Gå til innhold

Sochaux


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Kanskje greit å bli ferdig med kampen mot Brann først, men Stabæks UEFA-cupmotstander Sochaux viste gryende form da Marseille ble slått 2-0 søndag.

 

Ooopppssss, på den andre siden står følgende i franske aviser i morgen;

 

Sochaux UEFA-cupmotstander viser gryende form da Brann ble banket 7-1 på mandag

 

Tilbake til Brann kampen i kveld

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images


Sitat fra VG: "19.940 tilskuere er ny rekord på Auguste Bonal stadion. Det viste seg at mange hadde kommet mest for å rope på klubbpresident Jean-Claude Plessis' avgang"

 

Tydeligvis et utålmodig publikum i Sochaux - klarer vi å holde 0-en, eller aller helst få et tidlig mål, så klarer vi kanskje å få publikum med oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk på CNN

 

Lille start as favorites against Irish minnows Shelbourne; Auxerre meet Danish side Aalborg; Sochaux play Norwegian outfit Stabaek, while Chateauroux, losing finalists in the French Cup last season, have a tough draw against Belgian side Club Brugge.

 

 

 

http://edition.cnn.com/2004/SPORT/football...efacup.draw.ap/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Never change a vinning team... Her er mitt lag mot Sochaux (kun små forandringer)

 

 

--------------Knudsen--------------

 

Morten---Mike---Muri---Stenersen

 

---------Martin---Henning---------

 

----Ohr---Jørgensen---Sammy---

 

----------------Eirik----------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har akkurat mottat melding fra NRK:

 

Hei

 

Beklager, men vi har kun rettigheter til å sende kampen til Bodø Glimt.

 

Med vennlig hilsen

NRK www.nrk.no

Markeds- og kommunikasjonsavd

Publikumsservice

Marianne Edvardsen, Informasjonskonsulent

Post: 8608 Mo i Rana

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77

mailto:info@nrk.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Variasjon over samme tema:

 

Hei

 

Beklager, men vi har dessverre ikke rettigheter til å sende Stabæk kampen på TV.

 

Med vennlig hilsen

NRK www.nrk.no

Markeds- og kommunikasjonsavd

Publikumsservice

Marianne Edvardsen, Informasjonskonsulent

Post: 8608 Mo i Rana

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77

mailto:info@nrk.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


mer press. Lysner det?

 

Hei

 

Beklager, men vi har dessverre kun rettigheter til å vise kampen til Bodø-Glimt.

 

Det er ikke umulig at det blir glimt fra de andre kampene underveis, men jeg kan ikke love noe.

 

Med vennlig hilsen

NRK www.nrk.no

Markeds- og kommunikasjonsavd

Publikumsservice

Marianne Edvardsen, Informasjonskonsulent

Post: 8608 Mo i Rana

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77

mailto:info@nrk.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Variasjon over samme tema:

 

Hei Atleten

 

Det bildet av deg var smashing. Du er jo søren meg 10xClint Eastwood. Og JA! Jeg har veldig lyst til å se Sochaux - Stabæk med deg. Any time! Men den ¤#&! sjefen min har kjøpt inn feil kamp ved en feiltagelse. Jeg skal gjøre alt som står i min makt for å endre dette. Kommer tilbake så snart det er noe nytt i saken.

 

Med vennlig hilsen

NRK www.nrk.no

Markeds- og kommunikasjonsavd

Publikumsservice

Marianne Edvardsen, Informasjonskonsulent

Post: 8608 Mo i Rana

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77

mailto:info@nrk.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Variasjon over samme tema:

 

Hei Atleten

 

Det bildet av deg var smashing. Du er jo søren meg 10xClint Eastwood. Og JA! Jeg har veldig lyst til å se Sochaux - Stabæk med deg. Any time! Men den ¤#&! sjefen min har kjøpt inn feil kamp ved en feiltagelse. Jeg skal gjøre alt som står i min makt for å endre dette. Kommer tilbake så snart det er noe nytt i saken.

 

Med vennlig hilsen

NRK www.nrk.no

Markeds- og kommunikasjonsavd

Publikumsservice

Marianne Edvardsen, Informasjonskonsulent

Post: 8608 Mo i Rana

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77

mailto:info@nrk.no

hey hey - kanskje jeg skal sende inn bildet mitt ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen i $$ som har mer informasjon om bortesupportere på Stade Bonal? Plassering - billetter etc?

Jeg regner med at det ikke skal være noe problem for de av oss som reiser nedover å komme inn, men har Sochaux spesielle regler for bortesupportere mht adkomst og avgang fra stadion, etc?

Fransken min er ganske så fraværende, så det er ikke så mye å hente for meg på hjemmesidene! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Anderlecht-kampen måtte vi iallefall vise pass for å få billetter. Vet ikke helt hvordan det er her, men det er kanskje lurt å ta med seg på staddan

Endret av Hanse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Feltet til bortesupporterne tar 801(!) personer. Navneliste på reisende blir gitt fra Kari Ruud til Sochaux's sikkerhetsansvarlig, så vidt jeg vet.

Så de av oss som reiser i egen regi (det er vel de aller fleste?), bør kontakte Stabæk-kontoret og si at vi kommer da, eller??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Anderlecht-kampen måtte vi iallefall vise pass for å få billetter. Vet ikke helt hvordan det er her, men det er kanskje lurt å ta med seg på staddan

hvis du kjøper billett i belgia må du vise frem pass eller ha fankort som de kaller det. det er for sikkerhets skyld. alle "problematiske" supportere står med navn på en liste som alle klubber og politie har. og hvis disse supporterne prøver å kjøpe billetter får de ingen. (ok det er reneste theori, i praksis tar du med et fremmed fankort og får alt du vil)

 

tror ikke at vi må ha pass eller noe i sochaux, men det er bedre å ha den med.

 

hvor mange er vi nå som reiser?

den tyske avdelinmgen av stabæk support kommer med 5 personer.

sees i overmorgen!

 

au revoir & bon nuit!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvor mange er vi nå som reiser?

den tyske avdelinmgen av stabæk support kommer med 5 personer.

sees i overmorgen!

Ryktene sier at vi blir et sted mellom 20 og 30 personer, dvs. omtrent som mot Brann på mandag. Skulle det bli flere, så er det bare positivt! Tror ikke det er noen som har full oversikt, siden de fleste reiser på eget initiativ og ad forskjellige veier.

 

Selv flyr jeg til Zürich i kveld, og videre med tog imorgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmmm... Er ikke helt sikkert ennaa om jeg skal til Frankrike. Bergen var kjempemoro og wi har en viktig trening torsdag kveld.

Hvorfor er det saa vanskelig og bestemme seg? :-(

 

Skulle ikke bli et problem aa faa en billett uten at jeg er paa listen. Hva synes dere? Er sikkert at jeg ikke bestemmer meg om jeg drar för i morgen :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmmm... Er ikke helt sikkert ennaa om jeg skal til Frankrike. Bergen var kjempemoro og wi har en viktig trening torsdag kveld.

Hvorfor er det saa vanskelig og bestemme seg? :-(

 

Skulle ikke bli et problem aa faa en billett uten at jeg er paa listen. Hva synes dere? Er sikkert at jeg ikke bestemmer meg om jeg drar för i morgen  :o

Dra! Se på det som en viktig trening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Derfor hadde det hvert fint med kampen på TV...

Det blir nok ikke noe tv-dekning...

Jeg var innom Forumet til FCSochaux, og der så det ut som om Eurosport hadde vært i dialog med klubben om dekning av kampen, men at Sochaux hadde avslått. Nå er mine fransk-kunnskaper ikke-eksisterende, og oversettelsesprogrammet var ikke av de beste, men et av topicene var "Le club rejette l'offre d'Eurosport ", og det betyr vel no sånt som at "klubben avslo tilbudet fra Eurosport".

 

Litt surt det da, for alle dere der hjemme. Nå viser vel også Eurosport Bodø/Glimt-Besiktas...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Sochaux
×
×
  • Opprett ny...