Jump to content
Markus

Dagens Trening

Recommended Posts

Jostein G er så dyktig at denne gang kan han gruble ørlite ekstra😎

26 minutter siden skrev Chr.:

Samme som sist med Askild inn for Kassi, vil jeg tro...?

Stemmer. Og Boli trente igjen, etter to dager med fravær. 

Edited by Slum

• Synes Store Kineser virket veldig sterk på treninga i går. Later til å ha god rekkevidde og slo bra pasninger. Kan ikke huske sist vi hadde en så bra forsvarsspiller på benken.
Edited by Bolivar
presisering

27 minutter siden skrev Bolivar:
  • Synes Store Kineser virket veldig sterk på treninga i går. Later til å ha god rekkevidde og slo bra pasninger. Kan ikke huske sist vi hadde en så bra forsvarsspiller på benken.

Pontus Segerstrøm i tre kamper etter debuten mot Brann i 2007. Uten sammenligning 

Kanskje flisespikking, men er det hensiktsmessig å publisere antatt startoppstilling et par dager før kampen basert på hva forumets utskremte har observert? Antar at de færreste motstanderlag har kapasitet/vilje til å sende egne "spioner" på motstanderlags treninger, men det må jo være bedre å "keep'em guessing" enn å gi dem gratis info på verdensveven...

Jeg vet ikke om du sikter til Chr. og Slums eller mitt innlegg. Hadde vel egentlig selv mest Rosenborg-kampen i tankene da jeg skrev om Store kineser. Vet ikke sikkert om han skal spille i dag. Ut fra at vi kommer fra en sterk seier over Rosenborg, ville jeg bli ganske overrasket om vi endret mannskapet mer enn nødvendig og slik tenker vel Haugesund også. For min del kan vi gjerne dele mindre info her inne - hvis man mener det har noen betydning.  Det vil sikkert være tilfeller hvor spesielt formasjoner og innøvde trekk ikke må røpes på forhånd, men antatte lagoppstillinger virker ikke farlig på meg - men må selvsagt ikke dele hvem som er bra på trening med noen.  Det er uansett hyggelig å være i en situasjon hvor vi har flere spillere å bruke - altfor ofte har vi helt manglet spillere av ES-kvalitet på benken - og det er en mye større utfordring enn spekulasjoner om hvem som er i startelveren.... 

26 minutter siden skrev Bolivar:

Jeg vet ikke om du sikter til Chr. og Slums eller mitt innlegg. Hadde vel egentlig selv mest Rosenborg-kampen i tankene da jeg skrev om Store kineser. Vet ikke sikkert om han skal spille i dag. Ut fra at vi kommer fra en sterk seier over Rosenborg, ville jeg bli ganske overrasket om vi endret mannskapet mer enn nødvendig og slik tenker vel Haugesund også. For min del kan vi gjerne dele mindre info her inne - hvis man mener det har noen betydning.  Det vil sikkert være tilfeller hvor spesielt formasjoner og innøvde trekk ikke må røpes på forhånd, men antatte lagoppstillinger virker ikke farlig på meg - men må selvsagt ikke dele hvem som er bra på trening med noen.  Det er uansett hyggelig å være i en situasjon hvor vi har flere spillere å bruke - altfor ofte har vi helt manglet spillere av ES-kvalitet på benken - og det er en mye større utfordring enn spekulasjoner om hvem som er i startelveren.... 

Har hørt noe rykter om at Abu har vært god på trening den siste uka! (Forøvrig også forrige uka og stort sett alle andre uker du spør Deila om) 

Ull/Kisa går alltid ut med start 11`ern en dag før kampdag på Twitter...så det går nok ann å "avsløre" i det minste troppen før enn en time før kampstart....

3 timer siden skrev blaamann:

Kanskje flisespikking, men er det hensiktsmessig å publisere antatt startoppstilling et par dager før kampen basert på hva forumets utskremte har observert? Antar at de færreste motstanderlag har kapasitet/vilje til å sende egne "spioner" på motstanderlags treninger, men det må jo være bedre å "keep'em guessing" enn å gi dem gratis info på verdensveven...

Jeg vil ikke tro siste trening før kamp er så mye viktigere enn alle andre, og at Henning derfor kan kjøre med noe annet enn startoppstillingen dersom det skulle være viktig at motstander ikke vet om det. For klubber som omsetter for 30-100 mill i året vil kostnaden med å ha en mann til å følge mostanders siste trening være overkommelig om verdien er vesentlig.

På 20.4.2019 den 12.21 skrev @ringo:

Det blir evt. en spennende duell i matchen - ungt pågangsmot i Askildsen og Børkeeiet mot en av de kanskje mest undervurderte sentrale midtbanene i ligaen i Våge Nilsen og Tronstad.

Du var inne på noe her, rått parti!

4 minutter siden skrev El Stabæk:

Noen ganger er jeg ganske dum

Neida!

Guest Nr14

Var ganske glissent med spillere på trening ihvertfall siste halvdel. HB fikk prøvd pasningsfoten sin og den virket fortsatt bra. DB var på hugget.

Guest Nr14
1 minutt siden skrev kristh0707:

Ingen tegn til en drillet 11er? 

Det var faktisk litt vanskelig å se grunnet at det var såpass få på trening, noen av de andre som var der har kanskje noe syn på det.

1 time siden skrev kristh0707:

Idag da? Noen tegn til drillet 11er? 

Mokhtar å se i 11eren? 

Slappeste treningen jeg har sett på mange år

Ingen overraskelser i startelleveren.

36 minutter siden skrev Slum:

Eneste endring at Strømnes kommer inn for Demi altså?

1 time siden skrev Slum:

Noen erfaringer på det fra tidligere opp mot kamp? Typ dårlig generalprøve = god premiere??

Har sett mange sløve generalprøvetreninger opp gjennom, med høyst varierende resultater.

Det var en stund man kunne se på oppvarminga til match og stort sett fastslå utfallet av matchen...

Husker de lekte seg med håndball(brukte fotballen)på kunstgresset før Ranheim borte ifjor, det gikk ikke bra..

2 timer siden skrev Slum:

Hva har skjedd med disiplinen til Berg? Eller er gutta utslitt alt

35 minutter siden skrev arni:

Hva har skjedd med disiplinen til Berg? Eller er gutta utslitt alt

Kanskje ikke alle tåler å pushes for hardt på disiplin delen,ung tropp vøtt...