Gå til innhold

Vålerenga - Stabæk


Berdiin
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Hepp,

 

Jeg bare gleder meg jeg B)

 

Det her blir en SINNSYK kamp, Brann og Lyn i Cupfinalen kan bare gå og henge seg... Det er imorgen det skjer...!!!

 

Vi kan fikse det her selv og forhindre at Enga vinner ligaen... Faen så digg! Enga fansen her på jobben er dritnervøse før kampen og det tror jeg resten av Søpla er også!

 

Fatt Mot! ;)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drømte om kampen i natt jeg også, men det var helt sykt... Jeg er sanndrømt, men dette kan ikke bli en realitet. Jeg satt i en sofa kloss opptil banen og var drit stressa. Husker ikke resultatet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


HJELP!

 

Et riktig tiltak, men håper det ikke gjelder meg

 

Jeg er redd det ikke er så veldig mange som kjenner meg på feltet, da jeg ikke er medlem av $$ iår. (Men fra neste år (medlems-kontingenten er allerede betalt)) så jeg håper ikke jeg av den grunn blir kasta ut. For å forsikre meg mot dette, kan jeg opplyse om at jeg vil ha på dette, for å bli lett gjenkjennelig:

 

En BLAA drakt

Ett BLAATT skjerf

og et BLAATT hjerte (utenpå drakta)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var det under 8 timer til kampstart og jeg må vel si at nervene har kommet for fullt...

 

Dette kommer til å bli en av de lengste dagene i mitt liv......

 

Må snart på blaa for å roe nervene med noen halvlitere......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble vekket idag og da jeg kom ned til frokost, var dette velkomst kommentaren: Hallo! har du sovet godt? hvem møter Stabæk idag a? løv - ham? Det var|fattern det ja. 40% enga fæn og 60%stabæk supporter... at det går an sees på bekkestua folks!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


HJELP!

 

Et riktig tiltak, men håper det ikke gjelder meg

 

Jeg er redd det ikke er så veldig mange som kjenner meg på feltet, da jeg ikke er medlem av $$ iår. (Men fra neste år (medlems-kontingenten er allerede betalt)) så jeg håper ikke jeg av den grunn blir kasta ut. For å forsikre meg mot dette, kan jeg opplyse om at jeg vil ha på dette, for å bli lett gjenkjennelig:

 

En BLAA drakt

Ett BLAATT skjerf

og et BLAATT hjerte (utenpå drakta)

Det samme gjelder meg...Da er vi ihvertfall to!

 

Ser frem til kampen -må trene for å få bort nervene for en stund!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Vålerenga - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...