Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg vrenger meg når jeg ser for meg alle disse navnene.. rimelig mange kjipe scenarioer man kan sitte igjen med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I siste utgave av Kampanje står det litt om stadion som merkevare. Har følgende highlights:

- Vi har flere interessenter, og det er både store nasjonale og internasjonale aktører, sier Steen Jensen

- Hvem det er snakk om, vil han ikke røpe, men sier videre at et slikt sponsorat på ingen måte må begrenses til norske sponsorer og merkevarer. Man kunne godt tenke seg et globalt "brand" som ikke er så kjent i Norge og som dermed kunne gått inn med et slikt sponsorat, sier Steen Jensen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro at f.eks. Nordea og Telenor er ganske hete kandidater..

Bravida Arena kanskje? Av utenlandske hadde kanskje vært fint med et navn som er ukjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norwegian Arena klinger jo godt, ikke minst når vi skal arrangere kvartfinalen i C.L.!

Norwegian holder jo også til på Snarøya, og har en sjef som uttaler seg både visjonært og i STORE bokstaver, akkurat som Ingo.

Et stadionnavn med stolthet, og ikke et navn vi trenger å skjemme oss over, slik som Raseskille-stadion i Aalesund f.eks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ikke noen fine firmaer med "Blå" i navnet?

Eneste jeg kommer på i farten er Blaupunkt og Blå Kors..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på TVBudstikka at planene om å legge Fornebubanen i tunnel under arenaen har gått i vasken ettersom det var bare jord der man trodde det var fjell...

Men dette kan vel ikke få noen konsekvenser for stadionet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Men dette kan vel ikke få noen konsekvenser for stadionet?

Gjør nok ikke det nei...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deep Blue

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selv debatten rundt stadion på Fornebu irrelevant for Stabæk Fotball? Jeg forstår lite av den nye inndelingen av furumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå Kors har jo faktisk gjort det veldig bra med den mexicanske klubben Cruz Azúl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slett ikke værst til tv2-nettavisen å være... 50 år er jo ikke så mye!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Slett ikke værst til tv2-nettavisen å være... 50 år er jo ikke så mye!

Jeg synes dette er ille: "Det er 5300 sitteplasser, pluss et ubetydelig antall ståplasser." (min utheving). Dårlig start for FXT.no, håper fortsettelsen blir et hakk bedre.

Når jeg har klaget på at Nettavisen anser ståplassene til Stabæk Support som ubetydelige (fortsatt min utheving), må jeg legge til at jeg sto i svingen under en kamp mot vålerenga for flere år siden, før jeg ble med i S$S$ (jeg har heldigvis godt syn - æh; gode briller) - der var det definitivt ikke ubetydelig antall mennesker; selv om flere av dem var overvektige gorillaer fra slummen.

Endret av Albert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hvis de tenker på de 300 ståplassene til $$, så er vel de i antall ganske ubetydelig, og det er jo antallet som kommenteres, ikke hvor mye liv og stemning de skaper.

Hvis vi tar med kikkertsvingen i tillegg, så blir antall ståplasser langt fra ubetydelig. Jeg vet ikke hvor mange man kan få presset inn i svingen, men en full sving ville vært en betydlig andel av publikumsmassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Det blir en del fine arenaer rundt om i landet om en del år. Men liten ting om vår stadio: Jeg har hørt her på forumet at det skal være tak som det ikke går an å skyve vekk, men ifølge dagbladet.no, skal man kunne trekke taket vekk.

Og en liten ting til? Når skal de begynne å rive den hangaren(?), som står på tomten, rives?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hmm.. Det blir en del fine arenaer rundt om i landet om en del år. Men liten ting om vår stadio: Jeg har hørt her på forumet at det skal være tak som det ikke går an å skyve vekk, men ifølge dagbladet.no, skal man kunne trekke taket vekk.

Og en liten ting til? Når skal de begynne å rive den hangaren(?), som står på tomten, rives?

Taket skal nok være helt fast. Fornebu Arenea blir den første innendørsarena for fotball på toppnivå i - så vidt jeg vet - hele verden, iallefall i Europa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lurer jeg også på, hver morgen når jeg titter ut soveromsvinduet. Byggestart er uansett satt til juni 2006, så det tilsier vel at det ikke er så voldsomt lenge til det skjer noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det ikke har noe med Fornebu arena å gjøre...

nadderud40.jpg

Hvorfor valgte vi ikke denne designen når vi oppgraderte nadderud?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi det bare er et utklipp fra førsteutkastet til Fornebu Arena og bildet ble laget som et forslag til hvordan man kan bygge ut Nadderud igjen om Arena på Fornebu var uaktuelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider