Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Er det trening i morgen?

 

Etter det jeg har hørt drar gutta rett fra Trondheim til Ålesund. Med andre ord ingen trening i Bærum.

 

 

*****

Edit: dette var visstnok feil, da jeg nettopp så en TV2reportasje fra Nadderud.

*****

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Overraskelsen inn er vel egentlig ikke så stor. Ser ut som Høiland starter. Og Johan på topp sammen med Veigar.

 

 

???

Ingen som har noe mer å melde ??

 

Det går ann å vente til kampstart i morgen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Overraskelsen inn er vel egentlig ikke så stor. Ser ut som Høiland starter. Og Johan på topp sammen med Veigar.

 

 

???

Ingen som har noe mer å melde ??

 

Det går ann å vente til kampstart i morgen?

 

Tja, hadde jo vært ålreit å vite det nå da.. Hvem går foreksempel inn for Johan på kant ? Tom er ikke god nok etter det han viste som Rennes... Da gjorde han MANGE rare valg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel ikke så overraskende det da... Hvis det blir som jeg sa med at Høiland kommer inn for Daniel, så blir Keller på høyre kant.

 

Da blir isåfall laget Jon - Høiland, MMS, Mike, Bjørnar - Keller, Annan, Pontus, Alan - Johan, Veigar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Overraskelsen inn er vel egentlig ikke så stor. Ser ut som Høiland starter. Og Johan på topp sammen med Veigar.

 

 

???

Ingen som har noe mer å melde ??

 

Det går ann å vente til kampstart i morgen?

 

Tja, hadde jo vært ålreit å vite det nå da.. Hvem går foreksempel inn for Johan på kant ? Tom er ikke god nok etter det han viste som Rennes... Da gjorde han MANGE rare valg

 

:blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som vet når og hvor de trener idag? Står klokken 10.00 på Stabak.no, men var ingen på stadion eller Bekkestuabanen.

 

 

Nei vet ikke hvor de er idag, men de trente hvertfall på bekkestubanen igår kl 10..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet når og hvor de trener idag? Står klokken 10.00 på Stabak.no, men var ingen på stadion eller Bekkestuabanen.

 

 

Nei vet ikke hvor de er idag, men de trente hvertfall på bekkestubanen igår kl 10..

det hjelper han sikkert kjempe mye

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet når og hvor de trener idag? Står klokken 10.00 på Stabak.no, men var ingen på stadion eller Bekkestuabanen.

 

 

Nei vet ikke hvor de er idag, men de trente hvertfall på bekkestubanen igår kl 10..

det hjelper han sikkert kjempe mye

 

:P:P ville jo da tro det var samme opplegg idag :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Når er den første treningen på Fornebu Arena?

 

Da jeg var på omvisning rett før jul ble det sagt at de skulle prøve å få til første trening samme dag som de overtar "nøklene" til arenaen. 12. januar tror jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når er den første treningen på Fornebu Arena?

 

 

Jeg hørte at de ikke skulle begynne å trene der før ut i Februar. Grunnen til det husker jeg ikke i farten, men høres jo litt rart ut

 

Med tanke på at det skal spilles kamp der om 20 dager skulle man jo også tro at det skulle være mulig å trene der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var vel heller snakk om at det ikke skal trenes der i tiden etter kampen mot IFK (24. jan.) og fram til etter AC/DC konserten (18. feb.). Det blir ca. en måned uten trening, hvorav det meste i februar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper da at det ikke blir en hel måned uten trening. I såfall ikke den beste sesongoppladningen.

 

Vel, nå drar man jo til La Manga rett etter kampen mot IFK (ikke helt rett etter da, men), og blir der i to uker. Så blir det vel to uker hvor man må trene andre steder, men det skal jo spilles kamp både i København og Bratislava, så man befinner seg vel kanskje ikke så mye i Norge i hele denne perioden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når er den første treningen på Fornebu Arena?

 

 

Jeg hørte at de ikke skulle begynne å trene der før ut i Februar. Grunnen til det husker jeg ikke i farten, men høres jo litt rart ut

 

Med tanke på at det skal spilles kamp der om 20 dager skulle man jo også tro at det skulle være mulig å trene der.

 

 

Nå sa jeg vel heller ikke at det ikke var mulig og trene der, men at de ikke skulle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var vel heller snakk om at det ikke skal trenes der i tiden etter kampen mot IFK (24. jan.) og fram til etter AC/DC konserten (18. feb.). Det blir ca. en måned uten trening, hvorav det meste i februar.

Vil det si at et arrangement i sittebingen krever at lagets treninger må flyttes i to uker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var vel heller snakk om at det ikke skal trenes der i tiden etter kampen mot IFK (24. jan.) og fram til etter AC/DC konserten (18. feb.). Det blir ca. en måned uten trening, hvorav det meste i februar.

Vil det si at et arrangement i sittebingen krever at lagets treninger må flyttes i to uker?

 

Det er vel heller snakk om at alt ikke vil være helt fiks ferdig når vi er der 24. januar og ser treningskampen. Nå er det jo ingen faste stoler å flytte inn og ut, så da bør det vel gå rimelig kjapt med det meste?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...