Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Likte veldig godt de jeg så av pasningskombinasjoner på dagens trening! Hvis disse begynner å sitte i kamp skal mange få slite!! :) Jørgen var også positiv, var ikke veldig innvolvert, men morro at han kommer nærmere a-lags innhopp.

Avslutningene var det eneste som ikke satt helt, men det kommer med full kons. under kamp.

 

bra å høre!

 

avslutningene er jeg ikke mest redd for, daniel pleier å sette det meste alene med keeper såå.

håper det skjer imorgen!

 

 

Tror dere så Jørgen er med i troppen i morgen?

Da øker jo sannsyneligheten for innhoppsdebut betraktelig

 

Når fikk Jørgen A-lisens?

Noen som vet om han faktisk har?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kunne dere gjette oppstilling i morgen ut fra formasjonstrening etc.???

Farnerud skadet? :huh:

 

Det må da kunne gå an å lese de siste 10 postene i denne tråden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kunne dere gjette oppstilling i morgen ut fra formasjonstrening etc.???

Farnerud skadet? :huh:

 

Det må da kunne gå an å lese de siste 10 postene i denne tråden?

 

Takk beklager ser at det fins observasjoner.

 

klokka 11.34 tikket laget inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tipper samme lag som mot Brann.

 

Farnerud spiller, Nanne og Palmi spisser. Senky kommer inn etterhvert.

 

Vi sliter en stund mot et kompakt Odd, men setter et par goller i 2. omgang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting jeg la merke til på treningen:

Pontus Segers var med på hele økten, tom kamp trening, iført gul vest.

Ryddet tom, i god gammel stil, opp i 2 cornere fra "motstandslaget" ved å ruve i høyden.

Tror ikke det er lenge til han er klar :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tok en tur på arenaen i dag i håp om å følge treningen som angivelig skulle være fra kl. 13.00.

Der var det ualminnelig stengt.

Savner litt generell info om tilgang til arenaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser bare mer eller mindre hjernedøde innlegg som forsvarer hetsing av motspillere, jeg. (I dette tilfellet Hoseth.)

 

Noen som aner noe om en sannsynlig startellever i morgen?

Samme som sist, muligens med Berglund i stedenfor Palmi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser bare mer eller mindre hjernedøde innlegg som forsvarer hetsing av motspillere, jeg. (I dette tilfellet Hoseth.)

 

Noen som aner noe om en sannsynlig startellever i morgen?

 

så dagens trening. så ut som følger; JK, IAO,MMS, JIH. EH,HH, PF,DK, PRP,DN.Meget høy presisjon og klikk klakkk fotball i dag på Nadderiud kunstrgr. . Såå Bella også for første gang . Han er teknisk meget god. Palmi var også på høyt nivå i dag.

 

Det så bra ut i dag.

 

Vi gleder oss til i orgen

,

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser ut som JJ har satt ut Skjønsberg og velger å kjøre JIH og IA som midtstoppere. Da får vi hvertfall midtstoppere med duellkraft og høyde men er det lurt å sette ut kapteinen sin? Og i så fall ser du ut som om Keller blir høyreback mens Tom igjen blir venstreback.

På midtbanen antar jeg at vi fortsetter med Palmi, Hauger, Farnerud og Daigo mens spisser blir Berglund og Nannskog. Synes uansett at dette er et merkelig valg av Jönsson. Ville heller satt ut Jon og in med Austbø og ut med IA og inn med JIH. Duellstyrke bak er ikke det vi trenger mest av mot Lyn som ikke har allverdens med hodestyrke på topp. IA har dessuten vært mer rufsete enn det MMS har vært.

Hva syns dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg synes ikke forsvaret har vært bra i det hele tatt iår. morten har ikke vært i nærheten av fjoråret ennå, men mener likevel han kvaler inn til en av to stopperplasser. for min del ville jeg sett at IA gikk ut hvis noen skulle ut. ellers mener jeg det er litt merkelig å sette inn en høyreback på stopperplass når man har morten, IA og thomas tilgjengelig... får håpe det klaffer :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som JJ har satt ut Skjønsberg og velger å kjøre JIH og IA som midtstoppere. Da får vi hvertfall midtstoppere med duellkraft og høyde men er det lurt å sette ut kapteinen sin? Og i så fall ser du ut som om Keller blir høyreback mens Tom igjen blir venstreback.

På midtbanen antar jeg at vi fortsetter med Palmi, Hauger, Farnerud og Daigo mens spisser blir Berglund og Nannskog. Synes uansett at dette er et merkelig valg av Jönsson. Ville heller satt ut Jon og in med Austbø og ut med IA og inn med JIH. Duellstyrke bak er ikke det vi trenger mest av mot Lyn som ikke har allverdens med hodestyrke på topp. IA har dessuten vært mer rufsete enn det MMS har vært.

Hva syns dere?

 

 

Jeg syntes MMS har vært langt unna fjorårs sesongen og han fortjener å få en vekker, IA går i dueller og og har spilt bra, men bærer preg av litt usikkerhet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Riktig å få inn Keller igjen, spesielt hvis Fredrik Dahm med sine 193 cm skal spille venstrekant. Keller er etter min mening mye bedre på hodet enn Høiland. IAO er selvfølgelig en styrke for oss både på defensiv og offensiv dødball, noe som kan være veldig viktig i denne kampen. Da lyn har et par store og sterke spillere. Så får vi bare håpe at Høiland klarer å hamle opp med Diego... :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes IAO har vært en av de bedre i forsvaret i år, og det er bekymringsfult. Synes det er riktig å sette ut MMS når han ikke presterer. Det gir et signal til de andre at man må prestere uansett hva man heter. Synes heller ikke MMS skal ha klippekort selv om han er kaptein. På en anne side har jeg vanskelig for å tro at MMS er ute av laget veldig lenge, men hvem blir kaptein hvis MMS er på benken? Daniel? Jon?

Endret av Martin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...