Gå til innhold

Gaute Larsen


KongKjakan
 Del

Anbefalte innlegg


Hva med han fjotten som har brukt de siste lørdagskveldene på å lage dette

 

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

...|¯¯¯¯¯¯¯¯\......|¯¯¯¯¯¯¯¯\.......|¯¯¯|.../¯¯¯/

...|.....|¯¯¯\....|....|....|¯¯¯\....|......|......|./...../

...|.....¯¯¯¯._./....|....¯¯¯¯.../.......|.....|/...../

...|.....|¯¯\....\.....|....|¯¯¯¯\....\.....|.....|\.....\

...|.....|.....\....\....|....|____/..../.....|.....|..\.....\

...|___|.......\__\..|_________/......|___|...\___\

 

Ja-ja... Denne er bedre.

 

haterrbk.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 11 år senere...

- En fantastisk signering, sier IA om ansettelsen av Gaute Larsen som G19-trener og teknisk direktør for Akademiet.

 

http://m.stabak.no/news/id/1k2pxed1q7181deraz6agiyag

Det har vært musestille på forumet om denne ansettelsen her. Er det virkelig en fantastisk signering? Det er godt mulig det er feil å holde det mot ham nå, men jeg husker jo Gaute best som en Billy.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg registrerer at alle jeg har snakket med om denne ansettelsen, i og utenfor klubben, utelukkende er positive.

 

Gaute Larsen er vel også en kandidat det må være enkelt å skaffe referanser på.

 

Jeg har ingen grunn til å betvile at dette er en god ansettelse for Akademiet og G19-laget, men det utstedes jo ingen garantier ifm ansettelser...

Endret av Chr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Begynner å like signalene dette gir sammen med Toni. Nå må det bygges langsiktig, slutte å skulle vente helt til siste time i overgangsvinduet og ikke minst droppe 4-6 mnd kortsiktige leieavtaler. Hvis vi nå kan få en styreleder eller andre fra ledelsen i klubben til å kommunisere hvilken strategi man jobber etter ville verden sett ganske mye lysere ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

- En fantastisk signering, sier IA om ansettelsen av Gaute Larsen som G19-trener og teknisk direktør for Akademiet.

 

http://m.stabak.no/news/id/1k2pxed1q7181deraz6agiyag

Det har vært musestille på forumet om denne ansettelsen her. Er det virkelig en fantastisk signering? Det er godt mulig det er feil å holde det mot ham nå, men jeg husker jo Gaute best som en Billy.

 

 

Ja, vi husker alle bronsen vi vant med Billy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

- En fantastisk signering, sier IA om ansettelsen av Gaute Larsen som G19-trener og teknisk direktør for Akademiet.

 

http://m.stabak.no/news/id/1k2pxed1q7181deraz6agiyag

Det har vært musestille på forumet om denne ansettelsen her. Er det virkelig en fantastisk signering? Det er godt mulig det er feil å holde det mot ham nå, men jeg husker jo Gaute best som en Billy.

Ja, vi husker alle bronsen vi vant med Billy.

Takk for historieleksjonen. Utrolig at jeg bare husket ham som assistenten til Lindroth som rykket ned med "laget som var altfor godt til å rykke ned" i 2004. Han var jo tross alt hovedtrener fra Lindroth trakk seg etter den famøse Brannkampen i 2001, og ga oss en sterk bronse i 2003. Det hadde jeg totalt glemt at Gaute var ansvarlig for.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 år senere...

45 minutter siden, kkh94 skrev:

Sier det mange sikkert tenker, jeg:

Ansatte vi en akademisjef utenfra som førte til at vi ikke hadde råd til å ha med Toni videre, for så å nedgradere ham etter seks måneder?!?

edit: Men ingenting imot Gaute her. Bra mann. Gratulerer med rollen!

Ja her kunne jeg tenkt meg en uttalelse fra klubben.
En kapasitet som Toni blir sendt ut, og inn får vi en fyr som klubben ikke anseer som dyktig nok for rollen når alt kommer til alt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er vel atter en bom av IAO. Det begynner å blir i overkant mange nå. Atter en gang mangler den rød tråden i arbeidet de utfører. Så var det dette med åpenhet hadde gjort seg med tydelig kommunikasjon nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen dette viser bare at det ikke bare var A-laget som hadde et prestasjonsmessig drittår i fjor.

 

Hvis vi klarer å fucke opp akademiet også veit jeg ikke hva jeg gjør. Kanskje vi kan gi faen i å være klubben som skal være så jævla anderledes, og bare ikke ødelegge det vi allerede har?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gaute Larsen
×
×
  • Opprett ny...