en Kjerrumgård-signering. Eneste likheten er vel at han er dansk.
  13. Stor forskjell på å være desperate og kontakte agenter/klubber om de har noen å låne ut og det å faktisk kjøpe ut en spiller som spillerens klubb ønsker å beholde.
  14. Dette er et kjøp av en spiller som har vært betydelig for nåværende lag (utkjøpsklausul innfridd) og som får kontrakt til 2027. Noe helt annet en typiske siste liten-signeringer fra Stabæk. Selv om vi har mange unge så synes jeg helt ærlig at vi har manglet noe på siste tredjedel offensivt. Så så lenge dette er på lang kontrakt er jeg positiv.
  15. Synes denne kampen var litt Kjønø-ball all over again. Men jeg lar meg ikke stresse av det, dette var åpningskampen og første tellende kampen for det som er et helt nytt lag. Synes det bar litt preg av det. Gøy å se Olderheim igjen, selv om han ikke traff med alt i dag er det det nydelig å se han spille fotball med deilige touch og selvsikker attitude.
×
×
  • Opprett ny...